6

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Chelsey

Nathan was naar de achterdeur gelopen om Huub te zoeken en toen hij naar me terugkwam gaf hij me een kus.
Hij sprak verder niet en ik keek naar buiten via het kleine raam naast me in de muur dat uitzicht had op een deel van de tuin.
Daar zag ik Huub en een onbekende gedaante staan. Diegene hield iets in zijn handen en ik zag dat het glinsterde in het maanlicht. Was het een mes?
Het was erg donker en ik kon het niet goed zien. Wat was daar aan de hand?

"I really, really, really, really, really, really like you! And I want you. Do you want me? Do you want me too?" zong Noah hevig aangeschoten mee met de muziek en duwde haarzelf tussen Nathan en mij in.
Ze keek Nathan toen aan en begon te giechelen.

"Meer drank! Meer shots!" riep ze toen en pakte mijn hand.
"Kom Chels," zei ze en haar blik gleed van mij naar Nathan. Nathan grijnsde en draaide zich toen van ons weg. Noah trok me mee naar een tafel waar alle flessen drank op stonden.

"Ik ga een cocktail voor je maken," begon ze en streek door haar lange blonde haar.
Terwijl ik haar outfit bekeek en het diep van binnen verafschuwde, duwde ze me een beker met alcohol in mijn handen.

"Wat is dit?" vroeg ik toen.

"Jouw drankje, schat," antwoordde ze met een overdreven stem. Daarna lachte ze hard en keek naar de dansende dronken mensen in de grote woonkamer.

"Wie is dat?" vroeg Noah toen en ik keek op.

"Heeft Huub een meisje?" ging ze toen verder en ik zag dat Huub met een roodharige meisje naar Nathan liep. Ook Silvester en Jelle kwamen er bij staan.
Ze leken elkaars ahnden te schudden.

"Ik moet weten wie het is. Trouwens, bel Stefanie en Willemijn. Ze zijn laat," liet Noah weten en ze liep zo snel als ze kon naar de jongens en het meisje toe.

Ik bleef even staan, nam een slok van mijn te zoete drankje en opende mijn telefoon.
Op dat moment kwam er net een bericht in van Stefanie dat ze bijna bij de voordeur was.

Fijn, dacht ik en stak mijn telefoon in mijn zak. Ik wurmde me langs de menigte dansende dronken jongeren heen en ging bij Nathan staan. Ik sloeg een arm om zijn zijde en mengde me in het gesprek.

"Hey Chelsey," groette Huub en ik glimlachte. Toen zag ik een rode snee in zijn nek en het liet me weer denken aan de situatie die ik had gezien. Had de onbekende gedaante Huub gesneden?

"Ik stelde Sarah net voor aan iedereen," ging Huub verder en Sarah zwaaide kort naar me.

"Hey," zei ik en ik knikte naar haar.

"Jij bent toch van de leerlingenraad of zo? Dus jullie daten?" vroeg Noah nieuwsgierig. "Hoe lang al? Huub stelt namelijk nooit een meisje voor,".

Sarah lachte verlegen en keek eventjes naar Huub.

"Ik wist ook niet dat ik iedereen zou ontmoeten vandaag, maar ehm... we daten sinds de zomer," antwoordde Sarah. Silvester en Jelle lachten.

"Een aantal weken van de zomer," reageerde Huub en lachte.

Nathan wierp hem een vreemde blik. Mocht hij Sarah niet? Was hij niet blij voor hem?

"Leuk," reageerde ik en op dat moment kwamen Stefanie en Willemijn.

"Sorry. Sorry," zeiden ze.

"Waar waren jullie?" vroeg ik verbaasd.

"Lekke band," zei Willenijn en haalde een fles sterke drank uit haar tas. "Ik heb deze voor je gehaald," en ze gaf de fles aan Noah.

Willemijn toch. Altijd op zoek naar erkenning. Dachten jullie dat Noah om die fles had gevraagd? Nee. Er was meer dan genoeg drank op Silvesters feest. Willemijn wilde leuk gevonden worden. Dat had ik al door sinds ze vriendinnen met Noah en mij probeerde te worden. Noah vond haar al sinds dag één super irritant, zoals ze dat altijd zei. Volgens mij merkte Willemijn dat en begon toen dingen voor Noah te doen. Onschuldige dingen, totdat ze veel geld aan haar uit begon te geven.

"Dit maakt het weer goed," zei Noah en opende de fles. Ze nam een slok en gaf deze aan Nathan.
Hij pakte de fles en nam een grote slok. Hij zette het daarna op een bartafel die naast ons stond.

"Dat had ik nodig," merkte hij op en ik vond zijn gedrag vreemd.

"Wat heb je in je nek?" vroeg ik toen plots aan Huub. "Heeft Sarah je gekrabt?"

"Gekrabt tijdens de hete seks?" grapte Noah en ik zag dat Sarah, maar ook Huub zich ongemakkelijk voelden.

"Nee, gewoon een scherpe tak," was zijn smoes.

"Ik had nooit verwacht dat Huub met een 'ginger' zou gaan," plaagde Noah en Willemijn lachte het hardst.
Sarah wist overduidelijk niet wat ze moest doen en ergens had ik medelijden met haar. Een beetje maar, want dit was hoe wij waren. Deal with it.

Het volgende nummer ging aan en Noah reageerde er op door ineens te gaan dansen.
Ze begon te 'twerken' en ik zag dat de jongens naar haar loerden. Ze was zo overdreven en zo erg uit op aandacht.

Nathan liep zonder iets te zeggen naar Huub toe, fluisterde iets in zijn oor en liep toen weg.
Huub pakte de fles die Willemijn aan Noah had gegeven, nam een grote slok en hij liep dezelfde kant als Nathan op.
Sarah zag dit ook en Stefanie ging bij haar staan. Ze raakten in een gesprek, waardoor ik onopvallend van de groep wegliep.

Het was moeilijk om Huub te volgen, maar ik zag hem naar boven gaan.
Voor even was ik hem kwijt, toen ik de gang inging waar ik hem voor het laatst in zag lopen.
In de gang waren allerlei deuren en bij een van deze deuren hoorde ik stemmen.

"Wat is dit, man?" hoorde ik een van de stemmen zeggen. Het was Nathan en hij klonk geïrriteerd.

"Gewoon," reageerde Huub en ik legde mijn oor voorzichtig tegen het hout van de deur aan.

"Gewoon?! We hebben regels en jij houdt je er overduidelijk niet aan," ging Nathan verder. "Ben je echt verliefd op haar?"

"Verliefd is een groot woord. Ik vind haar leuk,"

"F*ck!" schreeuwde Nathan plots en ik schrok er van.

"Sorry man, i-ik kan er niks aan doen, toch?" was Huubs reactie.

"Natuurlijk kan je er wel wat aan doen! En nu? Nu doe je niet meer mee, zeker?"

"Eh... Ja. Jawel,"

"Huub, jongen," en ik hoorde iemand heen en weer lopen.

"Heb je haar al geneukt?" hoorde ik Nathan zeggen en ik vroeg me af waar de jongens zich nou zo druk over maakten.
Hadden ze onderling een spelletje die ze samen speelden? Waarom wilde Nathan weten of Huub al seks had gehad met Sarah?

"Nee, man. We willen het rustig aan doen," was Huubs antwoord.

"Dit stopt. Dit stopt nu. Je bent een pussy als je hier aan toegeeft," ging Nathan tegen hem in en zijn stem ging over naar een fluistertoon.

"Je weet wat er gebeurd als dit allemaal fout loopt. Je denkt alleen aan jezelf en niet aan de anderen. Hoe kunnen we je ooit nog gaan vertrouwen als je haar echt leuk vindt? Je zorgt maar dat het wordt beeïndigd, want je wilt niet weten wat er anders zal gebeuren," snauwde Nathan naar zijn vriend.

"Oké. Oké!" reageerde Huub snel. "Ik ga het fixen,"

"Ja, en je weet dat we een bevestiging nodig hebben voor we je geloven, hé? Dus zorg ook dat dat gebeurd," waren Nathans woorden en op dat moment hoorde ik Noahs stem schreeuwen door de gang heen.

"Daar ben je! Wat ben je aan het doen? Zijn Nathan en Huub daar?" giechelde Noah luid en dronken. Ik liep van de deur weg, op haar af.
Ze rende lomp naar me toe en duwde de deur open waar ik zojuist voor stond open.

"Wat doen jullie hier in de badkamer?" vroeg Noah en begon toen te lachen en te wijzen.

"Zijn jullie... gay? Heeft Huub jou een 'blowjob' gegeven?" grapte ze en ik zag aan Nathans gezicht dat hij kwaad werd.

"Verdomme Noah! Wat ben jij toch een dom naïef wijf," schold Nathan haar vol uit.

Noah werd stil en aan haar gezichtsuitdrukking te zien raakten de woorden haar diep. Ze was natuurlijk ook dronken.

Ik pakte langzaam haar arm en trok haar voorzichtig naar me toe.

"Noah, kom. Luister niet naar hem," zei ik en keek de boze Nathan aan. "Ze is gewoon dronken. Morgen is ze dit allemaal vergeten,".

"Ga naar huis," beval hij toen aan mij. Huub zei de hele tijd niks. Hij liet Nathans dominantie en intimiderende gedrag toe.

Er was zoveel om over na te denken. Die jongens deden al vreemd, maar in mijn ogen was dat normaal. Jongens waren raar toch?
Maar nu. Wat speelde er tussen Huub, Nathan en Sarah?

"Oké," zei ik en Noah liep braaf met me mee. Zij zei ook niks meer en om eerlijk te zijn begreep ik dat als geen ander.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro