1.1

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Om 0:00

Ik liep heel langzaam met een knuppel in mijn hand naar beneden. Linn en Estelle waren al verstopt onder mijn bed omdat ze bang waren, ik weet niet hoe ze het eigenlijk is gelukt. Ik was nu al bij de deur van de woonkamer, ik deed heel langzaam de deur open. Toen sprong Jack er uit met een eng masker. Ik gilde me kapot en sloeg Jack recht in zijn gezicht, Jack zat nu niet meer te lachen en had nu pijn. " had je mij maar niet moeten laten schrikken domkop! " riep ik boos. Ik schoof hem uit het huis, " O kom op het was alleen maar een grapje " zei hij. " nou niet grappig en ga maar lekker weer naar je bed of huis want mij maakt het geen ene koe uit watjekouw hier doet! " riep ik geïrriteerd. " koe is dat een nieuw scheldwoord " vroeg hij " OKAY GENOEG GEPRAAT NU NAAR HUIS DOEI! " riep ik boos. Ik ging kijken of hij iets heeft gedaan in de woonkamer. Niets...BANG! Ik schrok van de grote klap, het klonk vanaf kelder te-komen. Ik was te-bang om naar de kelder te-gaan dus negeerde ik het en liep naar boven om de meiden gerust te-stellen.

Om 2:00

Ik kan de hele tijd al niet slapen door de kelder, zal ik toch naar beneden gaan en kijken? Nee daar is het al veel te laat voor, toen hoorde ik het bedrup van de kraan in de badkamer. Ik keek en zag dat iemand de kraan aan deed want er zat een hand afdruk op. Het leek wel bloed! Ik wou naar mijn kamer gaan toen dat ik opeens een figuur beneden zag staan.
Hey lezers wisten jullie dat ik all een tweede account had! Checkt het hier is mijn account => @bleu_wolfgirl

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro