🌱11.4 Beoordeling opdracht 2

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Van Survalio10: Je hebt die draak samen met het meisje erg leuk gedaan! Ik vind het wel een beetje leeg in de achtergrond. Je zou misschien verschillende tinten rood in de achtergrond kunnen verwerken. Erg gaaf hoe je de titel soortvan 3D hebt kunnen maken, maar het past niet echt bij de rest van de cover. Ook het lettertype van de titel vind ik niet echt mooi. De ondertitel en gebruikersnaam vind ik wel goed bij de rest van de cover passen. Alleen bij de gebruikersnaam zit er een ' wat erg jammer is.

Van patrickdester: Al die plaatjes in de achtergrond zijn erg leuk en Selena past er goed bij! De vlakken zijn alleen niet allemaal even groot. Je zou daar misschien een speciale collage app ofzo voor gebruiken. Al die tekst daar onderaan is wel leuk bedacht, maar nu lijkt het meer een film dan een boek. Wel leuk hoe je daarboven de gebruikersnamen hebt gedaan en onder je eigen naam. Je eigen naam is wel een beetje moeilijk te lezen. De titel is erg gaaf gedaan. Ik vind het wel leuk hoe 'of' staat en het in het midden bij de 'w' iets lichter lijkt. De titel is wel ren beetje pixelig.

Van stellardrone: Oehh ik vind de titel en ondertitel erg leuk gedaan. Het lettertype en de kleur is erg mooi! Het past alleen niet echt bij de rest van de cover. De draak en de namen zien er namelijk een beetje pixelig uit. Vooral de namen. Ik denk dat het ligt aan het aantal pixels dat het er een beetje pixelig uit ziet of dat het plaatje van de draak al slecht is. In het eerste gavel kan je het aantal pixels van je cover vergroten en in het tweede geval kan je een andere draak zoeken. Misschien kon je ook een beetje spelen met de plaatsing van de tekst aangezien er tussen 'fly' en de ondertitel wel wat ruimte zit^^.

Van SleepingRavenclaw: Erg gaaf hoe je dat landschap in een stad hebt verwerkt. Toen ik de cover voor het eerst zag dacht ik dat het gewoon alleen een landschap was. Leuk hoe je het gedaan hebt, maar ook een beetje verwarrend. Die silhouetten van de handen zou ik weglaten. Het past wel bij de tekst, maar niet echt bij de achtergrond. Het lettertype van de ondertitel en de namen zijn wel mooi. Die van de titel vind ik wat minder. Ik zou het gewoon in hetzelfde lettertype doen als de ondertitel.

Van Rezatjuuh: Het plaatje vind ik erg gaaf gedaan! Maar haar ogen zijn vgm niet dezelfde kleur. Komt dat door de effecten of was dat al zo? Ach het valt niet heel erg op :p De tekst in de cover vind ik wat minder. Die ring die dient als 'o' is wel erg leuk. Maar ik merk dat je covers bijna steeds dezelfde stijl hebben en je best wel vaak bij de tekst er een glow-effectje omheen doet. Probeer eens iets anders!^^ Andere fonts, kleur overgang in de tekst of de tekst 3D proberen te maken? In hoofdstuk 8.2 vind je wat leuke lettertypes, op sites zoals dafont.com vind je ook erg leuke dingen en misschien kan je zelfs een keer een andere app proberen? c:

Van fensyleven: Ahh erg leuk met die 6 vlakken. Toen ik voor het eerst naar de cover keek zag ik dat meisje nog niet. Wel jammer dat ze een beetje pixelig is. De vlakken met het ding erin zijn erg leuk bedacht! En de '6' die in dat rondje is ook. Je kon de '6' wel iets lager doen zodat het echt midden in het rondje zit. De rest van de tekst is wel leuk. Alleen de kleur vind ik niet echt mooi. Aangezien je die vlakken in allerlei verschillende kleuren hebt, denk ik dat het beter zou zijn als je voor wit of zwart zou hebben gekozen. Nu gaat mijn aandacht namelijk vooral naar de rechterkant van de cover.

Van MyTurtleIsPurple: Erg gaaf hoe je die zes werelden achter het meisje hebt verwerkt! Ze passen goed bij elkaar behalve die links onder. Misschien zou je die in het midden onderaan doen. De witte randjes om de werelden vind ik ook wel wat minder. Het meisje is bij haar haar wel goed uitgeknipt, maar bij haar arm en en rug zie je dat het een beetje vervaagd (ik weet niet echt hoe ik dat zeg). Dat vuur in de titel is erg gaaf verwerkt alleen het lettertype is niet erg mooi. Het doet me een beetje aan school denken xD.

Van worteltje7: Ahh erg gaaf hoe je die twee mensen in die twee mensen hebt verwerkt! Ik moest wel even kijken hoe het zat met de twee mensen erin. Misschien kan je een ander platen kiezen? Want nu ziet het er nogal raar uit als je er voor de eerste keer naartoe kijkt. Het is wel erg leuk gedaan. Ook dat ding dat ze altijd bij de dokter hebben, waarvan ik de naam ben vergeten, en die ring zijn erg leuk gedaan. Hoe je het zo om de tekst hebt gedaan. Het lettertype van de tekst vind ik erg mooi! En ook die schaduw. Je hebt erg leuk met de kleuren gespeeld^^

Van LittleLunaLover: Erg leuk de achtergrond gedaan! De vlakken zijn alleen niet even groot en passen niet echt bij elkaar. Het bos is bijvoorbeeld veel minder scherp dat de zee. Probeer daar de volgende keer rekening mee te houden^^. Ook de tekst vind ik er niet echt bij passen en het meisje is op sommige plekken een beetje raar uitgeknipt. Bijvoorbeeld bij haar haar en en haar rug. De glittertjes en wolkjes (?) om haar heen zijn wel goed uitgeknipt en geplakt, maar het past niet echt bij de rest. De rest van de cover ziet er namelijk niet echt fantasie-achtig uit. Misschien kan je als achtergrond iets kiezen wat fantasie achtiger is? Typ je gewoon in Google ofzo 'fantasy forest' in en eventueel nog 'landscape' erachteraan (:

Van Diamantjuh: Ahhh erg gaaf hoe je al die verschillende plaatjes in elkaar hebt gezet! En het idee dat het meisje soortvan ballonnen vasthoudt. Je kon de touwtjes wel iets duidelijker laten zien. Ook past de voorste ballon niet echt bij de achterste ballonnen. Misschien kan je de voorste ballon een beetje bewerken (dat is denk ik wel makkelijker dan die 6 andere ballonnen te bewerken). Ook lijken twee ballonnen erg op elkaar. Een van die twee zou je ook kunnen verwerken. De tekst is erg gaaf gedaan! Vooral die '6'. Je gebruikersnaam zou je misschien verspreid over de hele balk doen.

En nu de winnaars😏

De eerste plek gaat naar Diamantjuh!

De tweede plek gaat naar MyTurtleIsPurple!

De derde plek gaat naar patrickdester!

En de eervolle vermelding gaat naar worteltje7!












Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen! En dan zie ik jullie in het volgende hoofdstuk (;

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro