❄️4.3 Beoordeling opdracht 1

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Sorry dat de uitslag zou laat gekomen is😅 ik was het helemal vergeten.

Alvast goed voornemen voor 2018: optijd updaten en niet zo snel dingen vergeten. Sorry yaniekje😅

Van riez-_-: mooie cover! Die plaatjes zijn er erg leuk in geëdit. Alleen ik ben niet echt van van het lettertype voor de ondertitel en je naam. Voor de rest is je cover erg leuk! Vooral je titel^^.




x-GoldenWriter-x: oehhhh het lijkt echt een mysterieuze cover! Ik vind het knap dat je dat hebt verwerkt met het sinterklaas thema. Het ziet er heel professioneel uit en de titel is erg leuk.





Van isaatje42552: je hebt je goed aan de opdracht gehouden, maar probeer andere plaatjes en een ander font te kiezen. Zwarte piet en het kind zijn erg wazig in vergelijking met het achtergrond en ze zijn erg slorig geknipt. Met de apps PicsArt en Phonto kan je al hele leuke covers maken. Dit is niet als haat bedoelt, maar gewoon om je te helpen :)



Van boekenlover12345: mooi gedaan met dat warm-koud contrast! Alleen het stuk van de kerstman is wel iets groter dan die van sinterklaas. Ik ben zelf niet echt fan van de opbouw van de cover. Voor die rest is het leuk gedaan^^.


Van AnnaDankers: Oehh leuke cover! Je hebt het plaatje er mooi opgeplakt. De tekst voor de titel vind ik erg leuk gedaan. Alleen ik ben niet erg fan van het font dat je voor je naam hebt gebruikt^^.



Van xNurtella: Awww schattige cover! De tekst is erg leuk gedaan. Alleen de chocolade reep staat iets teveel naar rechts. Voor de rest niks aan op te merken. Mooie cover!




Van themajesticnarwhal: hoe je sinterklaas eng hebt gemaakt is erg leuk/eng. Alleen hij is niet zo goed aan de linkerkant afgewerkt. Dat vind ik erg jammer. Dat handje boven die I vind ik ook erg raar staan?


Van xDikkeKusx: echt enge cover. Ook jij heel leuk hoe je met het een soort van horror genre hebt gegeven met het sinterklaas thema! Ik heb er verder niet echt iets aan op te merken. Goed gedaan!




Van emtholdir: ik denk dat je in je hoofd een goed idee had, maar het maken zelf iets moeilijker ging. ^^ Doordat de plaatjes door elkaar zijn geblend zijn, ziet het er erg onoverzichtelijk uit. Verder snap ik die witte rand niet aan alleen de linker- en rechterkant?


Van pelikaan5: mooie cover. Alleen alles is erg vaag. Dat vind ik erg jammer. De tekst is erg mooi gedaan, maar misschien iets meer naar beneden? De onderkant is namelijk erg leeg^^.

Van AnoukRooz: de plaatjes zijn erg mooi geknipt. Het achtergrond past er niet echt goed bij. Ook zou ik de tekst iets anders doen^^.


Van mandarije: leuk hoe je een soort van stip erin hebt verwerkt! Jammer dat het niet echt een geheel is. Ook je gebruikersnaam staat er niet op. Voor de rest goed gedaan.






Van Punny_Bunny: echt mooi het paard erin verwerkt! Erg origineel. Hoe je alles hebt gedaan geeft zo'n magisch gevoel en verder niks aan op te merken^^.



Van ???: (ik weet niet van wie deze cover is dus zeg het even als die van jou is^^) Mooie simpele cover. Alleen hij is nogal erg leeg. Maar zelf zou ik ook niet weten wat erbij moet^^.


Van Yaniekje: mooie cover! De tekst is erg leuk gedaan. De titel kon wel net iets lager ;).





De tussenstand

(Het heeft niks te maken met de tweede wedstrijd. Dit is gewoon om te laten zien hoe je het hebt gedaan^^)

1. Punny_Bunny
2. xNurtellax
3. x-goldenwriter-x
4. xDikkeKusx
5. annadankers
6. ???
7. yaniekje
8. riez-_-

9. Pelikaan5
10. Boekenlover12345
11. AnoukRooz
12. themajesticnarwhal
13. Emtholdir
14. Mandarije

Sorry pelikaan5, boekenlover12345, anoukrooz, themajesticnarwhal, emtholdir, mandarije jullie zijn niet door naar de volgende ronde.

De rest is wel door!

Ps. de inschrijvingen voor januari gaan zo open^^

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro