❄️4.5 Beoordeling opdracht 2

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Je gaat stemmen op je favoriete cover. Lees even het einde voor meer uitleg!


Van x-goldenwriter-x: aww deze cover is echt leuk! Dat roze/rood geeft zo'n schattig en warm gevoel. Ook leuk dat je gevarieerd heb met de blaadjes en niet alles een kleur groen is. Het ziet er erg professioneel uit alleen bij 'lAST CHRISTMAS' heb je de 'l' zonder hoofdletter gedaan. Voor de rest erg leuk!




riez-_-: Awww die hond is schattig (:. Erg leuk dat het rood match met Mariah Carey zelf. Alleen het achtergrond vind ik zelf wat minder. Verder goed gedaan!



Van xDikkeKusx: Erg mooi hoe je Mariah Carey erin heb geblend! Het jammere is dat 'all i want for christmas is you' ik een beetje weg vind vallen. De cover heeft wel een gezellige kerstsfeer en je hebt het erg goed bedacht!




Van AnnaDankers: Het plaatje is erg leuk. De 'A' valt alleen een beetje weg. Dat glow effect is erg cool gedaan en het heeft een leuke winter achtige sfeer (ik wou zeggen kerstssfeer maar dat is meer rood/groen xD).


Van Yaniekje: Ik vind het erg leuk hoe je bij 'Album' die kerstlichtjes erin hebt verwerkt! Alleen ik snap die vlek daaronder niet? Ik vind dat je erg mooie lettertypes hebt gekozen, maar iets teveel. Het is ook raar dat ze nergens op zit xD. Voor de rest is het erg leuk!


Van xNurtellax: Je hebt het erg leuk gedaan, maar de sfeer vind ik zelf niet echt leuk. De font zijn mooi, alleen vind ik de rode m wat minder. Het watermerkje ziet er storend uit, daar kan je gewoon wit overheen doen en zie je er niks meer van^^. Mooi hoe je bij Mariah Carey zo'n fade-out effect heb gedaan!

Van horselover666666: Ik vind het erg leuk hoe je het een winter achtige sfeer probeert te geven. De cover ziet er wel nogal droevig uit. De namen mochten er wel wat groter op. Die glitters (idk hoe ik het moet noemen) zijn wel leuk!


Haiiiiii, daar ben ik dan. Jullie beslissen wie er gaat winnen! Stem in de reacties op jouw favoriete cover. Tagg wel degene of zeg zijn/haar naam en niet 'ik stem op deze'. Dan wordt het wat duidelijker voor mij ^^.

Stem op:
Horselover666666 (dimo nino)
xNurtellax (Mariah Carey merrey Christmas)
Yaniekje (Mariah Carey Christmas album al i want for Christmas is you)
AnnaDankers (a Pentatonix Christmas)
xDikkeKusx (Mariah Carey merry Christmas all i want for Christmas is you)
Riez-_- (Mariah Carey al i want for Christmas is you)
x-goldenwriter-x (Christmas kisses Ariana Grande)
Stemmen kan tot 20 januari



Als de uitslag er is update ik dit hoofdstuk nog een keer (als het goed is krijg je een melding dan) en tagg ik jullie+de stemmers (krijgen jullie nog een melding). Ook staat er dan '+winnaar' erbij. Zodat jullie weten wie er heeft gewonnen!

Uitslag stemmen:

* zet een actie stem op*

Het was erg spannend. Nurtella begon hoog en pakte gelijk twee stemmen Goldy dacht van: 'nah ah' en krijg ook twee stemmen te pakken.

Ondertussen had Riez een stem en wou er natuurlijk meer. Met haar schattige hond op de cover kreeg ze gelijk twee stemmen erbij!

Opeens dacht DikkeKus van: 'Hey, ik wil ook stemmen!' en kreeg ze er vier stemmen bij!

Haar bestie Goldy (dat rijmt xD) had in die tijd nog nèt twee stemmen te pakken gekregen en won hierbij de wedstrijd!

Nog even hier het aantal punten van iedereen voor als je mijn (geweldige) verhaaltje niet begrepen hebt.

x-goldenwriter-x = ||||||
Yaniekje =
Horselover666666 =
xNurtellax = ||
AnnaDankers = |
xDikkeKusx = ||||
Riez-_- = |||

Gefeliciteerd x-GoldenWriter-x! Je hebt gewonnen! In het hoofdstuk 'prijs' kan je je eigen sticker aanvragen als je wolt^^. Je krijgt van mij ook een digitale donut!🍩

Maar ik laat de andere natuurlijk niet met legen handen naar huis lopen, want ik heb nog meer donuts! 🍩🍩🍩

*gooit donuts in het rond*

Byeee nog een fijne dag ^^

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro