🦄7.3 Beoordeling opdracht 1

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Hier is de uitslag. Ik vond het erg leuk dat iedereen met andere dingen kwam! Ook heb ik het een beetje aangepast. Meestal zei ik aan het einde wie er door waren en wie niet, maar nu doe ik dat gewoon schuingedrukt bij je beoordeling. Vinden jullie dit beter of niet? Laat het me weten!^^

Van xDikkeKusx: Ik vind het uitgekozen plaatje erg leuk! Zelf ben ik wat minder fan van het lettertype voor de titel. Het is erg klein en wat 'gewoontjes' voor een fantasie boek. Helaas heb ik hierdoor besloten dat je niet door bent.

Van watt_writers: Erg origineel! Je hebt veel verschillende plaatjes gebruikt, wat erg leuk is. Het ziet er erg netjes uit. De vleugels vind ik ook erg origineel bedacht en ze zijn er erg goed in geblend. Jij bent door!

Van Loytee: Het idee van de draak is erg leuk bedacht! De uitwerking vind ik zelf wat minder. Ook ben ik niet echt fan van het lettertype. Het zit een beetje boven gepropt lijkt mij. Je zou de titel in de achtergrond proberen te kunnen verwerken. Helaas, jij bent niet door.

Van xbluepink: Erg leuk dat effect! Het past gewoon allemaal bij elkaar. Het lettertype vind ik ook erg mooi gekozen! Dat glow effect is er cool gedaan. Het is niet erg duidelijk, maar wel een leuk detail. Jij bent door.

Van mysteriousrolplayer: Wow, erg mooi alles in elkaar geblend! Je hebt het erg goed gedaan. Ik vind het erg leuk dat de 'r' anders is gedaan. Zelf ben ik wat minder fan van de kleur en de andere lettertypes. De titel zie ik erg onduidelijk. Je zou het een andere kleur geven of er een randje omheen doen. Ik ben ook niet echt fan van de '@' bij je naam. Zelf zou ik het er niet bij zetten. Jij bent door!

Van MyTurtleIsPurple: Oehh ik ben echt fan van de titel! Het ziet er gewoon erg leuk uit en mooi dat je de 2 belangrijkere woorden, 'emperor' en 'seas' groter hebt gedaan dan 'of the'. Die witte rand is niet erg duidelijk, maar het heeft wel wat leuks. Het past er naar mijn mening goed bij. Jij bent door.

Van cranberrybubbles: Ik vind de titel erg leuk gedaan! Heel bedacht. De titel mag naar mijn mening wel wat groter aangezien je daar de ruimte voor hebt. Ik vind wel de blauwe vlek rechts onder jammer. De spiegel (ik neem aan dat het soortvan een spiegel is) is erg leuk bedacht alleen het lijkt niet echt bij de rest van de cover te passen. De kleur is naar mijn mening iets te fel. Helaas, jij bent niet door.

Van Equillanora: Ik vind de titel erg leuk gedaan! Zelf ben ik erg fan van het lettertype. Het gebruikt van het zwart en wit is ook erg goed gedaan. Het is naar mijn mening iets te makkelijk aangepakt, want de opdracht was 'gebruik 2 plaatjes', wat jij ook hebt gedaan. Alleen was niet echt wat ik verwachtte xD. Jij bent door.

Van boekenlover12345: Ik vind het meisje erin erg cool. Dat oog van het meisje lijkt echt bijna bij de draak te horen (ik weet niet wat het is, maar noem het voor nu maar een draak xD). Ik vind de plaatjes zelf eigenlijk niet heel erg mooi. Voor betere plaatjes kan je de app Pinterest downloaden of als je iets op Google zoekt er 'pinterest' achter zetten. Of ik zou wat langer zoeken naar plaatjes! Helaas ben jij niet door.

Van noontjebeertje: Zelf ben ik niet echt fan van de tekst. Het past er niet echt bij. Erg leuk hoe je hebt geprobeerd het plaatje erin te blenden, maar er is wel een ding dat niet echt klopt. Het formaat. Ik neem aan dat je met PicsArt werkt als ik kijk naar het lettertype. Het formaat van een WattPad cover is 512x800. Je kan dat aanpassen als je op 'tools' druk, dan zie je 'crop' staan en dan kan je de afbeelding op het goeie formaat doen.
Helaas, je bent niet door.

Van blackfreakyy: Oehh, erg origineel hoe je dit hebt bedacht! Je hebt het erg goed afgewerkt. De titel valt niet heel erg op. Je zou een kortere titel verzinnen en dan het wat groter doen. Jij bent door.

Van hhfhh33: Ik vind de draak en de jongen erg leuk erin geblend (ik dacht eerst dat die vleugels van de draak een speigel waren ahah). Alleen ik weet nou niet of je het geblend hebt of niet. Het ziet er wel zo uit, maar ook weer niet :p. De titel vind ik een beetje daarboven gepropt. Je zou het rechts kunnen doen aangezien je daar ruimte hebt en dan zo:
Wh
at
am
I?
Zo gebruik je alle ruimte en ziet je cover er wat minder leeg uit. Helaas ben je niet door.

Van Animals178: Ik vind het uitgekozen plaatje erg leuk. Het heeft zo'n magische en duistere sfeer. De cover is net niet in de goeie maar, maar als je het in de goeie maat doet, is het geen groot probleem. Niet dat de titel wegvalt ofzo. De manier waarom je de titel hebt gedaan is erg leuk. Vooral de ondertitel. Erg goed hoe je zo hebt gespeelt met de twee lettertypes. De titel mocht wel iets groter, maar voor de rest vind ik het erg leuk! Jij bent door.

Van writeyourstory321: Ik vind het erg leuk hoe je alles in elkaar hebt geblend! Het ziet er ook echt als een geheel uit. Zelf ben ik niet echt fan van de grootte van de lettertypes. Ze zijn nogal klein. Ook de ondertitel staat iets teveel naar links. Ik zou daar de volgende keer meer op letten. Jij bent door.

Van Doerakker: De plaatjes zijn erg goed in elkaar geblend, maar ik ben niet echt fan van de lettertypes. Op dafont.com heb je heel veel lettertypes die je kunt downloaden. Het kost even tijd, maar dan heb je wel een goed bijpassend lettertype. Helaas ben je niet door.

Just-a-girl2004: Ik vind de kleuren in jouw cover erg mooi! Het lettertype voor de titel vind ik ook heel erg mooi. Het ligt wel een beetje teveel naar boven gepropt. Je zou het plaatje iest verder kunnen uitknippen (snap je wat ik bedoel?). Dus dan haal je de onderkant en rechter/linker kant weg. Zo ziet de onderkant er wat minder leeg uit en lijkt de titel ook iets groter. Dat 'made by' mag naar mijn mening ook weg. Zelf vind ik het niet echt mooi staan. Jij bent door!

Punny_bunny:  Het effect dat je hebt gebruikt vind ik er erg goed bij passen! Het past goed bij de titel. Het ziet er erg netjes geblend uit en dat randje om de titel vind ik erg leuk. Jij bent door.

Van Riez-_-: Wow, erg leuk die eenhoorn erin verwerkt! Alleen ben ik zelf niet echt fan van de sfeer. De kleuren vind ik niet echt leuk. Je zou de persoon en de eenhoorn als een silhouette kunnen maken en de achtergrond paars achtig voor de magishe sfeer. Dat glow effect bij de titel is erg leuk alleen het lettertype vind ik er niet echt bij passen. Dat 'cover by' vind ik ook niet echt mooi staan. Dat mag wel weg. Helaas ben je niet door.

Van annareitsma-x: Aww, wat een schattige cover! De kleur van de titel vind ik ook erg mooi gekozen. Het past goed bij cover. Voor 'het oog van' zou ik wel een ander lettertype kiezen. Ik vind het er niet echt bij passen. Jij bent door!

Van AnnaDankers: wow, je hebt gebruik gemaakt van veel plaatjes wat erg leuk is! De strepen vind ik erg leuk en de draakjes ook. De sproeten op haar gezicht vind ik wat minder. Het is niet erg goed afgewerkt. De titel is ook niet heel erg duidelijk te zien. Ik zou het een andere kleur geven. Het lettertype vind ik wel erg leuk. Jij bent door.

De tweede opdracht zet ik zo online! Ik moet even een plaatje zoeken;)

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro