11.

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Het liedje waar Remus en Sirius op dansen

"Sirius, wat in godsnaam ben je aan het doen."

Sirius draaide naar Remus, een ondeugende grijns op zijn gezicht. Toen begon er muziek te spelen.

"Dans met me, Moony."

Remus stond compleet stil, zijn ogen open van schrik. Het was één van de grappigste dingen om te zien, Remus zo in shock, dacht Sirius.

"Echt niet."

"Echt wel." Sirius liep naar hem toe, greep Remus' hand en trok hem naar zich toe.

"Sirius-" begon Remus.

"I want you to want me," zong Sirius.
Remus' hart viel haast uit zijn borstkast en hij slikte moeizaam. "I need you to need me."

En ze dansten. Er was iets magisch, hoe Sirius bewoog. Met zijn haar dat viel over de helft van zijn gezicht en zijn heupem die langzaam heen en weer wiegten. En Remus kon het niet helpen; Hij bewoog langzaam mee.

Toen het lied over was, bloosden ze allebei, Remus' rug tegen de kant van zijn bed. Sirius leunde dichterbij, licht buiten adem en fluisterde in Remus' oor; "I'd love you to love me."

Remus ademde trillerig uit die Sirius' haar bewoog. Sirius trok terug, keek hem aan, zijn ogen vielen op zijn lippen en voordat Remus het wist, kuste Sirius hem. Hij kuste hem hard. Het was ruw, nat en perfect. Remus maakte een geluidje vanachter in zijn keel en kuste hem terug. Zijn tong gleed over Sirius' lippen en hij proefde sigaretten, tandpasta en Sirius.

Remus wist het zeker. Hij, Remus John Lupin hield van Sirius Orion Black.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro