18. Antwoorden

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Dracula

Ik wil antwoorden. Zeg ik tegen Liam. Waarom deed je dat. De liefde tussen Roos en Manual is zo zwak. Allemaal door jouw. Waarom deed je het? Ik wou haar voor mij alleen hebben. Ik wou dat ze van mij was. Zei Liam. Ik was verbaast en ging weg. Ik ging naar Roos. Ik zag haar op haar kamer. Ik snap wel dat iedereen haar wil, ze is zo mooi. Ik hoop dat dit de laatste is die haar wil.

Roos

Ik wil dat mensen mij geloven. Ik hou van Manual. Ik hoop dat Liam de laatste was. Ik vind het raar dat mensen mij willen. Ik ben een gewone vampier. Dat klinkt eigenlijk erg raar. Ik zou eigenlijk de mensen van mijn oude klas weer terug zien.

Mag ik mijn oude klas weer terug zien?

Ja, maar je moet wel oppassen.

Wanneer kan ik er heen gaan?

Ieder moment. Ik of Manual gaan wel met je mee. Anna zou ook mee kunnen gaan.

Kan jij dan mee gaan.

Is goed. Wanneer gaan we?

Kunnen we nu gaan?

Ja dat zou kunnen.

We liepen door het bos naar de grot. Daar doorheen gegaan kwamen we weer in het park. Het is ochtend hier. Daarnet was het nog middag. We lopen richting de school. Als ik er binnen kom vraag ik naar mijn klas. Ik loop naar het aangegeven lokaal. Als ik op de deur klop en naar binnen ga kijkt iedereen me raar aan.

Noem mij gewoon pappa.

Weerklinkt het in mijn hoofd. Ik knik. Kom maar binnen. Zegt de docent. Ik ga naar binnen. Wat kwam je doen? Vraagt ze. Ik zeg dat ik de klas weer een keer wou zien. Oke. Zegt ze. Wie is dat daar? Vraagt ze. Dat is mijn vader zeg ik. Ik ga weer weg.

Is het goed als we hier blijven tot ze uit zijn?

Ja dat is goed, maar we gaan wel ergens anders wachten.

Oke, maar waar?

We kijken wel.

Oke.

We liepen door de stad. We kwamen weer bij school toen ze net uit waren.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro