5. De kamer

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Toen hij hem zag ging hij op hem af en nam hem en ons mee naar een speciale kamer...

In de kamer stond een stoel. Daar moest ik op gaan zitten. Ik ging zitten en kijk Dracula nieuwsgierig aan. Manual kijkt mij aan. Dracula verbreekt de stilte.

Roos, ik ben blij je te zien. Ik heb je erg gemist. Anna, je hebt je werk goed uitgevoerd, maar je bent nog niet klaar. Manual, waarom doe je ons dit aan?

Omdat ik iets wil bereiken.

Dracula stuurde Anna weg om een wachter te halen. Toen ze terug kwam nam de bewaker Manual mee. Dracula liep op mij af.

Is er iets ergs gebeurd?

Ik ben er alleen achter gekomen dat mijn vriend een vijand is. Voor de rest gaat alles goed.

Ik wil je wat zeggen.

Wat dan?

Jij bent niet mijn enige kind. Je hebt nog een broer en een zus. Jij zou die moeten vinden en hier heen brengen. Zei zijn ergens in deze wereld bij elkaar gekomen en hebben elkaar ontmoet. Jij kent je broer al. Dat is Hartbeak (Simon). Zoek ze en breng ze hier.

Maar hoe moet ik ze zoeken ik ken de weg hier niet eens.

Anna zal je helpen en eerst moet je weer een vampier worden. Je was bij je geboorte een vampier, maar daarna tot mens gemaakt. Nu moet je weer een vampier worden.

Wanneer word ik dan een vampier?

Wanneer jij er klaar voor bent. Je hebt geen eeuwen de tijd, maar wel effentjes.

Oke. Wat gaat er nu gebeuren?

Anna brengt je naar je kamer en laat je het hotel zien. Je kunt dan meteen andere monsters ontmoeten. En dan zie ik je later wel weer.

Oke.

Kom dan gaan we naar je kamer...

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro