× 0 ×

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Voordat je de proloog leest, wil ik je vertellen dat dit verhaal bevat met;

×Een klein beetje engels.
×

scheldwoorden.

Ook dat dit boek/verhaal;

×Erg lang kan worden.
×Er geen vaste upload schema is.
(Als ik een hoofdstuk af heb, dan plaats ik hem meteen. Kan dus lang of kort duren)

Veel plezier met lezen <3

×××

Twee jaar geleden...

"Ah kom op het wordt heel gezellig!" smeekt ze. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb vandaag even geen zin, sorry." "Daniel komt ook!" zegt ze. Ik kijk haar aan. "Hoe bedoel je Daniel komt ook?" "Gewoon zoals ik zei, Daniel is er ook en waarschijnlijk zijn er allemaal meiden die hem wi-" zegt ze grijnzend. "Oke let's get ready." zeg ik snel en kom van mijn bed af. "Yes madam." zegt Jennie enthousiast.

"Trouwens wanneer ga jij je het vieren met Daniel?" vraagt Jennie, terwijl we kleren zoeken voor vanavond. "Wat bedoel je?" "Je weet wel. Twee jaar samen ect."

Ik kijk naar de outft voor me. Zwarte broek met gaten, zwarte croptops met daaronder een paar schoenen van nike. "Ga je mijn vraag nog beantwoorden of wat?" "Wat dacht je van nee? Trouwens jij bent de gene die zich drukt moet maken over de twee jaar jubileum. De mijne is pas over een paar weken, terwijl de jouwe morgen is." zeg ik niet bergijpend. "Ja daarom juist, wat als Sean het vergeet?" vraagt ze verdrietig. "Gebeurt niet." stel ik haar gerust.

"Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?" vraag ik, nadat ik ben aangekleed. Kijk het zit altijd zo; Jennie, mijn beste vriendin, vraagt me om iets te doen. Ik zeg nee. Zij mengt Daniel erbij, mijn vriendje, ik zeg ja. We maken ons klaar en dan ga ik ergens naartoe zonder te weten wat ik ga doen. Slim toch?

"Sean zei iets over het hangen in een speeltuintje ofzo." "Oke let's go!"

×××

"En toen moest hij huilen!" lacht Sean. Iedereen lacht een beetje mee, alleen ik niet. Sean kan een hele leuke jongen zijn, niet leuker dan Daniel, maar soms gedraagt hij als zo'n typische badboy weet je wel.

"Hello Lucky." Ik draai me om. "Hallo." glimlach ik. "Hoe ist?" "Wel prima I guess." zeg ik. "jij?" "Mehh, ik wilde eigenlijk popcorn eten op bed, maar ik ben hier." "Ik begrijp je, ik wilde ijs eten en een film kijken, maar hey here I am." Daniel lacht, doet zijn armen over mijn nek en duwt me zachtjes naar hem toe. "Zullen we morgen samen ijs eten op bed en een film kijken?" vraagt hij. "Zeker weten."

En dan gebeurde alles veel te snel.

Politieauto's parkeren zich voor het speeltuintje. Politieagenten komen uit de auto en begint iedereen ze arresteren. "Ren weg Lucy." zegt Daniel snel. "Maar jij dan?" onbewust beginnen tranen in mijn ogen te vormen. Naast me zie ik Jennie en Sean worden gearresteerd. "Het komt goed." Hij kust me, maar we worden uit elkaar getrokken doordat Daniel wordt gearesteerd. "Ren!" schreeuwt hij en ik luister. Ik ren zo snel mogelijk weg.

Weg van de politie, Jennie, Daniel, Sean.

Ik ren weg van iedereen die me dierbaar was. Niet wetend waarom ze waren gearresteerd.

Ze hadden toch niks ergs gedaan. Toch?

×××

V O T E
S H A R E
C O M M E N T
F O L L O W

THANK YOU

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro