× 6 ×

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Samen met Helena komen we onze kamer binnen. "Vertel op. Ik ben duidelijk een uitleg verschuldigd." zegt Helena en kruist haar armen over elkaar. Ik zucht.

"Het is niet echt belangrijk." mompel ik, proberen om uit de situatie te komen. "Ja maak dat maar de kat wijs. Er is duidelijk een drama tussen jullie vier en deze meid wilt alles weten." zegt Helena dramatisch en wijst naar zichzelf toe. Ik kijk haar aan. "Serieus?" "honderd en één procent serieus." zeg ze serieus. "Oké, maar je houdt je mond erover." Waarschuw ik haar. Ze knikt.

"Het is een lang verhaal, maar ongeveer twee naar geleden--"

×××

"Dus je zegt me dat je ongeveer twee jaar geleden je aller beste vriendin, je vriendje en een hele goeie vriend van je hebt achtergelaten zonder maar iets te zeggen?" vraagt Helena voor alle duidelijkheid. Ik knik.

"Wauw jij bent echt bitch." zeg ze. "Nou thanks." mompel ik. "Kijk ik snap dat het kut voor je is, maar ik kan me voorstellen dat het veel kutter is voor de andere drie." legt ze me uit. Ik knik, wetend dat ze totaal gelijk heeft.

"Maar jouw vader is de grootste eikel." zegt Helena. Ik knik. "Daar is geen twijfel mogelijk." glimlach ik, er is tenminste iemand met me eens.

"Maar hoe ben je het nu van plan om het te gaan regelen met Daniël, Sean en Jennie? Aangezien je een hoge kans hebt dat ze je gaan opzoeken en een uitleg willen." vraagt Helena nieuwsgierig. "Ik heb geen idee." zucht ik.

"Oké, laten we daar nu geen zorgen over maken. Heb je zin in pizza?" Ik knik. "Wie heeft er nou geen zin in pizza?" "Great! Welke smaak?" "Ga je pizza halen?" vraag ik.

"Nee daar ben ik veel te lui voor. Ik laat het bezorgen, duhhh. Plus we mogen vanavond niet het het terrein af, vergeten?" zegt ze. "Wacht, kan je hier pizza laten bezorgen?" vraag ik verbaast. "Ja. Als je het via de pizza bezorger van het internaat belt, dan wel ja."
"Ja maar dat heb ik niet te horen gekregen tijdens de rondleiding!" klaag ik. "Ik heb gehoord dat de directrice haar vriendje zo in de buurt wilt hebben." zegt ze. "Van wie heb je dat gehoord?" "I don't know. Één van de zoveel roddels die er rond gaan." Ik knik, niet wetend of ik dit wel of niet moet geloven. "Welke smaak wil je?" "Hawaï." "O yes! Eindelijk iemand gevonden die het niet raar vind dat er fruit op een pizza gaat." juicht Helena. 

×××

Er is al een hele ochtend voorbij en tot mijn verbazing ben ik Sean, Jennie of Daniël niet tegen gekomen. Waar ik eerlijk gezegd best blij mee ben, want als ik ze tegen kom; wat ga ik zeggen? Hoe gaan ze reageren?

Erghh, I don't know!

Snel pak ik wat te eten en loop ik naar de tafel waar iedereen zit te eten. "Gaat het vanavond nog door?" vraagt James, als ik aan tafel zit. Iedereen knikt, behalve Justin. "Sorry, maar heb geen zin." zegt Justin eerlijk. "Alright, dan gaan we na het avond eten." zegt Jaylen. 

"Wat doen jullie meestal als jullie gaan?" vraag ik nieuwsgierig. "Uhm meestal kickboxen en anders sparren we met elkaar. O en je hebt Helena en Else die toe staan te kijken en zeuren dat je het beter moet doen." zegt Joe. "Aha en wie wint er meestal met het sparren?" vraag ik. "Overduidelijk niet Joe." mompelt Helena. "Tss ik heb heus wel een keer gewonnen en hun trainen veel meer dan mij." "Ja ja wat jij wilt." zegt Helena en neemt een hap van haar appel. "Hoezo 'ja ja' ik ben best wel goed ho--" "Sorry, maar ze heeft gelijk." zegt Jaylen en klopt op zijn schouders. "Tjeez thanks." mompelt Joe sarcastisch. "Ik ben benieuwd." glimlach ik.
×××

Al een hele schooldag is voorbij en nog steeds ben ik Jennie, Sean en Daniël niet tegengekomen. Wat ik persoonlijk best vreemd vind, maar totaal niet over klaag.

Helena en ik zijn ons ondertussen aan het omkleden en zodra wij klaar zijn, gaan we naar beneden voor de ingang waar we met z'n alle wachten.

Snel check ik voor de spiegel. Hoge paardenstaart, kort zwarte sportbroek, een los croptop en om alles compleet te maken mijn zwarte nikes.

"Leuke kleuren!" complimenteert Helena mij als ik mijn kamer uit kom. "Thanks jij ook!" complimenteer ik haar. Ook haar outfit ziet er leuk uit; oversized hoodie met waarschijnlijk een korte broek eronder. "Ja I know. Ik heb geen kleren aan om te kickboxen, maar dat komt omdat ik liever kijk dan daadwerkelijk sport." legt Helena me uit. "Merk ik." grinnik ik. "Dat is beter een compliment of ik sla je met mijn schoen." zegt ze. Snel houd ik mijn handen omhoog. "Ik heb niks gemeens gezegd."

Al snel zien we de andere al staan. "Kom laten we naar mijn auto gaan." zegt Jaylen. "Wacht, jij hebt een auto?" vraag ik verbaasd. "Meid. Ik ben 19 tuurlijk heb ik een auto." "Doe niet zo stoer. Ik heb de helft mee betaald en het is 'onze auto' niet 'mijn auto'." zegt James. "Ja meneer." mompelt Jaylen. Ik moet grinniken.

Deze jongens...

×××

V O T E
S H A R E
C O M M E N T
F O L L O W

THANK YOU

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro