[105] Kracht Uit Kalmte

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

De volgende ochtend springt Lexy uit bed, kleedt zich snel aan en kijkt even over haar schouder naar de slapende Bruno. Ze stuurt hem een berichtje op haar telefoon en kijkt dan naar Scorpia en Logan. Logan ligt op zijn rug en Scorpia ligt bovenop hem, met haar hoofd op zijn tatoeage. Logan heeft zijn armen om haar heen geslagen en snurkt zacht.

Ze bewondert haar bijzondere familie en realiseert zich maar al te goed hoe speciaal de band is die ze met elkaar hebben.

Ze rent van de trap af en komt Grazia in het café tegen. Ze knuffelt de vrouw en zegt: "Ik ga snel naar de kinderen, maar zou je een flink ontbijt voor drie personen kunnen maken en boven neer kunnen zetten? Dankje. Doeiii!"

Grazia kijkt haar verbaasd na en schiet dan in de lach. Deze familie... er zijn altijd onverwachte dingen, maar de liefde is door alles heen voelbaar. Ze bereidt een ontbijt voor drie en zet alles op een dienblad. Ze draagt het naar boven en kijkt naar binnen door de openstaande slaapkamerdeur.

Ze lacht in stilte als ze kijkt naar het bed. Oké, vandaar dus drie personen. Ze zet alles op tafel en gaat stilletjes weer naar beneden. 

Ze zet alles klaar in het cafe en ruimt nog wat laatste dingen op.

Marco komt binnen en mompelt een goedemorgen. 

Grazia lacht. "Was het leuk gisteravond?"

"Oh tante, het was meer dan leuk. Het was geweldig. Ik had zelfs twee meisjes om mee naar huis te nemen. Ik had alleen achteraf misschien even moeten slapen."

Grazia lacht en zegt: "Ik wil je broers wel bellen, dan kun je terug naar bed."

Marco tilt zijn hoofd op en vraagt: "Echt?

"Ja, echt. En Janet is er ook al. We redden ons wel."

Marco sjokt weer richting de deur,  die ineens openzwaait.

Er komt een blonde bal energie binnenrennen en ze knuffelt Marco opgewekt. "Goedemorgen Marco! Michelle en Anja zouden graag nog eens met je afspreken hoorde ik net." 

Ze bekijkt hem van top tot teen. "Ik zie je ineens in een heel ander licht nu."

Ze schatert en Marco kijkt haar stomverbaasd aan.

Hij zwaait halfslachtig en sjokt de deur uit.

Grazia kijkt Freya blij aan. "Goedemorgen! Kom je werken meisje?"

Freya knikt en zegt: "Als je me eerst een kopje koffie geeft. Ik heb Ricardo net bij het hotel afgezet en wil vandaag bezig blijven. Dan kan ik niet teveel denken aan hoe mijn hulk in elkaar geslagen wordt. Wat je niet tegen hem mag zeggen trouwens. Ik heb net gedaan alsof Marco ziek was. En nu ik hem gezien heb..."

Grazia lacht en zegt: "Ik heb hem naar huis gestuurd om te slapen. En wilde eigenlijk net zijn broers bellen. Maar als jij vandaag hier bent, dan redden we ons prima. Dan doen we het gewoon weer met alleen maar vrouwen. Dat past wel bij de naam van het café."

Freya lacht en zegt: "Ik denk dat er nog een paar meisjes komen lunchen vandaag. Dus als het echt druk wordt, dan zetten we ze gewoon aan het werk. Maar de meeste mannen zijn naar het toernooi vandaag, dus het zal wel meevallen."

Janet zet een kopje koffie voor Freya neer en Freya kijkt haar dankbaar aan, voordat ze een slok neemt.

-----

Scorpia doet haar ogen langzaam open en ziet Bruno heel dichtbij liggen. Ze drukt een kusje op zijn neus en zijn ogen schieten open. 

Hij glimlacht naar haar en fluistert: "Goedemorgen, sorellina."

"Goedemorgen, allerliefste grote broer." 

Bruno zucht want hij weet dat Lexy al weg is. Hij raapt zijn broek van de grond en haalt er zijn mobieltje uit. Hij leest het berichtje van Lexy en glimlacht. "Mijn vrouwtje heeft ontbijt voor ons klaar laten zetten en wenst ons veel succes vandaag."

Scorpia probeert rechtop te gaan zitten, maar Logan houdt haar stevig vast. Ze voelt ineens iets en een blos kleurt haar wangen. 

Logan doet zijn ogen een klein stukje open en grinnikt. "Precies Bonnie. Blijf. Laat Bruno maar vast gaan ontbijten ofzo."

Bruno kijkt achterom en schiet in de lach. "Is het zo'n goedemorgen? Ik ga al." Hij loopt naar de kamer en doet de slaapkamerdeur achter zich dicht.

Scorpia duwt zichzelf omhoog met haar beide handen op Logans borst en hij legt zijn handen op haar borsten, speelt met haar tepels en kijkt haar met zijn stormachtige grijze ogen aan. Scorpia leunt achterover en draait met haar heupen.

"Hell Bonnie."

"Goedemorgen, mooie Schot. Mmmm Logannnn."

Ze verliezen zichzelf in elkaar en bereiken snel en wild hun hoogtepunt.

Scorpia laat zich tegen zijn borst aan vallen en grinnikt. "Logan? Misschien moeten we eens een camera in de slaapkamer plaatsen. Want dit is niet de eerste keer dat we zo wakker worden. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik wakker wordt terwijl je in me bent. En niet zomaar in me, keihard en..."

Logan kust haar langzaam en diep. "Mmm Bonnie. Daar hebben we geen camera voor nodig. In het ziekenhuis droomden we al van elkaar. Ik weet wel zeker dat ik van je gedroomd heb in die hotpants en dat veel te kleine shirtje. Zoals je de nacht daarvoor mijn geile zuster was."

Hij streelt over haar rug en kust haar nog een keer. "Ik zal altijd van je dromen, Bonnie. Wakker of niet. Altijd."

Ze frissen zich snel even op en Scorpia trekt een slipje, een sportbeha en haar sportlegging vast aan. Logan trekt een boxershort aan en ze lopen samen de slaapkamer uit. Bruno zit daar al te genieten van het uitgebreide ontbijt en kijkt ze met glimmende ogen aan.

Scorpia schenkt eerst koffie voor zichzelf en Logan in en pakt dan een croissantje. Bruno blijft haar geamuseerd aankijken terwijl hij op zijn broodje kauwt. 

Ze kijkt hem vragend aan en hij zegt: "Ga je me nou helemaal geen details geven? Worden jullie elke ochtend zo wakker? En zelfs als je broer naast je ligt?"

Scorpia bloost en concentreert zich op haar koffie.

Logan zegt: "We worden meestal zo wakker ja. En zonder Leo konden we er ook wat mee. Tegenwoordig is Leo al wakker voordat we er van kunnen genieten. Maar wat voor een details wil je horen Bruno? Of ze bovenop is gebleven? Of het lekker was?"

Bruno verslikt zich in zijn broodje en Scorpia lacht zachtjes. Ze neemt een slok van haar koffie en laat haar gedachten naar de wedstrijd gaan. Ze hoort dat Bruno en Logan met elkaar praten, maar kan het gesprek niet langer volgen.

Bruno kijkt Logan aan en zegt: "Maar even serieus. Dat je wakker wordt met een erectie snap ik nog..."

Logan kijkt hem recht aan en zegt: "Ik word zo goed als elke ochtend wakker in jouw zusje. Wat we voor het naar bed gaan ook gedaan hebben. Proost, bro." Hij tilt zijn kopje op en neemt dan een grote slok.

Bruno moppert en neemt een slok van zijn koud geworden koffie. "Waarom moest je nou zeggen in mijn zusje... Ik heb er verdomme zelf om gevraagd, maar... Dannazione!"

Logan lacht en smeert boter en jam op zijn croissantje. Hij kauwt erop en kijkt naar zijn Bonnie. Hij ziet dat ze er niet helemaal bij is en besluit haar met rust te laten. Het laatste toernooi was heel zwaar voor hun allebei en die herinneringen zijn moeilijk van je af te schudden.

Hij eet van alles wat, drinkt een glas sinaasappelsap leeg en pakt de nieuwe shirtjes onder de salontafel vandaan en staat op om zich om te kleden. Bruno staat ook op en trekt zijn kleding van de vorige avond weer aan. Logan gooit een nieuwe tandenborstel naar hem toe en Bruno bedankt hem.

Logan trekt zijn boksbroek aan en zijn nieuwe shirt. Hij trekt een trainingsbroek over de korte broek aan en stopt zijn boksschoenen in de sporttas.

Bruno komt de badkamer uit en kijkt naar het shirt. Logan draait zich om en Bruno lacht. "Scorpia besteld?"

Logan knikt en laat haar shirt ook zien.

Bruno glimlacht breed en vraagt: "Gaan jullie de maskers ook dragen?"

Scorpia komt binnen en zegt: "Ja, dat gaan we zeker. Laten we die boel maar eens een beetje opschudden daar. Fucking Italianen."

Ze trekt haar nieuwe shirt aan en Bruno glimlacht, terwijl hij kijkt naar haar bewegingen en het vuur in haar ogen. "Ik ben benieuwd sorellina. Je bent zo anders nu. Ik kan niet wachten om je in de ring te zien. Oh en voordat ik het vergeet. Bart heeft gevraagd of jij hem wil coachen."

Scorpia kijkt hem aan en knikt. Ze pakt haar spullen in de sporttas en stopt er met een grijns twee handdoeken en Logans douchegel in.

Logan glimlacht en ritst zijn trainingsjack dicht. Hij trekt zijn nieuwe gympen aan, zodat hij Leo een beetje bij zich heeft. Want hij heeft verbinding met de mensen waar hij van houdt nodig om goed te kunnen boksen.

Voor Scorpia geldt het tegenovergestelde, ze heeft juist afstand nodig.

Zo verschillend, zo sterk, maar zo vol vertrouwen en liefde.

Bruno loopt vast naar beneden en Scorpia doet haar haar en make-up in de badkamer. Logan legt zijn handen op haar heupen en maakt oogcontact met haar via de spiegel. Ze knipoogt naar hem en vraagt: "Perzik of kersen?"

Logan glimlacht en zegt schor: "Perzik. Je moet die lippenbalsem wel meenemen, want die is er zo af Bonnie."

Ze lacht en brengt een laagje op haar lippen aan en stopt hem vervolgens in haar zak.

Logan bestudeert haar ogen en zegt: "Je bent zo anders Bonnie. Je lijkt in niets meer op het meisje van toen. Die afgesloten, boze vrouw. Er is wel focus maar niet zodat je mij vergeet."

Ze draait zich om en zegt: "Oh mooie Schot, ik kan jou niet vergeten, zeker niet na ons avontuur in het ziekenhuis. Zelfs bij die advocaat wist ik dat je bij me was, ook al werd ik toen de schaduw ingetrokken. Ik wil dat meisje niet meer zijn. Ik wil jouw meisje zijn, jouw vrouw en mama van Leo. En af en toe uitstapjes maken naar een toernooi of sexy gekleed in het café werken, maar ik zal altijd van jou en Leo zijn. Hier voor altijd."

Logan kust haar en leunt met zijn voorhoofd tegen het hare en fluistert: "Tha gaol agam ort, Bonnie."

Ze kijkt diep in zijn ogen en heeft geen vertaling nodig. Zijn ogen laten haar duidelijk zien wat hij net gezegd heeft. Ze kust hem nog een keer en dan pakken ze de sporttas en gaan naar beneden.

Bruno staat aan de bar met Freya te praten en glimlacht naar ze.

"Hey Freya! Je zou toch niet werken vandaag? En waar is Marco?" Logan kijkt haar vragend aan en Grazia komt uit de keuken.

Ze klopt Logan op zijn rug en zegt: "Marco heb ik naar huis gestuurd. De hele nacht met twee vrouwen tegelijk vrijen heeft hem gesloopt. En dat zonnestraaltje van een Freya kan de boel wel draaiende houden vandaag met deze doorgewinterde barvrouw." Ze knipoogt naar Logan en geeft hem een knuffel.

Ze knuffelt Scorpia ook en zegt: "Succes vandaag. Niet dat jullie dat nodig hebben. Heb vooral veel plezier. Maak je geen zorgen, we redden ons wel."

Logan en Scorpia lopen hand in hand naar buiten en stappen achterin de jeep. Bruno kruipt achter het stuur, zet de radio zachtjes aan en start de auto. "Maak het je gemakkelijk, want we zijn op zijn minst twee uur onderweg."

Scorpia kruipt bij Logan op schoot en hij slaat zijn armen om haar heen. Hij drukt kusjes op haar voorhoofd en fluistert dat hij van haar houdt. Ze ontspant en luistert naar zijn kalmerende hartslag.

-----

Ruim twee uur later rijden ze het parkeerterrein op en staren naar de gigantische sporthal. Scorpia fluistert een wow, terwijl haar ogen beginnen te glimmen. Buiten aan de muur is een gigantische foto van Duane Johnson te zien, waarop haar naam en die van Logan ook staan vermeld. Ze klimt uit de jeep en staart naar de foto met een grote grijns.

Bruno kijkt op zijn telefoon en zegt: "De jongens zijn ook goed aangekomen. Ze zijn al binnen en hebben een kleedkamer voor 'De Schorpioenen' geclaimd.

Logan pakt de sporttas en Bruno haalt zijn tas met energiedrankjes en repen te voorschijn. "Ben je er klaar voor om je gezicht te laten zien, sorellina?"

Scorpia haalt het elastiekje uit haar haar en schudt haar krullen los. Ze knikt en pakt Logans hand vast. Ze lopen naar de ingang en als ze vertellen wie ze zijn zegt de gespierde man aan de deur: "Ah de laatsten van 'De Schorpioenen'. Rechtuit lopen, langs de boksring, eerste kleedkamer rechts is voor jullie."

Zijn ogen dwalen over Scorpia's lichaam en Logan kijkt hem vuil aan.

Ze lopen naar binnen en Scorpia neemt alles in zich op. De mannenstemmen, de geur van zweet, bloed en het leer van de handschoenen. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht en haar ogen stralen. Ze kan niet wachten tot het eerste gevecht gaat beginnen.

Het moment dat een gevecht begint vult de lucht zich met elektriciteit. Als je goed kijkt dan kun je de energiebanen van de boksers zien, kun je de strijd proeven en ruiken. Het voedt haar strijdlust en zelfvertrouwen. Ze voelt haar vingers tintelen en maakt even een vuist.

Bruno stopt bij de eerste deur rechts en lacht om het briefje op de deur. Er staat groot 'De Schorpioenen' op met daaronder, 'All Hail Queen Scorpia'. Hij doet een stap opzij en laat het aan Scorpia zien.

Ze lacht, gooit de deur open en wordt door alle aanwezige mannen luid juichend verwelkomd. Ze kijkt ze allemaal lachend aan en ziet dat ze zenuwachtig zijn. 

Bart komt naar haar toe en geeft haar een map met een uitgewerkt schema voor alle schorpioenen. "Met de hartelijke groeten van Manon. Dan weet je precies wie wanneer moet. Achterin zitten een aantal blanco schema's, als we verder komen kun je zelf onze namen invullen."

"Wat is het toch een fantastische meid. Daar hebben we wat aan. Bedank je haar voor me als we weer thuis zijn?"

Bart knikt en vraagt of ze hem wil coachen.

"Ja Bart, eigenlijk is Bruno de coach van iedereen. Maar ik zal jouw officiële coach zijn. Wat niet betekent..."

Ze kijkt alle mannen en jongens aan. "Dat ik jullie niet zal coachen. Want jullie zullen snel genoeg merken dat ik vreselijk fanatiek ben en mijn mond niet kan houden." 

Ze lachen allemaal en Scorpia kijkt op haar schema. "Oké, Roy moet als eerste. Daarna Kazim en tot slot Nick. Allemaal in de junioren klasse. Kunnen we iets voor jullie betekenen?" 

Roy is de jongste en ziet spierwit van de zenuwen. Hij kijkt haar smekend aan en ze loopt naar hem toe. "Zeg het maar Roy."

"Zou je het heel stom vinden als ik om een knuffel zou vragen?"

"Zeker niet. Kom hier." Ze houdt hem stevig vast en zegt op een kalme toon. "Denk aan je ademhaling. Je kracht komt uit het rustig blijven. Adem rustig in en uit en vertrouw op je training. Je hebt het van de beste geleerd. Hij heeft mij ook geleerd te boksen. Er is geen betere. En je hebt ons allemaal als support. Je kan dit."

Ze voelt hem ontspannen en laat hem los.

Bruno kijkt hem aan en zegt: "Kom Roy. Wij gaan vast." Hij neemt de jongen mee en ze kijkt naar Kazim, die een beetje spart met Logan, terwijl Nick met Bart praat.

Ze glimlacht en zegt: "Zolang we elkaar steunen, moet het goed gaan. Er is geen team met zo'n band als wij met elkaar hebben. Onze kracht zit hem in de liefde voor elkaar. Laten we Roy gaan aanmoedigen."

Ze lopen de kleedkamer uit en Logan legt een hand op haar schouder. Ze wacht even en voelt dan ook een hand op haar andere schouder, als ze opkijkt ziet ze Ricardo naar haar glimlachen. Samen met haar twee boomlange bodyguards loopt ze de zaal in.

De zaal is in de tijd dat ze in de kleedkamer waren volgelopen met toeschouwers. Ze vinden een plekje vlakbij Roy's hoek en Scorpia laat haar ogen over de mensenmassa gaan. Heel veel zwart haar en mannen in strakke pakken. Ze netwerken vooral en letten nog niet op, want deze gevechten zijn alleen interessant voor de talentscouts.

Ze voelt dat Logan achter haar gaat staan en leunt tegen hem aan. Ze kijkt naar links en ziet dat Bart Logans oude plek heeft ingenomen. Hij knipoogt naar haar en vouwt zijn armen over elkaar.

Roy klimt de ring in met Bruno en die spreekt hem nog even bemoedigend toe. De jongen zoekt met zijn ogen naar Scorpia en ze drukt een kus op haar vuist terwijl ze oogcontact met hem maakt. Hij knikt en krijgt een vastberaden blik in zijn ogen.

Scorpia kijkt naar zijn tegenstander en probeert in te schatten hoe goed die jongen is. Ze kijkt naar de coach en schiet in de lach. 

Logan buigt voorover en vraagt waarom ze moet lachen. "Om de coach van Roy's tegenstander."

Logan kijkt naar de coach en dan valt het kwartje. "Freddie. Haha. Dan wordt het in ieder geval een eerlijk gevecht." 

Scorpia knikt en ziet de scheidsrechter de ring instappen. De boksers stellen zich aan elkaar voor en de coaches gaan de ring uit.

Bruno en Freddie roepen lachend wat naar elkaar en concentreren zich dan op het gevecht. Het gaat mooi gelijk op, maar op een gegeven moment begint Roy moe te worden en daarmee komt zijn ongeduld.

Scorpia schiet naar de touwen en roept: "Ademhaling. Rustig. Kracht uit kalmte! Jij kan dit!"

Ze ziet dat Roy zijn schouders recht en zijn verdediging weer op orde heeft. 

Logan trekt haar terug tegen zijn borst en slaat zijn armen om haar heen.

Roy weet rustig te blijven en het gevecht te winnen. Terwijl de scheidsrechter zijn hand in de lucht houdt, kijkt hij Scorpia recht aan en drukt een kus op zijn vrije handschoen.

Scorpia straalt van trots en kijkt hem na als hij met Bruno naar de kleedkamer loopt. 

__________________________________


Het toernooi is begonnen!
Ik hoop dat je door de woorden kon voelen hoe leuk ik dit vind om te schrijven.

Er komt uiteraard nog veel meer boksen aan.

En mocht je niet van boksen houden, ga dan op zoek naar de diepere laag.
Ik beloof je dat die er is.

XO Hankie

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro