[81] Liefde in de ring

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lucas springt op en zegt: "Ik wil wel oppassen. Mama dat kan toch wel?"

Lexy lacht en zegt: "Ja, dat kan wel. Maar ik denk wel dat Leo moet slapen zo."

Lucas fronst en vraagt: "Baby's moeten veel slapen hè?"

Lexy knikt en zegt: "Maar dat geeft niet. Daar worden ze groot en sterk van."

Scorpia kijkt Lexy aan en vraagt: "Weet je het zeker Lexy?"

"Ja, natuurlijk. Ga maar lekker boksen. Maar één ding... wel winnen van die sukkel hè?"

Scorpia zegt lachend: "Ik beloof niks, maar ik ga het zeker proberen."

Logan laat zijn spierballen zien en zegt: "Ik denk dat ik wel een kansje maak. Wat denken jullie? Kan ik van tante Scorpia winnen?"

Enzo, Lucas en Lexy zeggen in koor: "Nee."

En Leo zegt tegelijkertijd: "Mama."

Logan fronst en zegt: "Nou, lekker dan. Het zal je familie zijn."

Scorpia kust hem zacht en zegt: "Ik denk wel dat je een kans maakt, mooie Schot."

Logan knipoogt naar haar en zegt: "Kom, we gaan sportkleren halen en kijken of het café niet afgefikt is en dan gaan we boksen."

Ze pakken de sleutel uit het sleutelkastje en kussen iedereen gedag. Ze rijden naar het café en lopen via de achterdeur naar binnen. Tante Grazia duwt net de vaatwasser dicht en draagt een schaal met snacks en een kaasplankje het café in. Scorpia en Logan wisselen een blik uit en lopen dan samen het café in. Marco staat biertjes te tappen en kijkt even opzij. "Ah baas! Jullie leven nog zie ik!"

Logan lacht en zegt: "En het café staat nog. Top. Wij wilden eigenlijk nog even gaan boksen, als jij dat goed vindt."

"Tuurlijk, doe maar lekker. Tante Grazia is helemaal in haar element. Maar waar is Leo?"

Scorpia glimlacht naar hem en zegt: "Bij Lexy. Dus tante Grazia is het niet verleerd?"

De vrouw komt op haar afgesneld en knuffelt haar fijn. "Scorpia! Wat goed je te zien meisje! Hoe gaat het met je? Eet je wel genoeg?"

Scorpia lacht en zegt: "Alle Italiaanse vrouwen zijn hetzelfde. Maar het is ook fijn om u te zien. U ziet er goed uit. En het gaat prima met me. Ik eet meer dan genoeg." Ze trekt Logan naar zich toe en zegt: "Dit is Logan."

Grazia bekijkt de lange Schot van top tot teen en zegt: "Wow Scorpia. Dat heb je goed gedaan!" De vrouw schatert en trekt dan Logan ook tegen zich aan voor een veel te stevige knuffel. "Leuk je te ontmoeten Logan en bedankt dat ik hier mag werken vanavond. Want ik voel me alsof ik weer leef. Zo fijn!"

Logan lacht en zegt: "Ik denk niet dat het alleen bij vanavond blijft Grazia. Ik kan zulke enthousiaste hulp wel gebruiken hier."

De vrouw kijkt hem aan en knippert een paar keer met haar ogen. "Echt? Dit is niet eenmalig?"

Logan zegt: "Als het aan mij ligt niet."

Scorpia zegt: "Wij gaan samen nog even naar de sportschool. Marco zei dat het goed was, dus we zien jullie later. Geniet ervan!"

Scorpia rent naar boven en Logan jaagt achter haar aan. Ze rent de slaapkamer in en hij tilt haar op en gooit haar op bed. Hij klimt bovenop haar en kust haar wild. "Mmm Bonnie. We kunnen dat boksen ook overslaan."

"Echt niet! Dit is onze enige kans om de sportschool voor onszelf te hebben. En sinds ik jou tegen Bart heb gezien, wil ik weten hoe goed jij echt bent."

Logan grinnikt en zegt: "Oké. Ik ben eerlijk gezegd ook wel nieuwsgierig hoe het zal gaan."

Hij pakt de sporttas en loopt naar de badkamer om de douchegel en twee handdoeken erin te gooien. Scorpia pakt een sportbeha en korte broek en voor hem een mouwloos shirt en korte broek. Logan pakt twee paar gympen en stopt ze ook in de tas. Scorpia pakt zijn deodorant en gooit die er ook in. Ze ritst de tas dicht en geeft hem aan Logan met een grote glimlach op haar gezicht.

Logan kust haar en ze rennen samen naar beneden. Ze zwaaien naar Marco en Grazia en stappen in de jeep.

Ze rijden naar de sportschool in stilte en Scorpia springt eruit zodra ze er zijn. Ze opent de deur en laat Logan binnen. Ze loopt ook naar binnen en draait de deur achter zich weer op slot. Ze zet het alarm uit en loopt naar de heren kleedkamer. Logan volgt haar en begint zich meteen uit te kleden.

Scorpia kleedt zich ook uit en staart even naar hem.

Hij kleedt zich glimlachend aan en gooit de sportbeha naar haar toe. "Trekt wat aan Bonnie. Of er wordt zeker niet gebokst."

Ze lacht en trekt de sportbeha en korte broek aan. Ze strikt de veters van haar schoenen en draait zich naar Logan om.

Zijn ogen dwalen over haar lichaam en hij mompelt: "Is dat alles wat je draagt vanavond?" Scorpia knikt en loopt de kleedkamer uit. Hij volgt haar en zegt: "Ik weet niet hoeveel dat kleine beetje stof zal helpen, Bonnie."

Scorpia lacht en zegt: "Precies waarom ik denk dat hij mij wel zal helpen."

Ze pakt een springtouw en begint te springen. Logan doet hetzelfde en concentreert zich op zijn warming-up.

Scorpia heeft al flesjes water, handdoeken, bokshandschoenen en gebitsbeschermers verzameld als hij zijn ogen weer open doet. Ze klimt in de ring en danst op haar voeten.

Logan klimt ook in de ring en vraagt: "Hoe gaan we dit doen Bonnie?"

"Als een echte wedstrijd. Alleen als de ander expliciet aangeeft niet meer te willen boksen, stoppen we. Of als één van ons buiten westen is natuurlijk."

Logan kijkt haar recht in haar ogen en ziet het vuur daar branden. Hij knikt en zegt: "Oké. Let's go!"

Scorpia zegt: "Wacht even!" Ze springt uit de ring en komt terug met een bandage. Ze pakt zijn rechterhand zorgvuldig in en drukt er een kus op. Ze doen hun gebitsbeschermers in en hij helpt haar in haar handschoenen. Logan trekt de zijne ook aan en trekt het koord strakker met zijn tanden. Hij slaat zijn vuisten tegen elkaar en loopt vervolgens naar haar toe om met zijn vuisten op de hare te slaan. Scorpia slaat ook op de zijne en voelt hoe fel ze is.

Ze plaatsen allebei een paar jabs, net als in een echte wedstrijd. Maar ze weten eigenlijk allang hoe goed de ander is en dat er weinig kansen zullen zijn. Ze dansen om elkaar heen, op zoek naar een opening.

Logan ziet dat haar linkervoet niet goed op de grond staat en geeft haar een stoot tegen haar rechterschouder. Ze wankelt en hij probeert haar nog een stoot te geven, maar ze zakt door haar knieën en stompt hem in zijn maag. Ze is niet in de positie om hem nog een stoot te geven en probeert gauw weer stevig rechtop te gaan staan.

Ze grijnzen naar elkaar en geven elkaar even de tijd om op adem te komen. Ze dansen weer om elkaar heen en wachten op een kansje. Scorpia kijkt naar zijn linkerschouder en denkt even na, terwijl ze er voor zorgt dat haar verdediging hoog blijft. Als ze hem hard genoeg op zijn linkerschouder slaat, dan moet hij met zijn rechterarm toeslaan. En dat is nog steeds zijn zwakke plek.

Maar ze twijfelt of ze het moet doen.

Logan ziet dat ze ergens over nadenkt en maakt een cross. Hij raakt haar vol op haar jukbeen en ze kijkt hem vuil aan. Ze haalt vol uit tegen zijn linkerschouder en als hij zijn rechterarm weer uithaalt, zakt ze razendsnel door haar knieën en slaat hem in zijn oksel, op zijn ribben en in zijn maag. Hij wankelt en ze haalt uit richting zijn kin, maar hij trekt razendsnel zijn vuisten op om zijn gezicht te verdedigen.

"Fuck Bonnie!" Hij ademt zwaar en ze grijnst naar hem.

Ze knakt haar nek en begint weer te dansen. "Kom op, mooie Schot. Er moet nog meer in zitten, dit kan het niet zijn. Dat geloof ik niet."

Hij komt razendsnel op haar af en er volgt een serie stoten, die haar met elke klap achteruit doen glijden over de vloer. Maar ze weet ze allemaal te verdedigen. Ze begint nu ook zwaarder te ademen, maar haar ogen staan vuriger dan ooit. Logan grijnst en danst om haar heen.

Scorpia probeert zich te kalmeren, want Logan is wel heel snel. Als ze niet rustig blijft, dan verliest ze zeker weten. Ze danst en deelt een paar speelse jabs uit om wat tijd te rekken.

Logan staart diep in haar ogen en trekt zijn wenkbrauw ondeugend op. Hij weet allang wat ze probeert te doen en vraagt: "Wat is dat Bonnie? Ben je vergeten hoe je moet boksen?"

Scorpia mompelt wat en kijkt hem fel aan.

Hij grinnikt en komt snel dichterbij. Ze duwt hem van zich af en trekt haar vuisten razendsnel weer voor haar gezicht. Ze kijkt over haar handschoenen naar hem en doet alsof ze ergens over nadenkt en laat haar verdediging expres een beetje zakken. Hij denkt een opening te hebben en ze zet zich schrap zodra hij razendsnel op haar afkomt. Ze laat haar vuisten lager zakken en vangt hem op, door met beide vuisten tegelijk op zijn ribben te slaan. Ze hoort de lucht uit zijn longen ontsnappen en haalt met al haar kracht uit tegen zijn kin.

Hij wankelt achteruit en staart haar vol ongeloof aan. Hij weet op zijn benen te blijven staan maar schudt even met zijn hoofd om de sterretjes die hij ziet weg te krijgen.

"Fuck! Geef me even een tel Bonnie."

Ze danst en kijkt hem uitdagend aan.

"Ja, ja ik weet het. Als het een echte wedstrijd zou zijn, dan lag ik nu op de grond."

Hij haalt diep adem en negeert de pijn in zijn ribben. Hij tilt zijn handen weer naar zijn gezicht en begint te bewegen. Hij staart naar haar en probeert ook een slimme move te verzinnen.

Hij grijnst en vliegt weer op haar af. Hij houdt zijn handen hoog en Scorpia verdedigt haar gezicht. Hij laat op het laatste moment zijn hand zakken en slaat haar in haar maag. Ze schrikt en hij herhaalt het met beide handen. Ze zakt op de grond en hij wil nog een keer uithalen als hij haar ogen ziet.

Hij ziet tranen en laat geschokt zijn vuisten zakken.

"Bonnie?"

Ze gaat achterover liggen en houdt haar handschoen tegen haar buik gedrukt. Ze draait haar hoofd opzij en spuugt haar gebitsbeschermer, inclusief bloed op de mat.

"Bonnie!"

Logan valt in paniek op zijn knieën naast haar en kijkt haar bezorgd aan.

Ze kijkt diep in zijn ogen, terwijl er een traan over haar wang rolt en uit elkaar spat zodra het in aanraking komt met het bloed op de mat.

Hij trekt zijn handschoenen uit en spuugt zijn gebitsbeschermer uit. Hij legt zijn hand tegen haar wang en vraagt: "Bonnie, gaat het?"

Ze sluit haar ogen even en de stilte maakt Logan gek. Hij kijkt naar haar mond, want hij kan niet geloven wat hij hoort. Ze grinnikt en trekt haar handschoenen uit.

"Dat is lang geleden zeg, dat ik een potje verloren heb."

Ze probeert rechtop te gaan zitten en knijpt haar ogen dicht. "Auw."

Logan durft haar niet aan te kijken en staat op om een flesje water en een handdoek voor haar te pakken. Hij geeft haar het flesje water aan, maar kijkt alleen naar haar handen. Hij hangt de handdoek om haar nek en vermijdt nog steeds haar blik.

Ze drinkt van het water en schraapt haar keel. "Logan?"

Logan reageert niet en staart naar zijn schoenen.

"Logan, kijk me aan."

Hij kijkt voorzichtig in haar ogen en ziet gouden spikkeltjes dansen in het donkerbruin. Zijn ogen worden groter en voordat hij het weet ligt hij op zijn rug op de grond.

Scorpia veegt zijn benen onder hem vandaan en klimt grinnikend bovenop hem. Ze kijkt op hem neer en bijt op haar lip. Ze trekt haar sportbeha uit en gooit hem opzij. Ze pakt zijn handen vast en legt ze op haar borsten. Ze kijkt hem opgewonden aan en leunt naar hem toe voor een diepe kus.

Hij speelt afwezig met haar borsten en zucht.

Ze laat haar handen onder zijn shirt glijden en streelt over zijn ribben en maag.

Hij laat zijn handen ook zakken en streelt over haar buik. "Ik vond het even helemaal niet leuk meer Bonnie."

Hij zucht nog een keer en ze kijkt hem aan.

"Dat zag ik Logan. Maar ik ben echt oké. En ik vond het wel heel erg leuk. Al denk ik dat ik me hetzelfde gevoeld zou hebben als het andersom geweest was."

Ze staat op en trekt haar korte broek uit. Ze drinkt haar flesje water leeg en verzamelt alle spullen. Ze klimt uit de ring en loopt naar de kleedkamer.

Ze trekt in de kleedkamer haar slipje uit en loopt richting de douche. Ze zet twee douchekoppen naast elkaar aan en haalt de douchegel uit de sporttas.

Ze kijkt op als de deur van de kleedkamer open zwaait en Logan naakt in de deuropening staat.

Scorpia staart naar hem en likt over haar lip.

Logan vraagt: "Wat doe jij hier in de heren kleedkamer meisje?"

"Wachten tot er een mooie man binnenkomt die mijn rug kan wassen natuurlijk."

Ze lacht en loopt naar de douche. Ze stapt onder de straal en Logan komt naast haar staan. Hij pakt de fles douchegel af en spuit een beetje in zijn hand. Hij begint haar rug te wassen en kust haar nek, zachtjes haar schouders masserend.

Ze voelt zijn handen naar haar voorkant glijden, waar hij speelt met haar borsten, haar een zachte kreun ontlokkend. Hij bijt in haar oorlel en laat zijn handen omlaag glijden. Als hij haar maag raakt, zuigt ze een teug adem naar binnen.

"Bonnie. Hoeveel pijn doet het?" Hij laat zijn handen lager glijden en laat ze op haar heupen rusten.

Ze haalt even rustig adem en zegt dan schor: "Het doet best wel pijn. Maar ik heb wel erger gevoeld."

"Sorry Bonnie."

Ze draait zich om en kust hem, terwijl ze haar lichaam tegen hem aandrukt. Ze wil het er niet over hebben en genieten van de tijd die ze met zijn tweetjes zijn. Tegen hem boksen was heel opwindend en dat gevoel wil ze vasthouden.

Ze knijpt in zijn billen en zegt: "Het was heel geil Logan. Tegen jou boksen. Zullen we ons daar even op richten?"

Hij kijkt haar aan, met een ondeugende grijns op zijn gezicht en laat zijn hand tussen haar benen glijden. Ze legt haar armen om zijn nek en sluit haar ogen, vast van plan om er ten volle van te genieten.

Logan neemt alle tijd om er zeker van te zijn dat Scorpia er klaar voor is. Hij streelt haar langzaam en plagend, terwijl hij haar diep kust. Hij duwt een vinger bij haar naar binnen en grijnst. "Zo nat al Bonnie. Mmm." Hij tilt zijn hand op naar zijn mond en likt zijn vinger schoon.

Ze kreunt bij het zien van zijn ondeugende blik en trekt hem mee naar het houten bankje in de kleedkamer. Met een ferme duw belandt hij op het bankje en zij gaat meteen op zijn schoot zitten.

Ze kijkt hem met ogen barstend van de gouden spikkels aan en legt haar hand om zijn erectie. Ze bijt op haar lip en staat een klein beetje op, om hem vervolgens tergend langzaam bij zich naar binnen te laten glijden.

"Oh hell Bonnie."

Ze blijft doodstil zitten en likt over zijn onderlip.

Hij pakt haar heupen grommend vast en dwingt haar te bewegen. Ze legt haar handen op zijn schouders en geniet van zijn dominante gedrag. Ze kreunt zachtjes, terwijl zijn vingers in haar huid drukken. Ze speelt met zijn haar en kust hem langzaam.

Hij kreunt en legt een arm om haar middel, terwijl de duim van zijn vrije hand over haar clitoris wrijft. Ze kreunt zijn naam en hij grijnst. Hij voelt haar om zijn erectie aanspannen en zuigt aan één van haar tepels, terwijl zijn duim sneller wrijft. Ze schreeuwt zijn naam en hij voelt haar orgasme door haar lichaam razen.

Dat gevoel wordt hem teveel en hij komt kreunend klaar. Met zijn hoofd achterover en zijn ogen gesloten geniet hij van de elektrische schokken die door zijn lichaam gaan.

Scorpia beweegt langzaam op en neer om zijn orgasme te rekken en streelt met haar nagels zachtjes over zijn zij.

"Oh Bonnie. Mmmm..."

Ze kijkt genietend naar de man die nog helemaal van de wereld is en kust hem zachtjes.

Logan doet zijn ogen een klein beetje open en hij vraagt schor: "Leef ik nog?"

Scorpia legt haar oor op zijn borst en zegt: "Ja, zo te horen wel. Hij klopt wel een beetje snel, maar kloppen doet ie zeker."

Logan glimlacht lui en streelt over haar billen.

Ze streelt over zijn borst en volgt de letters van de tatoeage met haar vinger.

Ze wil opstaan, maar Logan houdt haar tegen.

"Nog heel even Bonnie. Ik ben bijna terug op aarde."

Ze legt haar hoofd op zijn schouder en zucht tevreden.

Hij streelt over haar rug en zegt: "Ti amo, Scorpia."

Ze glimlacht en fluistert 'ti amo' naar hem terug.

Ze douchen opnieuw en doen dit keer wel hun best om schoon te worden. Ze kleden zich aan, verzamelen hun spullen en maken een rondje door de sportschool om alles op te ruimen. Scorpia schakelt het alarm weer in en ze lopen snel naar buiten. Logan draait de deur dicht en ze stappen allebei in de jeep.

Ze rijden naar Lexy en Scorpia stuurt haar onderweg een berichtje, zodat ze niet aan hoeven te bellen.

Als ze bij het appartement aankomen gaat de voordeur open. Lexy laat ze binnen en legt haar wijsvinger tegen haar lippen. Ze wijst naar de kinderwagen en zegt zachtjes: "Lucas heeft geprobeerd op te blijven. Maar Enzo wilde niet slapen zonder Lucas en werd dreinerig. Dus is Lucas maar naar bed gegaan. Vooral omdat ik zei dat Leo voorlopig niet wakker zou worden."

Logan glimlacht en vraagt: "Dus de hele kinderboerderij slaapt?"

Lexy knikt en zegt: "Gelukkig wel. Ik ga zo een glas wijn inschenken en languit op de bank. Het is goed geweest voor vandaag." Ze leunt tegen het aanrecht en vraagt: "Hoe ging het boksen?" Ze ziet een aantal verschillende emoties door Logans ogen schieten en kijkt hem vragend aan.

Scorpia zegt: "Goed. Logan heeft gewonnen. En dat was eigenlijk heerlijk. Ik heb al zo lang geen waardige tegenstander meer gehad. Nu heb ik iets om voor te trainen."

Lexy's ogen worden groter en ze vraagt: "Logan? Jij hebt van Scorpia gewonnen? Wow."

Logan knikt en zegt: "Ja. Ik vond het niet zo leuk... Dat wil ik niet nog een keer doen. Sparren is prima, maar mijn meisje in elkaar slaan is niet iets dat ik graag doe. Ik voel me nog steeds beroerd."

Lexy kijkt bezorgd van haar broertje naar Scorpia, maar Scorpia straalt.

Scorpia pakt Logans hand vast en knijpt erin. "Kom mooie Schot, we gaan naar huis. Dan kan Lexy relaxen en kunnen wij kijken of het café nog heel is." Scorpia knuffelt Lexy, maar Lexy ziet even pijn door haar ogen flitsen.

Ze knuffelt Logan en merkt dat hij ook pijn heeft. "Nou jullie hebben elkaar blijkbaar goed geraakt. Kalm aan en als je nog eens een oppas nodig hebt, dan weet je me te vinden. Leo is een heerlijk mannetje."

Scorpia bedankt haar en draait de kinderwagen richting de deur. Logan loopt voor haar uit naar de gang en hangt de sleutel van de sportschool weer in het kastje.

Ze lopen samen naar de jeep en rijden in stilte terug naar het café. 

──────────────────

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro