[84] Geil en Machtig

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Scorpia stapt door de deur van haar eigen kantoor en Manon zegt: "Mijn zus zegt dat ze de perfecte jurk voor je gevonden heeft en heeft je foto's gestuurd. Dani is onderweg hier naartoe en Ricardo ook."

Scorpia knikt en gaat achter haar bureau zitten.

Bart draait zich naar haar om en zegt: "Vanuit de stichting betalen we voor de reis en het verblijf van de jongens op het toernooi. Dino en ik rijden met een busje vol jongens naar de locatie. En na het toernooi slapen we in twee vakantiehuisjes en komen zondag weer terug." 

Scorpia steekt haar duim op en kijkt op haar telefoon naar de foto's die Margot haar gestuurd heeft.

"Mijn God Manon! Heb je de jurk gezien?" 

Het meisje schudt haar hoofd en komt naar Scorpia toegelopen.Scorpia laat de foto's aan haar zien en het meisje fluistert: "Wow, Scorpia. Die is perfect voor je." 

Scorpia knikt en staart naar de zwarte jurk. Een gedeelte van de top is van leer en heeft twee dunne leren bandjes, de rest is van fluweel en heeft een bredere band die van de schouder afhangt. De jurk is lang, maar heeft een hoge split aan de voorkant.

Er volgen nog een foto van een clutch met spikes en één van zwarte stiletto's met een rode zool en spikes verdeeld over de buitenkant van de schoen. Scorpia ziet zichzelf al op de rode loper lopen. Ze belt Margot en die neemt dolenthousiast op.

"Scorpia! En? Wat vind je ervan?"

"Ik vind het helemaal geweldig! Ik had het zelf niet beter uit kunnen zoeken. Dankjewel!"

Dani loopt het kantoor in en blijft een beetje nerveus voor Manons bureau staan. Scorpia staat op vanachter haar bureau en duwt de openslaande deuren naar het terras open. "Kom meiden. Laten we buiten gaan zitten." Manon pakt een map van haar bureau en loopt het terras op. Dani volgt haar en gaat naast haar op de loungebank zitten.

Manon bereidt zich voor en Scorpia zegt: "Dani? Bedankt. Voor alles wat je in zo'n korte tijd voor elkaar gekregen hebt. Ik ken niemand die zo hard werkt als jij." 

Dani kijkt haar aan en knikt verlegen.

Manon schraapt haar keel en begint te vertellen over haar plan. Ze wil graag een verwendag voor de meiden organiseren. Waar ze hun haar en nagels kunnen laten doen en een leuke outfit kunnen uitzoeken. Allemaal betaald door de stichting uiteraard. Scorpia glimlacht naar haar en zegt: "Briljant plan. Werk maar uit. Misschien kunnen we ook een high tea doen met alle meiden. Wat denk jij Dani?"

Dani zegt zacht: "Ik denk dat de meiden dat heel leuk zullen vinden. Misschien kunnen we ook zo'n fotohokje huren? Ik zou er graag bij willen zijn eerlijk gezegd. Maar..."

Scorpia onderbreekt haar en zegt: "Ik ook. Dus zet ons ook maar op de lijst. Overleg met Lexy voor nagels en haar, met Margot voor de kleding en met de kok voor de high tea. Laat me maar weten als ik iets kan doen, maar het is jouw idee. Ik ga echt niet met jouw eer strijken."

Manon staat op en zegt blij: "Dankjewel baas! Ik ga meteen aan de slag!" Ze rent naar binnen en Scorpia grinnikt om haar enthousiasme. Ze bestudeert Dani, die haar blik ontwijkt.

"Dani? Hoe gaat het met je?"

Dani kijkt haar voorzichtig aan en zegt: "Hoezo?"

Scorpia fronst en zegt: "Ik wil graag weten hoe het met je gaat, omdat ik het idee heb dat je je ongemakkelijk bij me voelt. En we elkaar niet meer gesproken hebben sinds..., sinds het gesprek in Ciro's kantoor en het pizza debacle. Laten we er maar niet omheen draaien."

Dani kijkt haar aan en zegt: "Ik durfde er eigenlijk niet over te beginnen, omdat ik geen idee heb hoe je nu over me denkt. Ook al heb ik de avond van de pizza's tegen Logan gezegd dat hij een lul is."

Scorpia lacht en zegt: "Dat heeft hij me verteld." 

Dani kijkt haar verbaasd aan en ziet dat Scorpia nog steeds wacht op een antwoord op haar eerste vraag. "Het gaat wel. Ik probeer mijn leven anders in te richten en voel me heel dom. Omdat nu blijkt dat de macht die ik dacht over mannen te hebben, er alleen is als ik mijn kleren uit heb."

"Dat is niet waar Dani. Je weet een heleboel van ze, je hebt de macht om het ze wettelijk extreem moeilijk te maken of ze zelfs uit te schakelen. Je hebt er alleen nooit bij stilgestaan dat dat mogelijk was. Helemaal niet tegenover die stoere Italianen. Maar geloof me, je maakt meer indruk door niet bang voor ze te zijn, dan door je lichaam aan te bieden."

Dani bestudeert Scorpia en zegt: "Ja, ik snap je wel. Maar..."

"Wat? Ze zijn zo opwindend die mannen?"

Ze schieten samen in de lach en Dani zegt: "Nou... Ze weten wel van wanten zullen we maar zeggen."

Scorpia grinnikt en zegt: "Ik zeg niet dat je nooit meer seks moet hebben Dani. Vooral doen wat je lekker vindt. Maar bepaal zelf de regels. Wij zijn de baas, in bed en op kantoor."

Dani knikt en zegt: "Ja, je hebt gelijk."

"En even voor de duidelijkheid Dani. Ik vind je nog steeds fantastisch in je werk, die bewondering is altijd gebleven. En ik denk zelfs dat je een vriendin zou kunnen worden. We hebben alleen een extreem valse start gemaakt en je hebt iets gedaan dat ik niet makkelijk zal vergeten."

Dani kijkt haar aan en zegt: "Sorry Scorpia. Achteraf ben ik heel dankbaar dat het me niet gelukt is om jullie uit elkaar te drijven. Jullie hebben iets samen dat de meeste mensen nooit zullen vinden. Ik hoop dat jullie de rest van jullie leven samen gelukkig zullen zijn."

Scorpia staat op en zegt: "Sta op Dani." Dani staat op en Scorpia slaat haar armen om haar heen voor een knuffel. "Vanaf nu kijken we vooruit oké? Kom eens langs in het café en je kunt hier gewoon binnenlopen als er wat is. En het zou leuk zijn als je ook op de verwendag voor de meiden komt."

Dani kijkt haar met tranen in haar ogen aan en Scorpia knipoogt naar haar.

Ze hoort Ricardo haar naam roepen en ze roept naar hem terug. "Ik zit buiten Ricardo!"

Dani zegt: "Ik ga weer aan het werk. Dankjewel Scorpia!"

"Werk ze Dani. Tot snel!" 

Dani en Ricardo kruisen elkaar en Ricardo bekijkt Scorpia van top tot teen. "Goedemorgen mevrouw de directeur!" 

Scorpia grijnst en draait een rondje. 

Ricardo legt een hand op zijn hart en grijnst naar haar. "Lekker hoor."

Scorpia schudt haar hoofd en zegt: "Kom hier hulk. Ik heb eerst een knuffel nodig. Maar zachtjes." 

Ricardo kijkt haar vragend aan, maar knuffelt haar warm. "Waarom zachtjes?" 

Ze tilt haar jasje op en Ricardo hapt naar adem. 

"Scorpia! Wat is er gebeurd?"

"Ik heb tegen Logan gebokst. Het was heel leuk." Ze ziet Bart op de drempel staan en ziet hoe geschokt hij is. "Mannen, het ziet er erger uit dan het voelt. En het was echt een feestje om tegen hem te boksen. Maar hij is stukken beter dan ik dacht."

Bart vraagt: "Moet ik even pijnstillers voor je halen?"

"Ja graag Bart, want ik moet zo lunchen met Flavio." Ze gaat zitten en Ricardo neemt naast haar plaats.

"Dus daarom zie je er zo uit."

"Voor die lunch? Ja, ik moet toch zorgen dat al die Italianen een nekverrekking krijgen."

Ricardo lacht en zegt: "Daar heb je die outfit niet voor nodig Scorpia."

"Misschien van hun kant niet. Maar ik heb het nodig om me sterk en zelfverzekerd te voelen. Het helpt."

Ricardo knikt en zegt: "Ik heb voordat ik binnenkwam Ciro gesproken. Die conventie gaat geweldig zijn. Hij heeft alles fantastisch geregeld. En de première. Met rode loper en al." Hij zoekt in haar ogen naar haar emoties en ze kijkt hem open en eerlijk aan.

Hij glimlacht en zegt: "Je gaat zien wat wij allemaal zien. Geloof me maar. Een ijzersterke vrouw, waar we gewoon dichtbij willen zijn. Dichtbij om jouw liefde en kracht te kunnen voelen. We hebben zo'n mooie mix gemaakt van medische feiten en jouw gevoelens. Het is echt de moeite van het kijken waard. En ik wil je nogmaals bedanken voor je medewerking. Want zonder dat interview is het gewoon een verhaal op papier van een anoniem iemand. Dit gaat een gigantische impact hebben."

Ze kijkt hem aan en zegt: "Ik hoop dat ik dat zie, Ricardo. Ik ben er best een beetje bang voor. Maar ik vertrouw op je, dat heb ik vanaf het begin gedaan. Wanneer gaat de première eigenlijk zijn?"

Ricardo grinnikt en zegt: "Zaterdagavond."

"Wat?! Aanstaande zaterdag?!" Ricardo knikt en Scorpia raakt een beetje in paniek.

"Margot had niet voor niets de jurk al gevonden Scorpia. Logan heeft allang een pak. We zijn er allemaal al klaar voor. We moesten alleen zeker weten dat jij het ook wilde. Het is uiteindelijk jouw feestje."

Bart komt aangelopen met twee paracetamol en een glas water. "Hier baas. Neem die maar snel in." Scorpia doet wat hij zegt en kijkt op haar telefoon om te zien hoe laat het is. Het is twaalf uur en ze zucht.

Ze kijkt Ricardo aan en zegt: "Oké hulk. Ik ga er gewoon voor. Al weet ik nog niet wat ik ervan moet denken dat jullie dit allemaal voor me verborgen hebben gehouden. Maar ik heb nu geen tijd om daar aan te denken."

Ze staat op en loopt naar binnen om haar armband uit de kast te pakken. Ze doet hem om haar pols en staart ernaar. Ze draait zich om naar Ricardo en Bart die haar van een afstandje bekijken.

Bart glimlacht en zegt: "Lieve Scorpia is even weggestopt zie ik. Gaaf."

Ricardo kijkt in haar ogen en knikt. "Ja, deze Scorpia is eng. Gelukkig kennen wij haar andere kant ook."

Scorpia pakt een spiegeltje en werkt haar make-up bij. Ze dept voorzichtig wat extra concealer op haar jukbeen en houdt haar tanden op elkaar. 

Ricardo vraagt: "Hoe blauw is het onder die laag make-up?"

Scorpia kijkt hem aan en zegt: "Blauw? Zeg maar rustig zwart."

Ze kijkt hem recht aan en Ricardo zegt: "Hmm, ik kan duidelijk zien dat je oké bent. Maar ik ga daar nooit helemaal aan wennen."

"Dan moet je maar eens met Logan praten, die had het er extreem moeilijk mee." Ze kijkt Bart aan en zegt: "Wilde je me wat vragen of zeggen net trouwens?"

Bart knikt en zegt: "Ja, ik wilde vragen of je de Charger vanavond nodig hebt."

Scorpia schudt haar hoofd en zegt: "Nee, hoezo?"

Bart bloost een beetje en zegt: "Ik wilde even tanken en hem door de wasstraat doen en... Manon mee uit nemen." Het einde van zijn zin is nauwelijks hoorbaar maar Scorpia kijkt hem met glimmende ogen aan.

"Veel plezier Bart. En nu moeten we het even niet meer over liefdevolle en leuke dingen hebben. Want ik moet scherp zijn voor de lunch."

Ze staat op en loopt de lobby in. Ze focust zich op de lunch en kijkt naar buiten. En dan ziet ze een Maserati Quattroporte voorrijden. Hij is donkerblauw en de bekleding is van crèmekleurig leer. Ze staart met open mond naar de auto en hoort Ciro grinniken.

Ze kijkt naar Ciro en die zegt: "Mooi hè? Flavio's trots." Scorpia knikt en ziet Flavio achter het stuur vandaan kruipen en het hotel inlopen.

Hij blijft op een afstandje naar haar staan kijken en zegt: "Wow Scorpia. Ik ben blij dat ik voor de Maserati ben gegaan vandaag. Want zo'n outfit verdient een mooie auto."

Ze glimlacht naar hem en zegt: "Mooie wagen, Flavio. Daar mag je me vaker mee ophalen."

Hij loopt naar haar toe en kust haar wang. "Goedemiddag bella. Ben je klaar voor een heerlijke lunch? Ik kan niet wachten tot die kerels je zien." Hij knipoogt even naar Ciro en biedt Scorpia zijn arm aan. Ze steekt haar arm door die van hem en loopt met glimmende ogen naar buiten. Hij begeleidt haar naar de bijrijderskant en houdt de deur voor haar open. Ze gaat zitten en bewondert het interieur. 

Flavio stapt in en start de auto met een beetje extra gas. Hij grijnst en Scorpia grijnst naar hem terug. 

Ze rijden weg en Flavio zegt: "We gaan eten waar de grootste klootzakken samenkomen om te eten. Je zult geen seconde in gevaar zijn, maar het zou wel leuk zijn om een duidelijk statement te maken." Scorpia kijkt naar zijn profiel en ziet dat hij nerveus is.

"Waar zat je dan precies aan te denken Flavio?" Hij schakelt en checkt even in de achteruitkijkspiegel om te zien of zijn beveiliging hem volgt.

Hij schraapt zijn keel en vraagt: "Zou je er wat op tegen hebben om een beetje te flirten?" Ze kijkt hem aan en probeert te volgen waarom hij dat zou willen.

"Waarom wil je dat Flavio?"

"Nou, willen... Ik zie je als een zusje, maar..." Ze ziet hem slikken en dan valt het kwartje.

"Je wilt de taal van de mannen spreken in dat restaurant. Op alle niveaus. En laten we wel zijn, Italiaanse mannen spreken één taal het best." Ze grinnikt en Flavio ontspant.

"Ja, ik wil ze iets voorhouden dat ze nooit zullen krijgen. Om ze te tergen en uit te dagen, maar ook om jou extra bescherming te bieden. Als je begrijpt wat ik bedoel."

"Ik denk het wel. Als ze weten dat je meer om me geeft dan een simpele zakenpartner dan denken ze wel twee keer na." Ze voelt zich een beetje voor het blok gezet, maar weet ook dat er geen weg terug is.

Flavio glimlacht en knikt. Hij maakt even oogcontact met haar via de achteruitkijkspiegel en ze knipoogt naar hem.

Ze ontspant in haar stoel en zegt: "Voordat we dat doen, wil ik nog wel één ding van je weten."

Flavio knikt en wacht op haar vraag. "Wat voel je voor Ciro?" Als ze heel goed kijkt dan kan ze zien dat hij een beetje bloost en ze moet een glimlach onderdrukken.

"Euh, dat wil ik je wel vertellen Scorpia, maar Ciro en ik hebben het nog niet eens echt benoemd. Dus wat ik je ga zeggen, heb ik nog niet eens tegen hem gezegd."

"Oké Flavio. Hij gaat het van mij niet horen."

Flavio haalt opgelucht adem en zegt: "Je moet begrijpen dat homo zijn geen optie is in mijn wereld. En dat er al heel lang geruchten de ronde doen. En als ze zouden weten dat ik homo ben, dan verlies ik meteen macht. Maar ik hou van Ciro. Al heel lang."

Hij rijdt een afgezet terrein op en checkt weer of ze nog gevolgd worden. Scorpia glimlacht breed en als hij de auto voor een gigantisch restaurant parkeert, legt ze haar hand op zijn been. "Dankjewel voor je eerlijkheid Flavio. Laten we ze nu maar eens een showtje geven waar de seks vanaf druipt."

Flavio grinnikt en zegt: "Geil en machtig Scorpia, daar gaan we voor." 

Hij stapt uit en loopt om de auto heen om de deur voor haar open te doen. Ze pakt zijn hand vast en stapt langzaam uit. Ze strijkt haar rok glad en trekt haar jasje naar beneden. Hij legt zijn hand op haar bil en ze lopen samen naar de deur. Hij doet de deur voor haar open en ze stapt het volle restaurant in.

Ze kijkt rond en ziet het meest extravagante interieur dat ze ooit gezien heeft. Overal Italiaans marmer en er staat zelfs een grote fontein in het midden van de ruimte. Flavio legt zijn handen op haar heupen en fluistert in haar oor. "Geil en machtig Scorpia." 

Ze likt over haar lippen en glimlacht sensueel.

Er komt een man aangesneld die ze nerveus welkom heet en vraagt of ze hem willen volgen. Flavio laat zijn hand weer op haar bil rusten, terwijl ze naar hun tafeltje gebracht worden. Hij knijpt er even in en kust haar nek, voordat hij de stoel voor haar achteruit schuift. Ze gaat zitten en bedankt hem. Hij gaat tegenover haar zitten en ze schenkt hem haar meest sensuele blik.

Hij pakt haar hand vast en streelt over haar vingers. Ze voelt een heleboel ogen op zich gericht en maakt een knoopje van haar jasje los. Flavio vraagt om de wijnkaart en zodra hij die krijgt geeft hij hem met een glimlach aan Scorpia. Scorpia straalt en kiest een zware rode wijn uit.

De ober neemt de kaart weer mee en komt snel terug met de fles van haar keuze. Hij schenkt een klein beetje in het glas van Flavio en die kijkt Scorpia vragend aan. Ze leunt voorover en zegt: "Oh Orsacchiotto, je weet dat de wijn heerlijk gaat zijn." 

Hij grinnikt en maakt met een handgebaar duidelijk dat de ober de glazen gewoon kan vullen.

Scorpia streelt met haar vingers over de steel van het glas en Flavio kijkt er gebiologeerd naar. Scorpia kijkt naar hem op en neemt een slok van de wijn. Ze sluit haar ogen en kreunt zacht. Ze streelt met haar duim over haar onderlip en kijkt het restaurant rond. Het is duidelijk dat ze de aandacht heeft van de meeste donkerharige mannen daar aanwezig.

Flavio tilt zijn glas op en proeft de wijn aandachtig. "Mmm lekker Scorpia. Maar ik wist al dat je een goede smaak had natuurlijk." Hij schenkt haar een vurige blik en reikt over de tafel om over haar hals te strelen. Scorpia pakt zijn hand en drukt er een kusje op.

Er wordt een plank antipasti gebracht en ze eten ervan, terwijl ze elkaar uitdagende blikken schenken. Scorpia likt wat olijfolie van haar vinger en hoort een aantal mannen naar adem happen. Ze kijkt Flavio aan en vraagt zachtjes: "Waarom heb ik het gevoel dat hier niet vaak vrouwen komen?"

Flavio leunt naar haar toe en fluistert: "Je bent de eerste vrouw ooit. Dit restaurant is een dekmantel voor twee hele gemene bendes. En ze staan erom bekend dat ze vrouwen gebruiken in plaats van ze te vereren. Dus het leek me wel leuk om je hiermee naartoe te nemen. Om ze te laten zien hoe een vrouw reageert als je haar goed behandelt." Hij streelt met zijn duim over haar onderlip en gaat weer rechtop zitten.

"Weet je al wat je wil eten schat?", vraagt hij zodat het hele restaurant het kan horen.

Ze kijkt hem recht aan en zegt: "Ik weet al wat het toetje gaat zijn liefje. Dus ik stel voor dat we goed eten, we gaan extra energie nodig hebben." Flavio schraapt zijn keel en steekt een vinger achter zijn boord.

Hij zegt met een zware stem: "Ik kan niet wachten om te zien wat je van plan bent." 

Ze horen een paar mannen binnensmonds vloeken en Scorpia bijt op haar lip.

De ober komt naar de tafel om hun bestelling op te nemen. Ze bestellen spaghetti aglio e olio en Flavio haalt zijn telefoon uit de binnenzak van zijn jasje. Hij geeft haar een uitdagende look en ze weet meteen wat hij wil.

Ze pakt zijn telefoon af en stopt hem in haar aktetas. "Ik dacht het niet! Je bent met mij aan het lunchen en alleen met mij. Ik sta zo op, dat weet je. En dan kun je je toetje vergeten!"

Flavio legt zijn handen tegen elkaar en zegt: "Scusa cara. Macht der gewoonte. Wees niet boos alsjeblieft." Hij pakt haar hand vast en drukt een kusje in haar handpalm, terwijl hij haar ondeugend aankijkt. Ze weet dat ze precies gedaan heeft wat hij wilde en moet haar best doen om niet te glimlachen. Ze doet alsof ze nog boos is en tikt met haar nagels tegen het wijnglas.

Ze zucht en neemt dan een slokje, terwijl haar ogen door het restaurant dwalen. Ze speelt met de armband om haar pols en ze ziet een paar mannen nerveus slikken. Ze gaat rechtop zitten en straalt zelfverzekerdheid uit, wat de mannen aan de bar en de andere tafeltjes nog onrustiger maakt.

De pasta wordt gebracht en ze eten in stilte, terwijl Flavio steeds probeert haar blik te vangen. Als hij zijn laatste hap gegeten heeft legt hij zijn hand op tafel met zijn palm naar boven. Scorpia kijkt ernaar en legt dan met een zucht haar hand in de zijne. Hij laat zijn hand naar haar onderarm glijden en streelt over haar huid. Ze likt over haar onderlip en kijkt hem met een vurige blik aan.

Ze opent haar aktetas en haalt zijn telefoon eruit. Ze geeft hem terug en hij steekt hem, zonder ernaar te kijken in zijn binnenzak. "Grazie cara. Zal ik de rekening vragen?" 

Ze knikt en glimlacht ondeugend. Flavio knipt met zijn vingers en de ober komt aangesneld. Flavio legt zijn creditcard op het schaaltje en bedankt de ober.

Hij staat op en gaat achter Scorpia staan. Hij streelt met zijn vingers over haar hals en ze buigt haar hoofd opzij. Hij leunt voorover en fluistert: "Geil en machtig." Ze giechelt en hij trekt haar stoel achteruit zodat ze op kan staan. De ober komt terug met zijn creditcard en hij steekt hem nonchalant in zijn zak. 

Scorpia draait zich naar hem en legt haar armen om zijn nek. Hij legt zijn handen op haar billen en knijpt erin.

Ze giechelt nog een keer en zegt: "Kom liefje. Tijd voor het toetje." Flavio leunt voorover en bijt zachtjes in haar nek. "Oh Flavio. Kom!" Ze trekt hem aan zijn hand richting de uitgang en hij grinnikt.

Ze rennen praktisch naar de auto en stappen snel in. Ze ziet dat Flavio ook zijn best moet doen om zijn lachen in te houden en hij start de auto snel. 

 Ze scheuren weg en parkeren de auto een eindje verderop om samen te lachen totdat de tranen over hun wangen rollen.

"Niet normaal Scorpia. Ik zou er bijna hetero van worden."

Ze lacht en zegt: "Ik begin wel te begrijpen wat Ciro in je ziet."

Flavio lacht en zegt: "Dat ging een stuk beter dan ik gehoopt had. Dat gaat de roddelmolen op gang brengen. Als het je problemen geeft, laat het me dan even weten oké?"

Scorpia knikt en zegt: "Ja, ik zal het Logan maar even vertellen straks."

"Oh God. De Schot. Ik ga eraan." Flavio veegt over zijn gezicht en Scorpia lacht.

"Ja, je weet wat hij gedaan heeft na het toernooi. Ik hoop dat je nog een afspraak met Ciro hebt staan, voordat je deze aarde moet verlaten."

"Dat is niet grappig Scorpia. Wat ga je hem vertellen?"

"De waarheid natuurlijk." 

Flavio vloekt binnensmonds. "Misschien hadden we hem eerst toestemming moeten vragen."

Scorpia laat expres een stilte vallen en ziet Flavio met de minuut nerveuzer worden. 

"Flavio? Je bent een stuk minder stoer dan je lijkt." 

Hij wrijft zenuwachtig in zijn handen en kijkt haar bezorgd aan. 

"Maak je geen zorgen. Logan gaat je niet vermoorden. Maar hem voor die tijd op de hoogte brengen was misschien beter geweest. Kun je me bij het café afzetten?"

Flavio schraapt zijn keel en vraagt: "Wil je dat ik met je mee naar binnen ga?"

"Nee, laten we dat maar niet doen. Tenzij jij ook blauwe plekken wil."

"Ook?"

Ze tilt haar jasje op en Flavio's ogen vlammen van woede. "Wie?"

Scorpia legt haar hand op zijn arm en zegt: "Rustig Flavio. Ik heb er zelf om gevraagd. Ze zijn van het boksen. Tegen Logan."

"Dannazione Scorpia! Hij heeft je dat aangedaan?"

Ze knikt en glimlacht breed. "Ja en het was geweldig."

"Je bent gek!"

"Ja, op Logan. En op Leo." 

Flavio's blik verzacht en vraagt of ze een foto van Leo heeft. Ze pakt haar telefoon en laat een paar foto's zien.

"Wow Scorpia. Je ziet er zo... als een moeder uit. Wat bijzonder en mooi. Gefeliciteerd!" 

Flavio start de auto en rijdt naar het café. Als ze daar aankomen springt Scorpia uit de auto en bedankt hem. 

"Scorpia? Als hij me komt vermoorden, wil je me dan even waarschuwen. Dan kan ik nog afscheid nemen van Ciro." 

Scorpia lacht en ziet dat zijn ogen serieus staan.

"Dat beloof ik Flavio." 

──────────────────

Een week lang niet kunnen schrijven, 

maar ineens is de inspiratie daar.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.
Tot de volgende!

Xx Hankie

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro