[92] Mini Baas, Grote Baas

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Er wordt op de achterdeur geklopt en Scorpia staat op om open te doen.

Janet glimlacht naar haar en Scorpia geeft haar een knuffel. "Hé Janet, goedemorgen. Ben je klaar voor een dagje koffie zetten?"

"Goedemorgen baas. Gaaf dat haar!" Ze kijkt om Scorpia heen en zegt: "En goedemorgen grote baas en mini baas. Ja, ik sta te trappelen. Ik heb een cadeautje voor Leo meegebracht."

Logan grinnikt en zegt: "Goedemorgen Janet. Een cadeautje voor deze boef?"

"Ja, van alle meiden." Ze geeft het pakje aan Scorpia en die maakt hem meteen open. Er zit een klein shirtje in met daarop de tekst: Mini Boss. Scorpia lacht en laat hem aan Logan zien.

"Wat gaaf! Die gaan we Leo meteen aandoen!" Hij kijkt naar de slapende Leo op zijn arm en zegt zachtjes: "Als hij weer wakker is."

Scorpia zegt: "Dan ren ik even naar de winkel. Want daar heb ik iets leuks in de etalage gezien dat daar perfect bij past. Ben zo terug!" 

Ze grijpt haar portemonnee, duwt haar voeten in haar motorlaarzen en rent naar buiten. Toen ze gisteren met Leo buiten liep heeft ze iets heel leuks gezien. Dezelfde gympen in mannen en babymaat in de schoenwinkel. En een shirt met Big Boss erop in de rommelwinkel. Ze koopt het shirt voor Logan en de schoenen voor beide mannen. Het zijn zwarte gympen met een rood accent. Die voor Leo zijn van zachte stof, maar lijken verder precies op die voor Logan.

Ze rent terug naar het café en kijkt op de drempel naar Leo, die tegen Logans blote borst ligt te slapen. Ze legt een hand op haar borst en zegt: "Oef, mijn hart." Logan grijnst naar haar en staat op om Leo in de kinderwagen te leggen. Scorpia geeft hem de tas met het shirt eerst aan en hij trekt het shirt eruit.

"Ah, nu snap ik het. Wat leuk! Nu moet Leo dat shirtje zeker weten aan als hij wakker is."

Hij trekt het shirt meteen aan en Scorpia zegt: "Ik heb nog iets om de look compleet te maken." Ze geeft hem de andere tas aan en Logan doet eerst het kleine schoenendoosje open.

"Ahh. Wat een leuke schoentjes!" Hij doet dan de grote doos open en zegt: "Nee Bonnie! Precies dezelfde!" Hij krijgt tranen in zijn ogen en loopt naar Scorpia toe voor een knuffel.

Scorpia kust hem zachtjes en zegt: "Zo kan iedereen zien wie zijn papa is."

"Dankjewel Bonnie." Logan trekt meteen zijn nieuwe gympen aan en grijnst. "Moet Janet nog een lekkere cappuccino voor je zetten?"

"Ja, maar ik ga me eerst even douchen en mijn Bonnie shirt aan doen. En nu Leo slaapt kan dat."

"Nee, want Marco is er nog niet." Ze kijkt hem vragend aan en hij zegt: "Dan kan ik niet mee douchen."

"Nou, doe eerst maar koffie dan", zegt ze lachend. Ze gaat aan de bar zitten en Janet maakt een cappuccino zonder het te vragen. Ze bedankt het meisje voor de koffie en het shirtje en neemt een grote slok van de koffie. "Janet? Heb je verkering?" Het meisje schudt verlegen haar hoofd. "Wil je dan een paar jaar wachten?" Het meisje kijkt haar fronsend aan en Scorpia zegt: "Dan kan ik met je trouwen. Want jij maakt de lekkerste cappuccino."

Het meisje schatert en zegt: "Afgesproken baas."

Logan schraapt zijn keel en vraagt: "En ik dan?"

"Nou, je hebt nog een paar jaar de tijd. Misschien kan Janet het je leren." Ze steekt haar tong naar hem uit en Janet giechelt.

"Hell no! Ik ga met je trouwen en ik ga zeker geen jaren wachten!" Scorpia staart naar hem met grote ogen en ziet een blos over Logans wangen kruipen. "Fuck."

Hij vlucht de keuken in en Janet zegt: "Daar schrok hij zelf van." Scorpia lacht en knikt.

Ze neemt nog een slokje koffie en zegt: "Alsof ik ook maar met iemand anders zou willen trouwen. Gekke Schot." Janet lacht lief naar haar en helpt dan een klant die aan de bar is gaan zitten.

Marco komt binnen en zegt: "Sorry dat ik laat ben! Maar het is zo'n ochtend vandaag. Je weet wel, waar alles mis gaat."

Logan komt de keuken uit en zegt: "Misschien moet ik je dan weer naar huis sturen."

Marco lacht en zegt: "Nee, volgens mij heb ik al mijn pech nu wel verbruikt."

"Mooi, dan kan ik met Scorpia douchen."

Hij grijnst en Scorpia zegt: "Hij bloost als het over trouwen gaat, maar zegt rustig dat hij met me gaat douchen in een café vol klanten."

Marco lacht en zegt: "Dat zijn twee heel verschillende dingen Scorpia. Veel plezier!"

Scorpia schudt haar hoofd en drinkt haar laatste slok koffie op. "Letten jullie even op Leo? Hij zou gewoon moeten doorslapen."

Marco zegt: "Komt wel goed Scorpia. Je weet dat wij Gentiles allemaal zeer ervaren babysitters zijn." Ze blaast een kusje naar Marco en rent voor Logan uit door de deur naar de trap.

Logan jaagt achter haar aan en draagt haar het laatste stukje de trap op. Ze douchen samen en als ze de slaapkamer in lopen, is Scorpia schor van het kreunen en het lachen. Logan grinnikt nog steeds terwijl hij zijn nieuwe shirt, spijkerbroek en schoenen weer aantrekt.

Scorpia trekt een zwarte skinny jeans over haar string heen en rommelt in de kast op zoek naar een bepaalde beha. Ze vindt hem en trekt hem aan met haar Bonnie-shirtje er overheen. Ze draait zich naar Logan en hij staart naar haar borst. 

"Hell Bonnie. Wat is daar gebeurd?"

Ze lacht en zegt: "Ideetje van Freya. Ik weet niet wat je weet over Franks bar. Maar we begonnen onze shift altijd met een shirtje aan en daaronder een push-up beha. Ze vroeg of ik hem nog had."

Ze horen Marco roepen: "Scor? Zijn jullie aangekleed?" Ze roept dat ze dat zijn en Marco komt al pratend de trap op. "Ik weet zeker dat papa en mama hier zijn. Ik zal het je laten zien Leo."

Hij draagt Leo op zijn arm en zodra het mannetje Scorpia ziet, roept hij blij: "Mama amo!"

Marco grijnst en zegt: "Het is geen kindje van onze familie als het geen ti amo zegt."

Scorpia neemt hem van Marco over en zegt: "Oh fijn, mama ruikt al waarom Marco je hier gebracht heeft. Wat een fijn cadeautje nu mama net fris gedoucht is." 

Logan lacht en zegt dat hij even wat op gaat halen. Hij holt van de trap en Scorpia verzamelt met Leo op haar arm alle spulletjes om hem te verschonen.

Marco zegt: "Ik ga weer naar beneden en aan het werk."

"Dankjewel Marco." Hij komt op de trap Logan tegen, die een klein shirtje en gympjes in zijn handen heeft. Scorpia verschoont Leo en ze trekken hem het shirtje aan met een baby spijkerbroek eronder en zijn nieuwe gympjes. Leo tilt zijn voetjes op en kijkt ernaar.

Logan tilt zijn voet ook op en zegt: "Kijk welpje! Dezelfde schoenen als papa." Leo kijkt naar Logans voet en weer naar zijn eigen voetjes.

"Ohhhh. Papa! Amo!" Logan glimlacht breed en tilt Leo op.

"Ik hou ook van jou lekker mannetje." Leo giechelt en zwaait met zijn armpjes en beentjes. Scorpia ruimt alles op en gooit de luier weg.

Ze pakt haar telefoon en zegt: "Lieve mannen, zouden jullie even voor mama willen poseren? Want ik wil hier heel graag een foto van." Logan gaat in kleermakerszit op bed zitten en zet Leo op schoot. Leo's voetjes liggen op de zijne en Scorpia maakt een paar foto's van dichtbij. Logan kijkt zo gelukkig op alle foto's dat ze tranen in haar ogen krijgt. Ze staart naar de twee grote liefdes in haar leven en voelt zich ontspannen en geliefd. 

Leo maakt smakgeluidjes en roept haar.

"Mama! Amo!" 

Hij tuit zijn lipjes en Logan geeft er gauw een kusje op. Leo is even geschokt, maar giechelt al snel. Hij klapt in zijn handjes en kijkt Scorpia aan.

Scorpia gaat op haar knieën voor Leo zitten en vraagt: "Wil je een kusje Leo?"

Leo fronst en blijft haar aanstaren en Scorpia begint zich een beetje ongemakkelijk te voelen, maar dan hoort ze het hem zeggen. "Mama usje." 

Scorpia geeft hem een kusje, terwijl de tranen over haar wangen stromen. 

Leo voelt aan haar wangen en zijn lipje begint te trillen.

"Nee, niet huilen Leo. Mama is heel gelukkig echt." 

Ze veegt haar tranen snel weg en zegt: "Kijk! Mama lacht al." 

Ze glimlacht naar Leo en Logan streelt met zijn hand over haar wang. Leo kijkt geconcentreerd naar Logans hand en probeert dan hetzelfde met zijn handje te doen op Scorpia's andere wang. 

Scorpia zegt: "Vi amo uomini."

Leo kijkt naar Logan en zegt: "Papa usje mama amo."

Logan kijkt Leo aan en vraagt: "Geef je me nou toestemming om mama een kusje te geven?" Scorpia tuit haar lippen en Leo kijkt ernaar.

Hij zegt een beetje dwingend: "Papa usje!"

Logan geeft Scorpia snel een kus en Leo kraait van plezier.

"Nou, dat is een nieuwe ontwikkeling. Maar papa is er blij mee." Hij kust Scorpia nog een keer en ze kussen samen Leo, op beide wangetjes een kusje. 

Ze staan op en gaan naar beneden het café in. Scorpia maakt een flesje voor Leo, terwijl Logan en Marco alle klanten helpen en Janet koffie zet.

Scorpia loopt het café in en gaat op een bankje bij het raam zitten om Leo zijn flesje te geven. Ze geniet van het moment en kijkt naar het lieve mannetje. Ze voelt zich nog steeds ontspannen en gelukkig en staart uit het raam, terwijl haar gedachten naar de première gaan. 

Ze hoort de bel boven de ingang en kijkt naar de deur. Ze ziet Ricardo, Freya en Emilia en zwaait naar ze.

Emilia gaat tegenover haar zitten en zegt: "Goedemorgen Scorpia! Ik heb nagellak meegebracht. En foto's van wat ik wil proberen te maken. Lexy zei dat ik naar je toe moest gaan."

"Oeh, nu ben ik nieuwsgierig. Deze boef heeft zijn flesje bijna leeg en dan wil ik alles zien, oké?" Emilia straalt en staart dan naar Scorpia's haar.

"Je haar! Wat mooi!" Scorpia drukt een kusje op Leo's haartjes en legt hem tegen haar schouder voor een boertje.

Ze zegt tegen Emilia: "Dankjewel! Ik ben er heel blij mee!"

Ricardo kijkt haar aan en zegt: "Ja mooi. Je lijkt wel een andere vrouw zo."

Hij vraagt: "Zal ik Leo even vasthouden? Of moet hij slapen?"

Scorpia glimlacht naar hem en zegt: "Ik leg Leo pas in bed of kinderwagen als hij ook echt slaapt en hij ziet er nu behoorlijk wakker uit." Ricardo gaat naast Scorpia zitten en Freya naast Emilia. "Maar jullie moeten eerst zijn outfit bekijken." Ze tilt Leo op met haar handen onder zijn okseltjes en ze bekijken zijn shirtje.

Freya zegt: "Ahhh, mini boss. Zo lief!"

Scorpia zegt: "Bewonder ook even zijn schoenen en kijk dan zo ook even goed naar Logan." Ze geeft Leo aan Ricardo en hij zet het jongetje op zijn schoot, zodat hij alle vrouwen aan tafel kan zien. Leo slaat met zijn handjes op tafel en kijkt naar Freya.

Freya glimlacht verlegen naar hem en hij zegt: "Amo! Usje!"

Ricardo schiet in de lach en kietelt Leo zachtjes. "Ik dacht het niet casanova. Dat is mijn meisje!"

Scorpia zegt: "Mijn god, hij zit nu al achter de meiden aan. We dachten al dat er Italiaans bloed in hem zat, maar nu weten we het zeker."

Logan komt naar hun tafeltje toe en vraagt: "Hoezo weet je het nu zeker?"

"Omdat hij net tegen Freya gezegd heeft dat hij van haar houdt en om een kusje gevraagd heeft."

"Oh hell, Bonnie. We moeten hem nu al opsluiten."

Ze lachen allemaal en dan zegt Freya: "Mooie schoenen, Logan. En laat je shirt eens zien."

Logan draait zich naar haar toe en Emilia zegt: "Wat leuk! Papa en kindje in dezelfde outfit!"

Leo klapt in zijn handjes en roept: "Papa! Usje!" Logan zet zijn dienblad op tafel en tilt Leo op.

Hij kust Leo en zegt: "We zien er goed uit vriend. Let jij op de zaak aan deze kant? En misschien kun je even de bestelling voor deze tafel opnemen?" Ricardo en Freya bestellen een koffie en Emilia een warme chocolademelk. Logan knuffelt Leo even en zegt: "Ik zal je weer aan Ricardo geven, dan kun je mama goed in de gaten houden." Ricardo pakt Leo aan en zet hem weer op schoot.

Scorpia kijkt naar de voorbeelden die Emilia heeft meegebracht. Het zijn allemaal zwart met rode designs. Scorpia wijst een foto aan en zegt: "Dat vind ik mooi! Rode nagels met zwart kant eroverheen. Kun je dat echt maken Emilia?" 

Emilia knikt dolenthousiast en haalt alle spullen tevoorschijn.

Freya zegt: "Ga eens rechtop zitten Scorpia? Heb je mijn advies opgevolgd?" Scorpia gaat rechtop zitten en duwt haar borsten naar voren. Freya grijnst en Ricardo schraapt zijn keel. Scorpia knipoogt naar Freya en die zegt: "Ik ga ook even een Bonnie-shirtje aan doen. Ben zo terug."

Ricardo vraagt: "Wil ik weten wat dat advies was?" Scorpia kijkt naar Emilia, maar ziet dat het meisje helemaal opgaat in het verzorgen van haar nagels.

Scorpia kijkt Ricardo aan en zegt: "Jij weet waarschijnlijk wel hoe we aan onze dienst begonnen bij Frank. En wat we dan onder onze shirts aanhadden. Freya vroeg of ik die beha nog had."

Ricardo slikt en zegt: "Ik was er al bang voor." Hij ziet Freya aan komen lopen in een Bonnie-shirtje dat extreem strak zit.

Ze poseert en vraagt aan Scorpia: "En?"

Leo zegt: "Amo!"

Scorpia lacht en zegt: "Inderdaad Leo! Ik wilde een ander woord zeggen, maar ik ben veel te bang dat jij dat nazegt." 

Freya lacht en gaat zitten, terwijl Logan de drankjes serveert. Ze praten over Leo, Logan, het café en de première. Leo brabbelt mee een slaat af en toe op tafel. Maar als Emilia hardop zegt dat ze bang is dat ze uitschiet, houdt Ricardo hem wat verder van tafel af vast.

Leo besluit dan op Ricardo's arm te slaan en Ricardo zegt: "Goed trainen mannetje, want je moet de eer van de familie wel hoog houden." 

Freya drinkt haar koffie op en staat op om aan het werk te gaan. Ze geeft Ricardo een kus en Leo tuit ook zijn lipjes. Ze knipoogt naar Ricardo en geeft Leo snel een kusje.

Logan staat achter de bar en roep: "Hé! Geen geflikflooi met de klanten! Dan ga je maar weer naar Franks bar!" 

Freya schatert en loopt naar de lange tafel om een bestelling op te nemen. 

Logan komt naast Emilia zitten en kijkt wat ze ervan maakt. Hij zegt zacht: "Wow, Emilia. Wat mooi."

Scorpia glimlacht breed en zegt: "Ja, zo gaaf, dat zou ik zelf nooit kunnen." 

Leo is in slaap gevallen op Ricardo's arm en de grote man kijkt vertederd naar het kleine mannetje.

"Ach mijn welpje slaapt. En ik wilde nog wel patatjes voor hem bakken. Ik zal hem wel even in de kinderwagen leggen." Hij neemt Leo van Ricardo over en die gaat dichter bij Scorpia zitten. Hij kijkt toe hoe zijn zusje de nagels van Scorpia in kunstwerkjes verandert. 

Als Emilia klaar is en haar spullen weer opruimt, komt Logan terug met een schaal patat met mayonaise en een schaal met verschillende snacks. Hij zet het op tafel en vraagt wat iedereen wil drinken. Hij haalt de drankjes en gaat dan ook aan tafel zitten, naast Emilia.

Hij neemt een paar slokken van zijn drankje en pakt een patatje. "Pak wat te eten. Daar staat het voor." Emilia pakt meteen een kroket en Scorpia laat haar nagels aan Logan zien. "Oh hell Bonnie. Dat is wel heel g.. mooi! Abnormaal met al die kleine details. Een echte kunstenares die Emilia." 

Emilia zit trots haar kroketje te eten en bloost een beetje.

Scorpia zegt: "Ja, zo gaaf. Iedereen die ernaar vraagt stuur ik naar Emilia."

Ricardo kijkt trots naar zijn zusje en zegt: "Even over vanavond. Vanaf 17.00 uur is er een warm en koud buffet in het restaurant. Verzorgd door jouw favoriete keukenbrigade. En daarna kan iedereen die mannelijk is naar de penthouse suites en de dames naar de beautysalon. Als de dames klaar zijn, dan worden ze opgehaald door hun partner en stappen via de achterdeur in een limousine, die voor de deur stopt, zodat ze daar via de rode loper weer naar binnen kunnen komen. Daar wordt iedereen ontvangen met champagne en kun je een beetje met mensen praten."

"Om 19.30 uur ga jij als eerste met de lift naar de filmzaal en de rest mag dan volgen. Om 20.00 uur begint de documentaire. Met nog een kleine verrassing aan het eind. Dus blijf nog even zitten als de aftiteling loopt. Dan heb ik nog één vraag, wil je de pers in de filmzaal hebben of helemaal niet?"

"Niet. Dat gaat ze niks aan. Ze zullen heus later wel een manier vinden om het te zien te krijgen, maar ik wil ze niet het idee geven dat ik het van de daken wil schreeuwen allemaal. Of dat ik er graag over praat."

Ricardo knikt en zegt: "Dat had Ciro dan goed ingeschat. Er zal alleen pers bij de rode loper zijn. Ze mogen niet naar binnen. Maar je zult dan wel extra uitgebreid moeten poseren om ze tevreden te stellen."

"Geen probleem, dat vind ik wel leuk. En dan kan ik ook mooi met anderen op de foto."

Ricardo zegt: "Wil je met je familie beginnen, na jou?" Ze kijkt hem aan en schudt haar hoofd al kauwend op een patatje.

"Nee, met jou en je team en eventuele partners die mee zijn." Ricardo kijkt haar geschokt aan.

"Echt?"

"Ja echt. Daar gaat het tenslotte om. Ik wil de focus blijven houden op waarom ik hieraan meegewerkt heb."

Ricardo glimlacht en zegt: "Natuurlijk wil je dat. Jezus Scorpia, jij denkt altijd overal aan."

Ze lacht en zegt: "Ik ben verdorie niet zo ver gekomen in dit leven door dingen aan het toeval over te laten. En daar ga ik nu ook niet mee beginnen." Ze eten samen en dan neemt Ricardo zijn zusje weer mee naar het hotel. Logan en Scorpia beloven Freya mee te nemen naar het hotel aan het eind van de middag.

Marco gaat naar huis en Logan en Freya besluiten tot 17.00 uur te werken en dan iedereen eruit te gooien. Als Leo wakker wordt loopt Logan de keuken in om hem een flesje te geven. Scorpia zit aan de bar en ziet Freya's ogen groot worden als er een grote groep mannen binnen komt lopen. Scorpia springt van de kruk en gaat naast Freya achter de bar staan.

Een roodharige man uit het groepje zegt: "Woah, sinds wanneer werken hier lekker wijven?"

Scorpia kijkt hem aan en vraagt: "Ben je hier al een tijdje niet geweest?"

Hij zegt: "Eerlijk gezegd komen we hier maar twee keer per jaar, maar een half jaar geleden stonden hier geen lekkere wijven achter de bar. Alleen die lelijke Schot."

De groep mannen lacht en Scorpia bekijkt ze allemaal aandachtig en vraagt: "Rugby?"

De groep valt stil en dan vraagt één van de mannen: "Hoe kun je dat nou weten?"

Ze schatert en zegt: "Dat is een geheim, dat verklap ik niet. Biertje mannen?" De groep juicht en Scorpia begint te tappen. Freya vult wat schaaltjes met zoutjes en schenkt drankjes in voor degenen die geen bier willen. Ze zet de radio wat harder en zingt en danst met Scorpia.

De man met het rode haar vraagt: "Waar is mijn landgenoot eigenlijk? Of is die klojo failliet gegaan?"

Scorpia vraagt: "Je hebt de naam van het café gezien toch? En je weet de voornaam van je landgenoot?"

De man kijkt haar vragend aan en zegt: "Ja, ik weet dat hij Logan heet, hoezo?" Ze grijnst naar hem en trekt haar shirt naar beneden om haar tatoeage even te laten zien.

"Fucking hell!"

Scorpia danst naar de keuken en ziet Logan met Leo op schoot zitten.

"Logan? Er zit een roodharige Schot met een grote groep andere mannen in het café."

Hij kijkt op met een grijns: "William! Ha! Die zou ik maar wat graag zijn ogen uitsteken."

"Nou, dat is al gelukt. Hij vroeg zich af sinds wanneer hier lekker wijven werkten en hij heeft misschien mijn tatoeage even gezien, vlak voordat ik de keuken in kwam. Zal ik onze boef van je overnemen?" Logan staat op, geeft Leo aan Scorpia en kust ze allebei, voordat hij het café in loopt. Er klinkt een luid gejuich, zodra ze hem zien. Scorpia duwt de deur een klein stukje open en kijkt door de kier.

Ze ziet Logan met zijn vuist tegen die van William boksen en hoort William vragen: "Die mooie vrouw die hier net achter de bar stond is toch niet van jou hè?"

Logan grijnst en zegt: "Echt wel!"

"Man! Die ziet er niet uit als een scharrel, zo achter jouw bar met een tatoeage van jouw voornaam. Je had toch altijd die dorstige blonde advocate voor je pleziertjes?"

"Dit is anders man. Dit is echte liefde. Deze vrouw laat ik nooit meer gaan."

"Jezus Logan. Mooi man! Gefeliciteerd! Maar wat is dat met dat shirt, opschepper!"

"Nou als jullie even zachtjes kunnen doen, dan zal ik je laten zien dat er een idee achter dit shirt zit." De groep valt stil en kijkt hem verbaasd aan. Scorpia loopt achter de bar met Leo op haar arm en geeft hem aan Logan. Logan houdt het kleine mannetje voor zich, zodat ze zijn shirtje kunnen zien.

William staart naar Leo met open mond en vraagt: "Niet! Man wat heb je allemaal uitgespookt in dit afgelopen half jaar?" Leo wordt een beetje bang van al die vreemde mannen en kijkt Scorpia met zijn oogje wijd opengesperd aan. Ze neemt hem weer van Logan over en knuffelt het kleine ventje tegen zich aan.

"Kom lieverd, dan gaan wij weer naar de keuken. Dan kan mama nog even met je knuffelen, voordat je in slaap valt." Ze loopt weg en Logan kijkt William met opgetrokken wenkbrauwen aan.

"Fucking hell Logan!"

Logan glimlacht breed en zegt: "Mannen, bestel nog wat te drinken, want om vijf uur gooien we jullie eruit. We zijn dicht vanavond." Freya tapt de biertjes en Logan ouwehoert met de mannen aan de andere kant van de bar, terwijl hij de andere drankjes inschenkt.

Scorpia knuffelt met Leo en geeft hem kusjes. Ze ziet dat hij moe wordt en streelt over zijn ruggetje, totdat ze hem met een zucht in slaap hoort vallen. Ze legt hem in de kinderwagen en loopt het café weer in. Logan steekt zijn arm naar haar uit en ze knuffelt tegen hem aan. Hij drukt een kus op haar voorhoofd en ze kijkt hem verliefd aan.

William kijkt naar ze en zegt: "Ik kan het nog steeds niet geloven. Het is alsof ik naar een andere man kijk. Niet normaal. En ik ben verdomd jaloers."

Logan lacht en zegt: "Mooi zo! Je hebt ook alle reden om jaloers te zijn. Want dit is de mooiste, liefste, sterkste, lekkerste vrouw ter wereld en ze is van mij." Hij leunt voorover en kust haar diep en langzaam. De mannen aan de andere kant fluiten en slaan met hun handen op de bovenkant van de bar en Logan knijpt even in Scorpia's billen.

Ze trekt hem naar zich toe en fluistert in zijn oor: "Ik ga even naar boven, even tot mezelf komen. Ik zie je zo."

Logan kijkt diep in haar ogen en ziet dat ze nerveus begint te worden. "Oké, Bonnie. Ik zal die mannen de deur uitwerken." 

________________________________

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro