2

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Marieke, Jeroen, Watermeloen en de rest zitten terug in hun lokaal. Opeens gaan de lichten uit. Al snel komen ze erachter dat de stroom uitgevallen is. Iedereen begint te schreeuwen. "AAAAH! AAAAH! AAAH!" Marieke kijkt verbaasd om haar heen, haar klasgenoten verdwijnen! Na een tijdje zijn alleen Marieke en Jeroen nog over. "Waar zijn die prutsers naartoe?" vraagt Jeroen. "Weet ik veel. Waarom verdwijnen wij niet?" vraagt Marieke zich hardop af. "Wat is dat voor prutserig gedoe" mompelt Jeroen.

"AAAH! PRUTSER, WAT IS ER MET JOU?!" schreeuwt Jeroen, wijzend naar Marieke. "Hoe bedoel je?" Jeroen geeft een spiegel aan. "AAH! IK LIJK WEL EEN WEERWOLF! AAAAH! JEROEN, WAT IS ER MET JOU?" Ze geeft de spiegel door aan Jeroen. "ALLE PRUTSERS OP EEN RIJ, IK LIJK WEL EEN VAMPIER!" roept hij. Dan komen er nog meer weerwolven en vampieren binnen. "Welkom, in onze club..." zegt één van de weerwolven. "Wat is hier aan de hand, prutser?" "Dat is voor jou een vraag, en voor mij een weet..." antwoordt de weerwolf geheimzinnig.

Intussen, in een andere wereld...

Watermeloen kijkt om zich heen. Overal waar hij kijkt, ziet hij eten, en dan vooral snoep. Alles is gemaakt van eten... Dan komen er Pandacorns aanlopen. "Welkom, in onze wereld..." zeggen ze.

Okay, ik vind dit best leuk om te schrijven XD (okay, typen dan).

Roept u maar.😊

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro