4

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"En nu... OP NAAR DE BIEB!" roept de Alpha- Weerwolf. Iedereen loopt achter hem aan. Al snel zijn ze er. "Jullie kunnen mij niet horen, ik praat tegen dovemansoren" zegt een boek. "Jacob, Raven, naar boven! Ben er binnen 5 minuten" zegt hij. Marieke en Jeroen kijken elkaar verbaasd aan. "Maar wat" begint Marieke. "En de tijd gaat nu in!" roept hij. Er is een soort klimmuur, met daarboven een plateau. "Kom" zegt Marieke en ze trekt Jeroen mee. "Klim gewoon naar boven" fluistert ze. "Moeten we nou echt naar die prutser luisteren?" fluistert Jeroen boos terug. "5!" Marieke kijkt hem boos aan. "Ja!" Jeroen zucht. "Maar ik heb hoogtevrees!" "Smoesjes. Klim nou maar gewoon naar boven!" "Alle prutsers nog aan toe" mompelt Jeroen. "6!' Marieke zucht.

Ze beginnen met klimmen. Marieke glijdt een stukje weg. "Prutser" grinnikt Jeroen. "7!" "Kunnen die prutsers daar niet mee ophouden?" "8!" Na 4 minuten hoeven ze alleen nog maar een klein stukje. "Mijn prutserige hoogtevrees vreet aan me" klaagt Jeroen. "9!" Uiteindelijk komen ze op tijd boven aan. "Ha! Het is ons gelukt, prutsers!" roept Jeroen. "10!" Er wordt aan iedereen 6 shotjes uitgedeeld. "PROOST!" "PROOST!" "PROOST!" "PROOST!" "PROOST!" "PROOST!" Al snel zijn alle weerwolven en vampieren dronken.

Ze zingen een liedje. "Tennis, tennis, wat hou ik van jou, tennis tennis, wist je al dat ik van je hou? Zie je die haarband, die uil, die bal en die zuil? Of, zie je alleen federer? Of, zie je alleen nadal? Ik zeg je, ik fikket, jehh! Pakkem! Ik zeg 20 keer KNAL KNAL KNAL KNAL GAME SHHHHT AU! Wil je wel of niet een klok? YEAH! EN NU WILLEN WE KIPFILET MET KOMKOMMAARHH!"

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro