12.weddenschap

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

*ipov Cash*

Na de pauze wist ik haar naam al. Cynthia. Ze is redelijk mooi en heeft een goeie humor en is heel beschijden, alleen toch. Het was middag en ik ging met mijn "vrienden" die ik had gemaakt aan een tafel zitten. We waren bezig over allerlei dingen tot dat een groep meisjes naar ons toekwamen. 'Hallo , kijk wat we hier hebben , die nieuwe knappe' zegt een meisje en kijkt dan mijn kant op. Ik kijk verlegen weg. 'Hey , Catharina' zegt Levi en geeft haar een boks. 'Hey, Levi' Levi en Catharina babbelde nog even verder en toen ging ze weg met de andere meisjes achter haar. ' Dag Levi en dag knapperd'. Ik zei gedag. 'Stuur me vanavond een berichtje' zei Catharina en schoof me een briefje toe met haar nummer erop. ' Ja dat zal ik zeker doen' ik knipoogde en nam het briefje aan en daarna liep ze weg. Ik had nog 2 lessen te gaan en kon dan uiteindelijk naar huis. Toen de bel ging na het laatste lesuur ging iedereen zo snel als ze konnen uit het school gebouw. Sommige stonden nog wat te babbelen op het speelplein en sommige gingen direct al naar de fietsestalling. Je wilt niet weten wat daar soms gebeurd. Toen ik opweg was naar de fietsestalling liep Cynthia voorbij. Ik lachte naar haar en ze lachte terug. Toen ik toekwam bij de fietstestalling stond Catharina daar met haar beste vriendin Josephine. Catharina zei iets tegen haar vriendin en liep toen naar mij toe. 'Hey knapperd, vergeet me niet te versturen hé.' Ik knikte en pakte mijn telefoon erbij. Ik voeg haar nummer toe aan mijn contacten en stuurde haar een bericht. ' Nu heb je mijn nummer ook , stuur me terug wanneer je thuis bent.' zei ik en gaf haar een knipoog en ging toen met mijn fiets uit de fietsestalling en reed naar huis. Ik had niks te doen dus ik ging direct achter mijn tv zitten en gamen. GAMEN FOR LIFE EAH. Na een potje Fortnite keek ik op mijn gsm en zag dat ik al een bericht had van Catharina.

* Ipov Catharina*

Cash was naar huis en ik stond daar nog. Ook Josephine was weg omdat ik haar misschien een klein beetje had weggestuurd omdat ik toen de kans had om Cash te fiksen. Ik haal die weddenschap gemakkelijk. Ik heb gemakkelijk tegen volgende week Cash gefikst en de weddenschap eindigt maar binnen een maand. Dit spel is gemakkelijk te halen. Liefde is gewoon een spelleke. 

'Zie je die nieuwe jongen' zei Josephine. 'Wat een knapperd' zei Karen. ' Hij is echt iets voor Catharina' zei Imani. Ik keek naar haar en de anderen. 'Ja eigenlijk echt wel.' zei Isaura die er bij kwam staan. ' Ik kan hem sowieso niet krijgen , hij heeft sowieso al een lief' zei ik. ' Natuurlijk wel , je bent super hot , kijk eens goed naar jezelf ,wat zeg jij nou weer.' zei Karen. De bel ging en we gingen in de rijen staan voor de laatste en de komende 2 lesuren. ' Sowieso kan je hem krijgen' zei Josephine ' Je moet waarschijnlijk geen moeite doen.' zei Isaura die net in de rij kwam staan met Mies. ' Wat kan ze gemakkelijk' zei Mies. ' Die nieuwe knappe guy fiksen.' zei Isaura. 'Mmm... ik weet toch niet ze' zei Mies en schonk me een knipoog. 'Hz niet?' vroeg ik. 'Oke als jij tegen volgende maand Cash hebt kunnen fiksen dan krijg je een euro van elk van ons.' zei Mies en ook de andere stemde in. 'Deal' vroeg ze. 'Ik neem de weddenschap aan, bitcheess.' zei ik met een lach.

De middag zelf ging ik al naar hem om hem  mijn nummer te overhandigen en nu sta ik hier helemaal alleen in de fietsenstalling. Ik pak mijn tas en ga naar de parking waar mijn papa al wacht met onze Mercedes. Ik stap in en we rijden naar huis. Deze weddenschap lukt me makkelijk...

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro