7.Octopussy

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

We zijn ongeveer 2 weken verder. Veel is er niet veranderd. Ik ben nog met Christian en Cash is nog altijd met Catharina en hun band blijkt strerker te worden. Volgens mij zijn ze nu wel verliefd op elkaar. Ja geef toen , hij is 3 dagen op school en heeft direct al relatie , je gaat niet zeggen dat ze dan al gevoelens hadden. Dat kan nooit. Maar nu lijkt het er wel op dat ze verliefd zijn. Ze staan al wat vaker samen maar daar blijft het dan ook bij. Ze chatten wel maar Cash heeft gewoon geluk gehad met zijn goddelijk uiterlijk. Natuurlijk Catharina ook want was zo nooit het mooiste meisje geweest dan had ze waarschijnlijk nu geen relatie met hem. De relatie van mij en Christian is nog altijd een soort van geheim , ook al weet heel mijn groep het al , toch weten de andere van de school het niet. In hun ogen ben ik single.

Het is vandaag woensdag en hebben als eerste 2 lesuren Techniek , ik haat dit vak zo. Waarschijnlijk ook gewoon door de leerkracht die dit geeft. Mvr. Lagewijs aka Stinkerd . Ze stinkt uren in de wind niet normaal. Het potjesvlees van mijn hond ruikt nog frisser dan haar. Ik weet niet wat het is maar ik verzeker je, je wilt er niet naast staan haha.

Het is dus Techniek en we moeten voor punten per twee een mini bootje in mekaar steken met een stroomkring waardoor hij zou moeten kunnen varen. Precies ofdat ik ooit botenmakertje  wil worden. Ik zit in ASO maar voor dit moment voelt het percies alsof ik de lessen heb van iemand die BSO doet ( geen haat aan mensen die BSO doen btw xx) Ik werk samen met Nienke wat niet een heel goed idee was want ons bootje , dane misslukkeling. neenee het valt nog mee. Er zijn 4 werkbanken en onder die werkbanken worden de groepjes verdeelt. Ongeveer 2/3 groepjes per tafel. Je gelooft nooit welk groepje er ook aan onze werkbank zit . Als eerste Margot en Ilana , echt schatten van vriendinnen. En dan Birgtit en Cashhhhh. Ik heb een beetje medelijde met Birgit. Omdat iedereen direct al een partner had om het bootje te maken en omdat we met oneven zijn bleef zij over , niet dat ze het erg vond ofso. Maar nu omdat Cash nieuw is moet Cash met Birgit samen werken. 'Ah mijn Octopussy , hoe gaat het ermee' hoor ik ineens. Ik draai me om en zie dat Cash achter me staat. 'Ja goed eh , normale routine eh , Octopussy' zeg ik en begin een beetje te lachen. Cash begint ook te lachen en gaat dan ietsje later weg om iets te gaan vragen aan Mvr.Lagewijs . In de les mogen we onze gsm gebruiken om af en toe foto's te trekken hoe ons bootje evalueert. 'Je gaat de foto's nog nodig hebben' zei ze. Ik begin foto's te trekken van Ons Bootje maar stiekem begin ik er ook te trekken van Nienke en Ilana.( typsiche actie vr mij). Ik zie Cash lopen ' Cashhhh , lach eens naar de camera' Cash draait zich en kijkt raar en op dat moment trek ik een foto. 'Mooi hoor' zeg ik lachend en toon hem de o zo mooie foto. 'Ik moet deze op mijn verhaal zetten hahahaha.' 'Noooo , Cytnhia , geen fjotoss' zegt hij te lachend. 'Hahahah , to late , haha' zeg ik en begin nog meer te lachen. 'Njaa , ik geef je nog wel een payback hahah, geen fjoto's' zegt hij lachend. 'Geen fjoto'ss' zeg ik lachend en ga dan verder met aan mijn bootje te werken. De volgende dagen zeiden we alleen maar 'octopussy' en 'Geen fjotoss' en we kregen ook alsmaar meer contact ...

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro