1. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Hi kzal me ff snel voorstellen. Ik ben Lenora Bahtiri (22) kspeel al 1 1/2 jaar gitaar ik zing en ik hou van tekenen. Mijn beste vrienden zijn nienke en lieke. En ja dat was wel het boeiende gedeelte.
Back to reality bitchez.

"LIEKE GEEF ME DIE BORSTEL TERUG" schreeuw ik naar der. We gaan op blinddates en opzich wil ik gewoon mijn haar kunnen doen. "NEE IS VAN MIJ JAMMER JOH" schreeuwt ze terug. Nienke gaat tussen ons in op de grond zitten en gaat in meditatie poze zitten. "OOOOOHM" zegt ze heel hard zodat we ophouden.

Lieke en ik kijken elkaar aan en grijnzen. We pakken beide een kussen en slaan nienke ermee. "Oke oke ik stop al!!!!" Schreeuwt ze naar ons. Lieke en ik beginnen ons dood te lachen. Geweldig dit.

"Meiden jullie hebben nog 15 minuten" zegt mijn vader die ineens de kamer in kwam lopen. We kijken elkaar allemaal voor een seconde aan een beginne dan doir de kamer heen te rennen in de hoop dat we nog op tijd klaar zijn. Behalve nienke die zit nog in der meditatie pose.

"YEHEEEEEES WE ZIJN KLAAR" zeg ik blij. De meiden beginnen te lachen en ik grinnik ook een beetje. Dit is de eerste keer dat we alle 3 op een blind date gaan. Ik heb maar 1 keer eerder een relatie gehad en damn dat liep niet goed af. Van de meiden weet ik het eigenlijk niet we hebben het er nooit echt over. Maar lieke kwam opeens op het geweldige idee om op blind dates te gaan en gek genoeg stemde nien en ik er beide mee in.

"Zijn jullie er allemaal klaar voor?" vraagt mijn vader. Hij weet er van en vind het goed dat ik weer is "wat ga doen met mijn leven". Anway Idk hoe deze gast het of hoe hij eruit ziet alles wat ik weet ia dat lieke er honder procent zeker van was dat hij mijn type was.

"Ja meneer bedankt dat u ons wil brengen" zegt nien. Mijn vader knikt zo van ja nee geen probleem. Vervolgens lopen we met ze alle naar de auto. Oh ja btw kheb een rode trui met een broek aan omdat ik niet hou van netjes nou is dit nog een soort van netjes het kan er mee door. Maar ik draag rood omdat die gast blijkbaar rood haar heeft ofzo. Oh ja lieke draagt blauw net als haar date en nienke die was zo van opzich blijft er dan nog maar 1 over dus die had haat en kleedde zich gewoon hoe ze wou.

We zijn er over 10 minuten...

Ik begin nu nogal nerveus te worden...

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro