*11*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Luna

Ik kijk Solis aan. Hij kijkt terug naar mij. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wordt opeens heel moe en val op de grond. Het laatste wat ik zie is dat Solis op me af komt lopen. Alles om me heen is wit. Achter me hoor ik een stem. Ik kijk achter me. Ik krijg de schrik van mijn leven.

POV Solis

Ik kijk naar Luna. Ze is mijn Luna. Ze is de Luna van iedereen. Ze hoort bij ons. Ze is speciaal. Ik wil dat ze wakker wordt. Ik hoop dat het snel gebeurt. Ik hou van haar. Ik wou dat ik beter in de liefde was. Ik wil dat ik haar kan beschermen. "Dat kan je ook." Hoor ik Aslan zeggen. "Je moet alleen nog in jezelf geloven." Ik knik. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Opeens staat Jim naast me. Hij kijkt met een rare blik naar Luna. Ook komt er een wolf die Jim aanvalt. Ik zucht. Ik snap er niks van wat er hier gebeurt. "Hallo." Hoor ik iemand zeggen. Als de vrouw die dat zei Luna ziet zegt ze: Oh kindje toch. Ik begrijp haar niet, maar ze ziet er wel bekend uit. Ze ziet er precies uit als Luna. "Ik ben Dark, de godin van de nacht." Zegt ze. "Ik ben de godin die het meest op haar lijkt. Ik snapte er al weinig van, maar nu nog minder. Ik kijk ze niet-begrijpend aan. Dark ziet het en legt het me uit.

_______________________________________________

Oke, na een week of zo niet hebben geschreven heb ik weer een nieuw hoofdstuk. Wat vind je er van? Heb je nog ideeën?

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro