*14*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Luna

Ik lach. "Bang?" Zeg ik tegen de jongen. Aslan is ondertussen naast me komen staan. "Waarom deed je dat?" Vraag Aslan. De jongen geeft geen antwoord. "Waarom deed je dat?" Vraagt Aslan nu harder. De jongen schrikt van de toon in Aslans stem. "Ik ben verliefd op haar." Antwoord hij timide. De jongen rent weg. Ik stort in elkaar. Solis kijkt me mede-levend aan. Mijn ogen worden zwaar. Alles wordt zwart.

Ik doe mijn ogen. Was het een droom? Was het niet echt? Ik weet het niet.

POV Solis

Luna is weer wakker. Zelfs Jim lijkt daar verbaast over te zijn. Luna gaat zitten. Ze kijkt me aan. Ze schuift achteruit, botst tegen iemand aan waardoor ze nog​ banger wordt en naar Aslan gaat. "Wie ben jij?" Vraagt ze aan de jongen. "Dat weet je zelf best." Antwoord de jongen. "Nee, dat weet ik niet. Dus zeg het nou maar." Zegt Luna nogal boos. "Ik ben Proditor." Zegt de jongen. "Verrader, dus." Zeg ik. "Goed vertaald zeg." Zegt Proditor lachend. Waarom is Luna eigenlijk zo bang voor hem. "Mijn naam is ook Osculum." Zegt Proditor met een grijns. Luna krimpt in elkaar. Aslan ziet het en neemt haar mee naar huis. "Ik ga ook maar eens weg." Zegt Proditor. "Waarom zou je weg gaan?" Vraag ik. "Dat wil jij niet weten." Antwoord hij. Hij is opeens​ weg. Ik ga naar Luna toe. Daar is hij weer. Hij staat naast Luna. Hij buigt zich voorover, maar Luna duwt hem weg. "Wat doe jij hier?" Vraag ik. "Ben nogsteeds aan het doen wat ik wil." Ik kijk naar Luna. Ze zit ineengedoken op de vloer. Aslan is weg. Ik weet niet wat ik moet doen. "Wat wil jij dan?" Vraag ik. Proditor lacht. "Ik wil haar." Zegt hij wijzend naar Luna. "Dat kan niet." Zeg ik tot mijn verbazing kalm. "Ga jij me dan tegenhouden?" Zeg Proditor. "Ik ben ook echt bang ofzo."

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro