6

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

.

Pov Luna 

Zo ver, ik moet nog zo ver. Ik wil niet meer, maar ik moet. Nog vijftig meter en dan... Ik wil weg, vooruit. Maar het lukt niet. Hoe hard ik het ook probeer. "Avada Kadavra!" Hoor ik een persoon roepen. Een groen licht schijnt naar me. Wat moet ik doen? "Protego!" Roep ik en de spreuk kaatst af. Opeens kom ik vooruit en ik struikel. "Oh non! Grand mechant Loup! Il ya une soup sur le feu!" Hoor ik en ik lig in een kom soep. Een reusachtige lepel schept me op. Opeens ben ik in een video, waar Liz en Link staan te zoenen... Wat is dit? Dan staat er een raar figuur voor mij, hij kijkt me aan en zegt: "Sneeuwwitje, je zal eeuwig slapen! moehahahaha!!" 

Opeens schrik ik wakker. Wat de fripp was dit voor droom. Verward kijk ik om me heen. Ik kijk op de wekker en zie dat het 05:51 is. Ik heb geen slaap meer, dus ik ga uit bed en loop naar beneden. Het begint als langzaam licht te worden. Ik pak wat melk en cornflakes en begin aan een ontbijt. Na een pittig eenzaam ontbijt ga ik weer naar boven en kleed ik me om. Het is inmiddels al 06:21 en Liz komt me om 07:00 ophalen. Ik pak mijn tas alvast in. Ik neem een fles water, een vest, een boek, een oplader, mijn portemonnee en een zaklamp mee. Die zaklamp is voor als het donker word ofzo. Vroeger toen ik 9 was zat ik een keer vast in een oud gebouw. De stroom was uitgevallen en het was super eng. Gelukkig kwam mijn Vader mij 'redden'. Ik pak mijn telefoon en ik loop weer naar benden. Ik pak nog een zakje Jellybeans uit de kast en stop die ook in mijn tas, kam mijn haar en doe het in een rommelige knot. Ik ga nog wat leuks doen op mijn telefoon tot Liz komt. 

TRRRRRIIIIIIIING!!!  De bel gaat. Ik loop snel naar de deur toe en doe open. Liz staat in de deuropening en de geeft me een knuffel. (dit is zeker niet in de corona tijd)  "Ben je er klaar voor?" Vraagt ze opgewonden. "Ja, helemaal!" Zeg ik vrolijk. Ze pakt me bij mijn hand en sleurt me haar auto in. Liz heeft haar rijbewijs al. Ik was het theorie gezakt dus ik moet het overnieuw doen. Ik ga zitten en leg mijn tas op de achterbank. Liz gaat ook zitten en ze start haar auto op. 

Na 1,5 uur gereden te hebben en langs de mac zijn geweest, komen Liz en ik aan bij de studio. Liz parkeert haar auto en ze loopt naar de deur. Ze pakt een pasje en ze houd die voor de deurklink. "Volg mij." zegt ze en ze loopt naar binnen. Ik loop haastig achter haar aan. Eenmaal binnen volg ik haar door een wirwar van gangen. Ze loopt vastberaden naar de 2e verdieping en de klopt op een deur. 'Binnen!" klinkt het vanachter de deur. Liz doe de deur open en stapt naar binnen. Ik volg haar en sluit de deur achter mij. "Hi Nils (of is het Niels?) Dit is Luna." Zegt ze. "Ik ben Luna, de beste vriendin van Liz." Glimlach ik. Ik loop op Nils af en geef hem een hand. "Leuk je te ontmoeten Luna." Zegt hij.

Hey hallo mooie mensen :)
Nieuw stukkie, yesyes. Ga als je van Harry Potter leuk vind ook mij boek Ravenzwart lezen. Verder moet je sterretje1234 , Lotte_lol en elisalover2509 volgen. Als je dat niet doet kom ik je slaan met een vork. (Jk haha) doei.
Xx Maria \(^o^)/

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro