8

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Pov: Luna

Liz bloost even en kijkt dan naar de rest van de legends. "Wie wil eerst?" Vraagt ze. Don steekt zijn hand op. "Ik graag! Werk alsjeblieft mij wallen weg." Zeg hij. Ik grinnik en kijk dan de kamer rond. Ik heb op dit moment  niet zoveel in te brengen dus ik ga maar in het kantoortje zitten.

Nils komt naast me zitten. "Ik had een ideetje en ik heb het al met Liz er over gehad. "We willen jou als ledge."

Ik weet niet wat ik moet zeggen. "Hoe bedoel je?" Vraag ik. Ik besluit om dom te spelen.

"Je weet best wat ik bedoel. Liz heeft verteld dat jij moon bent." Antwoord Nils.

Ik schrik me dood. "Dus jullie willen Moon als ledge?" Vraag ik. Het lijkt me eigenlijk best wel leuk. Nils knikt. "Ja, het is dan iets origineels want niemand weet wie Moon echt is, dus dan kunnen we er een epische onthulling van maken." Zegt Nils. Ik grijns. "Lijkt me leuk." Zeg ik.

Nils grijnst. "Erg origineel om je naam te vertalen uit het Latijns en dan te vertalen in het Engels." Ik grinnik. "Ik had echt geen idee en het leek me wel grappig." Zeg ik terwijl ik mijn schouders op haar. "Leuk je te ontmoeten Moon." Grapt Nils terwijl hij opstaat en het kantoortje uit loopt.

Pov Liz
Als ik klaar ben met iedereen hun make-up draai ik me om. Achter me staat Link. Ik schrik me kapot en wil hem bijna weer slaan. "Jemig, Link je moet dat echt niet meer doen, straks krijg ik nog een hartaanval." Glimlach ik. Link bloost. Wacht- Link bloost? Ik kijk hem aan. Hij heeft hele mooie ogen. Hij kijkt mij aan en glimlacht ook. "Je hebt mooie ogen." Fluistert hij. Ik bloos nu ook.

Link komt wat dichter naar mij toe. Ik kijk naar zijn lippen. Link staat nu tegen mij aan en legt zijn hand op mijn wang. Mijn hele gezicht is nu rood en dan druk ik mijn lippen op de zijne

f*CK it.

Ik voel Link glimlachen onder mijn lippen en hij gaat mee in de kus.

"Als jullie tortelduifjes klaar zijn, gaan we beginnen met de opnames."

Ik schrik me dood 2.0 en Link laat me los. Achter ons staat Don. Hij grijnst en doet zijn telefoon in zijn zak. "Dat zal het goed doen op de socials." Grapt hij en hij wenkt Link.

"Nee maar serieus, jullie zijn een leuk koppel."

Hallo mensen.
Ik leef wow, ik hoop dat je het een leuk stukje vond en ja
Thanks voor het lezen :)
Xx Maria

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro