104. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Iedereen kijkt ons aan zo van yo ga mee doen ofzo. "Op Lierra!" Zeg ik dan zodat mensen ophouden met raar kijken en we gewoon mee kunnen toasten.

Waarom we niet mee deden in eerste instantie? Omdat liefde kut is en het nooit goed gaat. Bij ons dan I mean Luke en Sierra gaan trouwen. Das wel love.

I gave up on that shit. It's impossible and I fk hate it. Amen.

Micheal kijkt me nogsteeds een beetje weird aan. Ik doe zo van laat maar het probleem is dat hij het niet zomaar gewoon zo laat. Hij is VERVELEND.

Ik glimlach naar Sierra die echt te blij is gewoon. Lieke is blij met haar aan het doen. Love how they became best friends. Even though I lowkey miss Liek a bit. A lot. But okayyy.

Na het diner gaan we weer naar het hotel toe en zodra ik in mijn kamer ben ga ik op bed liggen en krijg ik nog wat onzin dingen van Kaykay te horen die me echt geen ene flikker boeien.

Luke en Sierra zijn trouwens een wandeling aan t houden met ze tweetjes de rest is wel gwn in hun kamer als het goed is.

---
Tis alweer de volgende dag en het eerst wat ik doe is naar de douche gaan. Want das nodig na gister.

I AM SINGING IN THE SHOWER LA DA DIE LA DA DA LA DA DAAAAAAAA.

zodra ik klaar ben enzo en gewoon mijn haar droog en me aankleed en shit loop ik uit de douche om mijn haar te fixen want tis waarschijnlijk trash at the moment.

En ik kijk dus in de spiegel. En ik krijg moordneigingen naar Kaykay. Daarom was ze dus zo blij. Mijn haar is rood. Het is rood. HET IS FK ROOD.

"KAYKAY JE GAAT ERAAN" zeg ik en vervolgens hoor ik een deur opslot gaan. Ik pak een beanie en verberg mijn haar erin. Dit staat mij nietttttttt. Ik haat dit kindddddddd.

Ik loop vervolgens naar de deur die ik niet open kan doen omdat ze hem opslot heeft gedaan. Opzich is ze best wel dom want er is hier binnen nog een sleutel waarmee ik de deur gewoon open maak.

"Kaykay. Je. Gaat. Eraan." Zeg ik rustig terwijl ik naar Ashton zijn kamer loop en op de deur klop. Ashton doet open en kijkt mij confused aan. "Waar is je geweldige vriendin" zeg ik sarcastisch. Vervolgens komt Lieke aan lopen.
"Aye ik hoorde geschreeuw wat is er aan de hand" vraagt ze.  "Dat vraag ik me ook af" zegt Ashton dan.

"Waar is ze." Zeg ik nogal pissig. "Hier binnen" zegt Ashton nogsteeds confused. Voordat ik de kamer wil in lopen word ik tegen gehouden door Lieke. "Wat is er aan de hand" zegt ze zodra ik weer normaal sta.

Ik doe mijn beanie af en zicht geïrriteerd. "Oh my" zegt Lieke. Ashton schiet in de lach. Ik geef Ashton een dode blik en wil weer naar binnen stormen om Kaykay te vermoorden. Weer houd Lieke me tegen.

UGH

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro