110. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Wacht meen je dees?" Vraag ik aan haar. Ik bedoel dat had ik opzich al wel door maar ik had niet verwacht dat ze het zo snel zou toegeven. Proud.

Ze knikt een beetje. "Ik zou zeggen ga meer shit samen doen. Ik bedoel hij vind jou obviously leuk en ga nu niet zeggen van niet want dan ga ik slaan" zeg ik voor de grap. "Hmph" zegt ze. "Nee maar serieus ga... ga met hem naar Panic" zeg ik en ik geef haar mijn kaartjes.

"Wat? Nee dat ga ik niet aannemen. Jij wou super graag naar hem toe" zegt ze tegen me. "Dus? Ik stan Cake meer dan brendon. Oopsie. Just take it. Het is mijn schuld dat je nu een tattoo op je heb zitten dus dit is om wat terug te doen. En om sorry te zeggen voor alle stomme shit die ik heb gedaan de afgelopen jaren" zeg ik tegen haar met een glimlach. Vervolgens knuffelt ze me.

"Weet je het heel zeker?" Vraagt ze aan me. Ik knik overtuigend en dan neemt ze het eindelijk aan. Duurde ff.

"En nu ga je die dude op een dat vragen en niet te awkward doen danku" zeg ik en duw haar de kamer weer in. "Lenoraaaaaaaaa" moppert ze. "Okay dan zo, Calum je gaat vanavond op date met Lieke Idc of je plannen heb ja of nee jullie gaan naar brendon. Veel plezier" zeg ik tegen ze.

Meteen krijgt Calum een glimlach en word hij rood net als Lieke. "YES CAKEEEEE" schreeuwt Micheal. Micheal en ik zitten 9/10 keer op 1 lijn. Luv it.

"Hush" zeg Lieke. Micheal en ik krijgen een grijns en begin the crush song te zingen.

"Hush hush.
Blush blush blush.
You are now my big fat crush
I am single as I can be
You're single perfect for me
I am gonna give you a bunch of reasons why you should date me.
Reason number 1 I am super hot.
Reason number 2 she's super not.
Reason number 3 I am all you got and all you got is someone hot" zingen we blij. Waarom zijn wij zo? Omg.

"Ja ja kom noor en Sierra" zegt Lieke en ze sleept ons mee naar haar kamer waar we haar moeten gaan helpen met een outfit.

"Het is een concert doe gewoon de sgfg aesthetic aka ripoed jeans, flannel and punk rock." Zegt ik. "Goed idee" zegt Lieke en er komen allemaal kleding stukken uit haar koffer. "misschien miet je wat meer Lieke achtig gaan though"zegt Sierra dan ineens. "Neh I will go with the sgfg aesthetic" zegt Lieke.

En ja zo gaat het door met letterlijk alles. Gezelluggg.

Ik kijk naar haar make-up look en bedenk me dan iets. "Wacht even" zeg ik en vervolgens ren ik mijn kamer binnen waar Kayak en Ashton ew aan het doen zijn. Ze zitten half naakt op bed.

Mijn arme ogen.

"MENSEN IK SLAAP HIER OOK NOG" Zeg ik heel hard  zodat ze me opmerken. Ik pak de make-up die ik nodig heb en kijk nogal walgend naar de 2. Ashton staart me nogal aan waardoor ik me een beeeeeetje ongemakkelijk voel maar okay.

Zodra ik terug ben bij Lieke en Sierra kijk ik se getraumatiseerd aan. "Wat is daar gebeurt?" Zegt Lieke terwjjl ze begint te lachen. "Ik heb de grootste trauma ooit opgelopen yikes" zeg ik dan.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro