126. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Toen we thuis kwamen zijn we met ze alle films gaan kijken en daarna zijm wij maar gewoon gaan slapen.

De volgende ochtend krijg meteen een bericht zodra ik wakker word.

Ash: hey guys wie gaat er mee ontbijtennn??

The better hemmo: ik zou best willen maar dat gaat een beetje lastig en het is hier avond dus ontbijt gaat hem niet worden :)

Ash: :(

Mikey: ik ben aan het slapen.

The hemmo: ^

Hoodie: ik ben met Duke aan het knuffelen :)

The better hemmo: I miss duke :(

Hoodie: :(((( heeeeey en ik dan?

U
Sure Ash :)

Ash: yay

The better hemmo: ik mis jou ook boo :(

Hoodie: :(

Ash: mensennn Lenora en ik gaan probeer de groep niet te vol te spammen danku.

The better hemmo: wacht alleen jullie 2?

Ash: ja voor de rest wilt er niemand.

Mikey: ik wil opzich wel mee :)

The better hemmo: das niet waar Micheal jij bent aan het slapen. 😏

U
Fuck you hemmings

The better hemmo: :))) someone else would rather do that.

Mikey: oh ja ik sliep

Ash: OKAY BYEEEEE

Ik ben helemaal rood aangelopen door dit gesprek. Ik wil zeggen dat ik Lieke ga vermoorden maar dat gaat een beetje lastig. Zodra ik me omdraai staat de enige echt Ashton Irwin voor me.

"Weet je wat grappig is?" Vraag ik aan hem. "Wat?" Vraagt hih verward. "Een paar jaar geleden zou ik nu te blij zijn omdat je voor me staat" zeg ik tegen hem. "Hmmm niks veranderd dus, je bent nogsteeds a lil smiley ball" zegt hij met een glimlach. Okay dat was nogal cringe. Sorry not sorry. 

"Ja um okay laten we gaan" zeg ik tegen hem en vervolgens gaan we naar 1 of ander bagel cafe. Het is een beetje klein maar het is best wel schattig.

"Geef me een moment ik heb de filmpjes van Lieke nog niet gezien" zeg ik tegen hem waardoor hij grinnikt.

Ik glimlach breed als ik al haar liedjes en speeches hoor. Damn I am so proud of this kid. Ajxhaicj.

"Geef me nog 1 moment" zeg ik tegen hem. "Sure" zegt hij terwijl hij alvast om de bagles gaat vragen. En koffie. Want koffie.

@lenorabahtiri
Just wanted to say that I am so proud of my best friend who just played for the first time at harry's tour :). Also y'all are amazing for sending me these video's. Let's spread some love for Lieke and show her that we love that talented girl :). I miss you kid ♡ keep killing it!

Ik besluit om dit op twitter te posten en doe daarna gewoon mijn telefoon uit.

"Dusss hoe is het leven?" Vraag ik terwijl Ashton de bagel probeert te eten. Hij kijkt me aan ket de bagel in zijn mond en we schieten beide in de lach.

"Gaat fantastisch atm, iedereen is gewoon oke met elkaar en Lieke is haar droom waar aan het maken. Iets wat jij ook is zou moeten doen" zegt hij tegen me. "Geloof me mijn droom kwam al uit toen Lieke en ik samen mee mochten met jullie als fotografes" zeg ik tegen hem.

"Ja maar... wil je er niet meer mee doen? Er zijn zoveel andere bands die je vragen om hun fotografe te zijn en idk misschien is het gewoon cool om met veel verschillende mensen te werken" zegt hij. Ik glimlach.

"Aan de ene kant vind ik dat je gelijk heb maar aan de andere kant vind ik het wel prima zo. Het ding is gewoon... als Lieke er niet is dan heb ik 1 van jullie nodig en andersom ook. Al zou ik mee gaan op tournee kan ik geen van beide meenemen" zeg ik tegen hem. Hij knikt begrijpelijk.

"En alsnog vind ik dat je het moet doen" zegt hij. "Wij zullen er sws niet altijd zijn en Lieke ook niet. Je weet dat er een kans is dat ze weer bij Calum in gaat trekken noortje.. probeer het gewoon en als het je niet lukt dan stop je ermee" vervolgd hij zijn verhaal. "Ik ga er over na denken" zeg ik tegen hem waardoor ik een blije glimlach krijg die mijn hart laat smelten.

Ew nu ben ik cringey aan t zijn.

En ew nee tis Ashton. Nee nee nee. Doe normaal.


Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro