16. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk naar Lieke en zie dan Chris in het publiek. Fuck fuck fuck. Zodra ze valt ga ik meteen naar der toe en neem ik der mee backstage. "1. Je heb geweldig gezongen en 2. Dw 'bout chris Im gonna fix that shit" zeg ik tegen der. Ik zie der nogsteeds shaken. Ik ga voor der zitten op kijn hurken en houd haar handen vast. "Liek je deed het geweldig... ik ben zo trots op jou... en dat lied was magisch" zeg ik tegen haar. Ze kalmeert een beetje en glimlacht. "Thanks" zegt en vervolgens knuffelt ze me. "Kom op jij moet foto's gaan maken ik moet nog ff wat anders doen oke?" Vraag ik aan der. Ze knikt en pakt der camera. "Succes" zeg ik tegen der. "Thanks jij ook met wat je dan ook gaat doen" zeg ze tegen me. "Thanks"zeg ik en ik loop weg.

Ik loop het publiek in opzoek naar Chris. Ik zag hem in eerste instantie niet totdat hij me opeens aantikte. Meteen begin ik te schreeuwen aangezien het toch niet opvalt tussen al die schreeuwende tiener meiden. "Wtaf doe jij hier? Laat Lieke met rust omfg! Zo lastig is dat toch niet? Leer is een keer fk respect te hebben vokr andere en laat haat alleen. Ze heeft iemand anders okay? Deal with it." Schreeuw ik fk boos naar hem. "Lief klein prinsesje je krijgt rimpels als je fronst en als ik jou was zou ik uit mijn buurt blijven en uit die van lie-" begint hij maar ik kap hem af door hem een bitchclap te geven. Zo een 20 mensen om ons heen worden stil en 1 van hen haalt de beveiliging. Intussen zijn Chris en ik elkaar half aan het afmaken. Gezellig. De beveiliging haalt ons uitelkaar en worden we buiten het concertgebouw gezet.

Lolz daar kom ik ook nooit meer in. Ik probeer aan die gast nog uit te leggen dat ik hun fotograaf ben etc. Maar hij gelooft me niet dus dat worst gewoon wachten en Chris buiten afmaken.

"Wtf doe je hier?" Vraag ik aan hem. "Lieke supporten duh" zegt hij. "Luister vriend Lieke heeft jou niet nodig en jouw support ook niet jullie zijn uit elkaar accepteer het en vind iemand anders" zeg ik pissig. "Damn jij bent ook niks veranderd he?" Vraagt hij spottend. "Sorry?" Ik kijk hem aan met zo een bitch wtf blik. "Nogsteeds net zo egoïstisch als altijd Lieke is niet jouw eigendom kleintje onthoud dat"zegt hij met een grijns. Nu word ik heel pissig en geloof me dat ben ik nooit.

Ik loop dichter naar hem toe. "Nee dat klopt"zeg ik rustig. Zodra ik heel boos ben ga ik eerst huilen en als ik dan nog bozer word word ik rustig en stil. Hij heft er voor gezorgd dat we het huil gedeelte hebben geskipt. "Maar Lieke is al helemaal niks van jou ze heeft jou uit haar leven verwijderd accepteer dat. Want als ik je nog 1 keer met zie opduiken dan ben je doomed" zeg ik tegen hem. "Ik doomed? Door jou? Het laatste wat ik mij kan herrineren is dat het ergste wat jij ooit heb gedaan is een bal slopen" zegt hij tegen me. "Imagine you are going to be that ball if you do anything again okay?" Zeg ik tegen hem. Ik begin creepy te worden gezellig. "Ok" zegt hij en dan loopt hij weg. We zijn niet van hem af tho

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro