40. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ashton geeft me na een tijdje een kus op mijn voorhoofd. "Gaat het?" Vraagt hij me. Ik knik. "Dankje" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me confused aan. "Voor de knuffel" zeg ik met een glimlach. "Oh no problem" zegt hij.

Dan komt Lieke weer naar boven. "Ik heb hem het huis uitgestuurd" zegt Lieke nogsteeds een beetje pissed. "Maar hij kent het hier niet..." zeg ik dan. "Das zijn eigen probleem dan" zegt Ash die ook best wel pissig is op hem. Ik zucht en knik dan maar.

"Are you okay?"vraagt Ash dan nog een keer. "Ja..." zeg ik. "Ik had dat ding gewoon weg moeten gooien." Zeg ik dan. Ashton schud zijn hoofd. "Nee das niet waar dat boekje staat vol met herrineringen Micheal had gewoon naar je moeten luisteren en het niet moeten lezen" zegt Lieke dan. Ik zucht weer. She is lowkey right.

"Maar ik laat jullie 2 wel ff alleen" zegt Lieke en ze geeft mij een knipoog. Ik grinnik en ze loopt weer naar beneden. Ashton haalt de tranen van mijn gezicht af en glimlacht. "Heeft iemand je al is verteld dat je echt heel schattig ben" zegt ie dan. "Ja eigenlijk wel" zeg ik met serieus gezicht waardoor we beide in de lach schieten.

"Ik meen het en ik weet niet wat er in dat boekje stond waardoor je zo sad was maar ik beloof je dat... er nooit meer iemand zal zijn die je zo veel pijn doet..." zegt hij tegen me. Ik glimlach. "Je bent te aardig voor mijn leven" grinnik ik.

"Anywayssss kijk wat ik heb gemaakt voor Lieke der verjaardaggggg" zeg ik blij en ik pak een ukelele die ik heb gemaakt. Ik had er kleine dingetje in gegrafeerd. "Damn jij bent echt heek goed in dit soort ding" zegt ashton onder de indruk. Ik glimlach trots. "Kheb  trouwens deze ook nogsteeds" zegt Ashton terwijl hij het beeldje van zichzelf uit zijn zak haalt. "Ik heb je er nooit echt voor kunnen bedanken" zegt hij. Ik glimlach. "No problemo."

"Maar even over dat van eerder..." begint hij dan. "Ja?" Vraag/zeg ik.

"Je snapte het echt niet he?" Vraagt hij aan me. "Niet echt nee" zeg ik iets zachter. "Ik wil niks met Kaykay omdat jij elke seconde van de dag in mijn hoofd zit" zegt hij dan tegen me. Ik staar hem heel even aan. Wow. "Jij ook in die van mij..." zeg ik zacht. "Ik begreep dat je in eerste instantie uit elkaar wou maar het enigste wat er us veranderd is dat ik je nog leuker begon te vinden" zegt hij tegen me. Ik glimlach.

"I think I am in love with you" zegt hij dan.

"I am in love with you" zeg ik dan. LEKKER CRINGEY WEER GEWELDUG LUV IT.

"Zou je mijn vriendin weer willen zijn?" Vraagt hij aan me. Ik glimlach breed en knik.

We knuffelen voor een tijdje. Na dat tijdje gaat hij een beetje naar achter en legt hij zijn handen op mijn wangen. "Mag ik?" Vraagt ie. Ik knik. En vervolgens drukte hij zacht zijn lippen op de mijne. Ik heb nog nooit zo een warm gevoel van binne gehad. En ik weet dat ik al is een vriendje had maar wij hebben nooit gezoend en.... ja.
This was My first kiss ever.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro