48. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"... dat kan ik niet aan" zegt Lieke tegen me. Ik knik zachtjes. "Mag ik vragen wat er eigenlijk met Chris is gebeurd?" Vraagt ze dan zacht aan niemand specifiek. Toch voelt Ashton zich blijkbaar aangesproken. "Ik denk dat je dat beter aan Lenora kan vragen" zegt hij dan.

"Ashton als dit bij Calum was gebeurd had jij precies hetzelfde gedaan" zeg ik boos tegen hem. Ergens lijkt hij het nu wel te begrijpen. "Stel je voor dat Lauren daar lag of harry?" Zeg ik tegen hem. Hij slikt en kijkt me een soort schuldig aan.

"Wat heb je gedaan?" Vraagt Lieke dan. "I-ik..." begin ik maar Luke onderbreekt me. "Ze heeft hem vermoord" zegt Luke dan. "Je heb wat!?" Vraagt ze meteen. Ik kijk schuldig naar de grond.

Ik voel me oprecht schuldig Idk wat er gebeurde met me. "H-h-het spijt me..." zeg ik tegen haar. "Wacht is dat de reden dat jullie niet met elkaar hebben gepraat." Vraagt Lieke aan mij en Ashton. Ik knik zacht en Ashton doet hetzelfde. "Well damn" zegt ze dan. "Maar... je hebt hem echt vermoord...?" Vraagt Lieke dan. "Ja maar luister ik deed het zonder dat ik er bij nadacht maar achter af gezien was het denk ik wel het beste... hij stuurde je telkens weer dreig brieven en hij heeft je mishandelt... ik was je bijna kwijt door hem... het spijt me kvoel me echt heel kut omdat ik hem heb ver- ver- vermoord.... ik hoop gewoon dat je nu misschien wat vrediger kan leven..." zeg ik tegen lieke. Ergens zie ik nu begrip op de gezichten van de jongens.

De enigste die tegen me heeft gepraat deze periode is Micheal en damn daar ben ik hem dankbaar voor. Hij weet hoe erg ik struggle met verschillende metal illnesses. En deze mensen helpen me er niet echt bij. Het enigste wat ik wil is dat Lieke veilig is en gewoon blij kan zijn zonder zich zorgen te maken en.... dat Ashton mij niet met zoveel afschuw aankijkt... goddammit Chris. Ik heb mijn leven upgefucked door jou.

Intussen is iedereen op de banken gaan zitten en Lieke is naar haar schilder kamer gegaan. Ik loop naar haar toe. "Het spijt me echt heel erg zeg asljeboueft niet dat jij ook niet meer met me wil praten" zeg ik terwijl er tranen opkomen.

"Lenora... it's fine. Ik snap waarom je het heb gedaan ik had precies hetzelfde gedaan. Maar... ik snap Ashton ook. Het is niet alsof elk meisje een gast zou vermoorden" zegt ze dan. Ik knik maar een beetje.
"Hoe waren de verjaardagen...?" Vraagt ze dan ineens.
"Nou ik ben niet bij Luke zijn  verjaardag en Idk of ie het überhaupt heeft gevierd. En ik heb mijn verjaardag niet gevierd. " zeg ik tegen der.

Im still fk sad omg.
En natuurlijk valt het haar op.

"Hey het komt wel goed tussen jou en Ashton" zegt ze dan. "Om eerlijk te zijn boeit het mij vrij weinig... meneer mag Kaykay blijkbaar wel ofzo tenminste dat vertelde Clifford want hij mag haar niet ofzo en daarbij... relaties lopen nooit goed af met mij"zeg ik tegen der. "Anyways voel jij ke al beter?"vraag ik aan der. Ze knikt.

We hebben de rest van de avond alleen maar zitten praten terwijl Lieke schilderde met de kaarsjes die ze zoals gewoonlijk niet uit doet. I missed that.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro