50. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Highkey suprised right now. Niet alleen om dit allemaalmaar ook omdat ik na z een 4 weken ofzo weer met Ashton knuffel.

"Happy birthday" zegt hij dan tegen me. Ik glimlach een beetje. "Thanks" zeg ik dan.

"Thanks guys" zegt Luke dan met een brede glimlach. "Jullie zijn geweldig" zeg ik zodra ik Ashton loslaat. "We know" zegt Lieke dan waardoor ik grinnik.

"Okay kom op mensen we hebben taart en kado's" zegt micheal nog enthousiast waardoor ik grinnik. Ik loop naast Liek als we naar beneden lopen. "Nog gefeliciteerd" zeg ik tegen der. "Dankjeee" zegt ze blij tegen mij. En ze is oprecht blij mensen.

Ik ren snel nog even naar boven om de kadootjes voor mah friends te halen. Ik ben fk blij op het moment mensen don't judge me.

Beneden zitten mensen in een kring om de taart en grinnik om Cal zijn face. Hij is geobssedeerd met die taart kzweer het.

"Ik wil eerst geven" zegt Micheal nogsteeds enthousiast. Vervolgens geeft hij mij een trui waar wij oout een keer samen over aan het fangirlen waren. Ik glimlach breed trek hem aan over mijn t-shirt want fuck die shit en knuffel hem. Hij geeft Lieke een pak met verf die bijna op was want deze stalker is haar verf gaan onderzoeken. Ze bedankt hem en vervolgens Geeft Micheal zijn kado aan Luke. Ik begin heel hard te lachen zodra ik zie wat het is en Lieke joint me al snel. Het is een enorme pinguin met een lip-...? Snavelring? En een gitaar.

"Okay nu ik" zegt Lieke. Ze geeft ons onze kadootjes. Wow. Al onze foto's.... "dankje Lieke ik hou er van... het us echt geweldig" zeg ik tegen der met een glimlach. "No problemo."zegt ze blij. "Sjjdwksj thanks kiddo" zegt Luke die overduidelijk ook blij is met zijn kado.

"Nu wil ikkkkk" zegt Luke. We pakken alle kadootjes uit en Lieke heeft legit een fk coole camera van hem gekregen akdhakdj. Ik heb een kado bon van een lp winkel in de buurt gekregen aangezien hij niet wist wat ik wou en hij weet dat ik een platenspeler heb lol.

Vervolgens komt Calum. Hij heeft het fk schattigste kado voor Lieke ooit. Een heel pakket met allemaak zonnenbloem themed dingen en kleine handgeschreven briefjes er tussen. That shit is cute as fuck. "Um Lieke ik heb straks nog wat voor je als je zin heb in een... ya know... date" zegt Calum. Like knikt blij en meteen komt er een glimlach op Cal zijm face. CUTE.

Ik krijg ook een kadobon van Calum hehe. Ik ga mijn platen verzameling uitbreiden betches. Luke krijgt een boekje vol met foto's. We bedanken hem allemaal.

"Nu ikk" zegt Ashton dan. Dit keer is Lieke degene met een kadobon en krijgt Luke een Sierra penguin waardoor iedereen weer in de lach schiet. "En eh Lenora dees is voor jou... je mag hem vanavond pas openmaken oke..?" Zegt/vraagt Ash. Ik knik en neem de doos aan. "Dankjewel" zeg ik en ik knuffel hem ook. Ook de andere bedanken hem.

"Okay nu ik finally dayum" zeg ik. Ik hoor Ashton grinniken waardoor ik automatisch glimlach. "There ya go" zeg ik en ik geef Luke een leren jas die hij nais vond en Lieke de ukelele. Beide zitten in een doos. Im excited for their reactions.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro