77. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Als ik wakker word merk ik dat ik tegen Calum aan lig. En dat zijn arm om mijn middel is geslagen en dat hij nog slaapt. En ik merk ook nog dat mijn armen om zijn nek liggen, alsof ik hem een knuffel gaf toen ik in slaap viel.

"Het is gewoon zo stom." Hoor ik iemand in de kamer zeggen, en omdat ik lui en nieuwsgierig ben beweeg ik me niet.

"Luke, het spijt hem. Like, a lot. Hij houd van haar, en hij zou haar nooit pijn doen."

"Dat had hij al beloofd."

"I know, ma-"

"Hij had het beloofd, Ash. Hij had beloofd dat hij haar geen pijn zou doen. En wat doet hij? Hij doet haar pijn terwijl zij als ze dronken is het heeft over met hem trouwen. Zie je het dan echt niet? Ze horen niet bij elkaar, Ash. Cal- Hij weet niet hoe hij voor haar moet zorgen, dus ik moet iemand vinden die dat wel doet. Mike, of een van de jongens van One Direction bijvoorbeeld." Er volgt een pijnlijke stilte. Gaan ze me nou echt koppelen?

"Jezus, ik help je wel. Maar als het niet werkt laat je ze gelukkig zijn, oke?" Stemt Ashton in, en ik word boos. Om niet te gaan praten nestel ik mijn hoofd in Calums nek, en ik kan bijna zien hoe Luke naar me kijkt en boos word. Honestly, hij moet stoppen. I mean, ja hij is mijn broertje, maar hij controleert mijn leven niet, toch?

"Weet je, volgens mij heeft Harry wel een soort van celebrity crush op haar." Breekt Ashton de stilte. Ik hoor het geluid van een high five en een paar voetstappen, en dan hoor ik ook twee paar voeten naar de keuken lopen. Meteen laat ik Calum los en loop erachteraan.

"Morning!" De jongens kijken me allebei geschrokken aan, betrapt bijna. Ik grinnik even en pak dan een kommetje en wat cornflakes. Daarna pak ik een glas water en mijn pillen en slik ze.

"Neem je die dingen nog steeds?" vraagt Luke en ik knik.

"Dude, die pillen zijn echt onzin, like het helpt voor geen meter en je betaalt er zo veel voor. Je moet je geld uitgeven aan de huur en aan vakanties, of laat mij die dan betalen." Gaat Luke verder, en ik steek mijn vinger op als sein dat ik wil gaan praten.

"First of all, nee. Ik verdien mijn eigen geld en hoef dat van jou niet Lukey. Second, het is geen onzin. Dankzij die pillen heb je een zusje dat nog leeft." Zeg ik, en tik even zijn neus aan. Dan loop ik naar de woonkamer, waar ik een half dode Lenora zie zitten.

"Guess what?" zegt Michael, die naast haar komt zitten. Ze kijkt hem vragend aan.

"De jongens komen vandaag!" nu kijkt ze hem niet begrijpend aan, en hij moet even lachen en word rood.

"Harry, Niall, Louis en Liam komen langs. For fun. Kunnen ze eindelijk de geweldige Lenora ontmoeten." zegt hij, terwijl hij haar een soort van side hug geeft.

Volgens mij vind hij haar leuk.

Jammer Mikey, bro code.

Bovendien is Noortje van mij. :)

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro