1.

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Thomas:

Dzisiaj był wielki dzień. Miałem mieć  rozmowę o pracę w jednym z najbardziej szanownych w Londynie gazet codziennych. Pół nocy nie spałem podekscytowany tym wydarzeniem, rozmyślałem i układem sobie w głowie cały przebieg tej rozmowy.

Gdy zadzwonił budzik wstałem szybko by uprasować garnitur, co prawda mogłem to zrobić wczoraj, ale jak zawsze wszystko odkładam na ostatnią chwilę. Nawet jeśli koszula nie będzie do końca doprasowana, to nadrobię urokiem osobistym oraz pewnością siebie.

Zdaję sobie sprawę, że jestem świeżo po studiach i nie mam doświadczenia, ale może akurat zostanę przyjęty. Będę świetnym dziennikarzem, zawsze dostaję to czego chcę i jestem gotów na wiele poświęceń - o tak, to powiem na rozmowie.

Moje CV było trochę nędzne, jak wspomniałem nie mam doświadczenia, najładniejsze i najbardziej atrakcyjne jest tu chyba moje zdjęcie, może odwróci uwagę od braku doświadczenia.

Zrobiłem sobie kawę i wykonałem podstawowe czynności w łazience. Przejrzałem się w lustrze, gdyby ktoś taki jak ja wparował do mojego biura zatrudniłbym go od razu, jestem reprezentatywny i mierzę bardzo wysoko.

Opuściłem moje mieszkanie i poszedłem na metro. Oczywiście zatłoczone metro. Niestety prawdopodobnie nigdy nie kupię auta i to nie dlatego, że się nie dorobię, ale dlatego, że po prostu panicznie boję się jeździć samochodem. Jeśli miałbym prowadzić samochód, to bym chyba wolał umrzeć, bałbym się, że się zatrzyma sam na środku drogi, nie będę mógł odpalić, albo spowoduję wypadek. Niestety, ale to nie dla mnie. Może w przyszłości będę tak bogaty, że zatrudnię sobie szofera. 

Wsiadłem do zatłoczonego metra trzymając kurczowo teczkę z CV i dokumentami. Nie, że coś, ale bym sobie usiadł, jednak o tej porze nie ma co na to liczyć. Był coraz większy ścisk, jeszcze tylko kilka przystanków. Niby nie było to daleko, ale droga jednak się dłużyła, zniecierpliwiony zerkałem na zegarek.