6.

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Thomas:

Po całym dniu w pracy jedyne o czym marzyłem to własne łóżko i chwila spokoju, a nie jeszcze jakieś zabawy łóżkowe z nim.

Ubrałem się i czekałem na niego przy windzie. Nie będę przecież robił scen i uciekał przed własnym szefem. Wyszliśmy z redakcji, Dylan nie spuszczał ze mnie wzroku. Pewnie się bał, że ucieknę.

- Wsiadaj - powiedział i otworzył drzwi od zajebistego czarnego sportowego samochodu. Nie znam się na samochodach, ale na pewno był drogi i ładny. Zdziwiony wsiadłem na miejsce pasażera, a mój ukochany szef zamknął za mną drzwi.

- Nie krzyw tak tej buzi, jest zbyt ładna - powiedział i ruszyliśmy.

Na jego uwagę skrzyżowałem ręce na piersiach, założyłem nogę na nogę i wpatrywałem się w okno, aby okazać w każdy możliwy sposób moje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji.

- Thomas, ja wiem, że ty jesteś gejem - powiedział, a ja natychmiast popatrzyłem na niego, bo ta uwaga była jak kubeł zimnej wody.

- Yyy skąd niby? - zapytałem.

- Myślisz, że proponowałbym ci seks gdybyś był hetero?  - zapytał i złapał mnie za kolano, a ja natychmiast zrzuciłem jego rękę. Swoją drogą poczułem się jak idiota, logiczne w sumie że czegoś się o mnie dowiedział i gdybym nie wolał facetów, to by mi nie zaproponował tego.

- Skąd wiesz? - zapytałem ponownie.

- Mam swoje źródła. I nie krzyw się tak już, będzie fajnie- zapewnił, a ja znowu skupiłem wzrok na widokach za oknem.

- Wiem, że miałeś dwóch chłopaków - dodał po chwili, a ja wywróciłem oczami. Nie dość, że zboczeniec to jeszcze stalker, ja pierdole.

Z minuty na minutę ogarniał mnie coraz większy niepokój. Dylan wjechał w boczną uliczkę miasta, która była niedaleko mojego domu. Mogłem się z nim nie raz minąć na ulicy, a nawet nie wiedziałem. Zatrzymał samochód przy willi. Dom był bardzo duży i wystawny.

- To tu - powiedział i wysiadł z auta, zrobiłem to samo.