~8~

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

P.o.v: Amelia

Na het concert lopen we met z'n allen naar de kleedkamer. Terwijl de jongens zich omkleden, plof ik neer op de bank.

'Hey, Ames.' zegt Michael, die naast me op de bank ploft. 'Hey, dat was geweldig net!' glimlachend kijk ik hem aan. Hij bedankt me en bied me een glaasje cola aan, die ik dankbaar aan neem.

Ik wil net een slok nemen als Luke neerploft aan mijn andere kant. Van schrik spring ik op. 'Verdorie, Luke! Nu zit er cola in m'n shirt!' roep ik geschrokken.

Luke kijkt me schuldig aan. Zijn gezicht ziet er zo debiel uit dat ik in de lach schiet. 'Haha, jou gezicht! Het was niet de bedoeling om je te laten schrikken Lukey.' grinnik ik.

Hij kijkt me wat schaapachtig aan en mompelt een sorry voor mijn cola dat nu over mijn shirt zit. 'Ik haal wel ff een nieuw shirt voor je.' mompelt hij.

Ik knik en hij loopt weg. Net op dat moment komen Calum en Ashton op de bank zitten. 'Gadver, wat is dit?' vraagt Calum als hij op de plek zit waar ik net zat. Michael en ik schieten in de lach en Ashton vraagt:'Ames, wat zit er op je shirt?'

'Dezelfde cola als dat waar Calum nu in zit.' grinnik ik. Als door de bliksem getroffen staat Calum op waardoor we allemaal in de lach schieten.

Luke komt weer terug met een handdoek die hij op de bank gooit en een T-shirt die hij aan mij geeft. Zonder er eigenlijk bij na te denken trek ik mijn eigen shirt uit en trek die van Luke over mijn hoofd.

'Oh shit... Niet staren...' verlegen draai ik mijn hoofd weg als ik besef dat de jongens me net in een bh hebben gezien. In gedachten facepalm ik mezelf, ik ben soms echt een sukkel.

Ik hoor Luke kuchen en Michael zachtjes grinniken, waardoor ik mijn hoofd weer terug draai. Ik zie dat Ashton blosjes op z'n wangen heeft en Luke bijt net op z'n lip, waarschijnlijk om zijn lach in te houden.

'Sorry, ik stond er niet echt bij stil dat er vier jongens keken...' verontschuldig ik me. Michael grinnikt weer:'Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Bovendien denk ik dat een paar het niet zo erg vonden.'

Wat schaapachtig kijk ik hem aan, niet wetend wat hij bedoeld. Hij en Calum schieten in de lach en ik haal mijn schouders op. Idioten.

'Wil je, eh, nieuwe cola?' vraagt Luke als Michael en Calum uit gelachen zijn. Ik kijk hem even aan. 'Nee, dankje, zullen we naar de bus gaan.' lach ik uiteindelijk. De jongens knikken en daarna rennen we naar de bus, in verband met de fans die nog buiten staan.

Eenmaal in de bus pak ik wel een glas cola voor mezelf. Ik ga pas zitten als Luke op de bank zit, waardoor hij me schuldig aan kijkt. Ik schiet in de lach en neem een slok:'Sorry Lukey, maar ik neem het zekere voor het onzekere.'

De andere jongens schieten in de lach terwijl Luke z'n wangen rood kleuren.

Naar een uurtje of twee besluit ik om te gaan slapen. We hebben vooral veel gekletst en besproken wat ze het volgende concert gaan doen. Ik ben te lui om m'n kleren uit te trekken dus kruip ik onder de dekens met mijn kleren nog aan, en al snel val ik in slaap.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro