12: It's Time To Get Up!

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

A/N Hii mensjuuhs ik ga jullie niet vol blablahen. Want jullie willen natuurlijk veder lezen.

Duss dit is hoofdstukkie 12 veel lees plezier!!!

Groetiesss

Harry p.o.v

Ik word wakker gemaakt door het zonlicht die door de gordijnen schijnt. Ik knijp m'n ogen tot spleetjes en rek me uit. Ik kom een beetje moeilijk uit bed en loop richting de bed-bank waar Katie nog lief licht te slapen. Een lach verschijnt op mijn gezicht.

'Wat is ze mooi als ze slaapt.' zeg ik zacht.

Ik ga naast haar zitten en haal een hand door haar mooie lange blonde haren.

'Its time to get up in the morning. I've McDonalds breakfast for you. Or any other brand. We drove to miles to get it. So you better get up and eat it. You dont wanna be a selfish girl. So we gotta get up! Time to get up!' zing ik terwijl Katie langzaam haar ogen open doet.

'Harry? Hoe laat is het?' kreund ze.

'Weet niet ben ook pas net op maar ik ga wel even voor je kijken.' zeg ik terwijl Katie zich uitrekt.

Ik pak m'n telefoon en kijk hoe laat het is.

'Het is 10 uur.' zeg ik.

Katie komt een beetje moeilijk uit bed en ik begin te lachen.

Katie p.o.v

Ik word wakker gemaakt door Harry's mooie gezang. Ik doe me ogen open en zie Harry lief naast me zitten. Ik kreun een beetje want ik ben niet bepaald een ochtend mens. Ik probeer recht op te gaan zitten en dat lukt. Harry pakt zijn telefoon om te kijken hoe laat het is. Er hangt een lok voor me gezicht ik doe hem snel achter me oor. Opeens hoor ik flits van een camera. Ik kijk snel naar Harry terwijl hij de foto laat zien.

'Je staat er goed op hoor!' zegt Harry met een grote grijns.

'Echt niet! Harry wissen! Plzz!' zeg ik smeekend.

'Dan moet je hem eerst pakken.' zegt Harry plagerig terwijl die opstaat en weg rent.

Ik ren snel achter hem aan en probeer hem te pakken.

'Nu ben je opeens niet meer moe hé.' zegt tie lachend.

Hij doet zijn hand omhoog zodat ik er niet bij kan.

'Harry zo kan ik er niet bij! En wis die foto alsjeblieft!' zeg ik smekend.

'Op 1 voorwaarden dat ik een kusje van je krijg.' zegt tie met een een flirtface.

Whouw dat Harry dat zou zeggen. Harry doet zijn arm om laag en gooit zijn telefoon op het bed. Hij slaat een arm om m'n middel heen en trekt me dicht tegen zich aan. Ik kijk hem diep in z'n ogen aan en hij in die van mij. Hij doet een lok achter me oor en pakt dan m'n achterkant van me hoofd vast. Hij trekt me steeds dichter bij hem.

Harry p.o.v

Ik trek haar dichter tegen me aan tot dat ik haar trillerige adem voel. Ze legt haar kleine handje op m'n borst en ik lach nog even lief naar der. Het is even stil dan trek ik haar nog iets dichter tegen me aan en laat m'n lippen voorzichtig op die van haar vallen. Whouw haar lippen zijn zowh zacht. Na een tijdje trek ik terug. Whouw wat was dit een geweldige kus. Nouw een kus het was meer een zoen. Maar ik heb liever een zoen!

Katie p.o.v

Als Harry terug trekt voel ik mezelf rood worden. Hij lacht lief naar me en ik lach lief terug. Nu mag Harry wel vaker een lelijke foto van me maken.

'Maar wis je wel die foto.' zeg ik poeslief.

'Natuurlijk ik hou me aan m'n woord. Ik heb nu een geweldige zoen gehad.' zegt Harry terwijl die z'n telefoon pakt en de foto wist.

'Was die echt goed.' zeg ik twijfelend.

Harry kijkt me lief aan en trekt me weer iets dichter naar hem toe.

'Natuurlijk was die goed.' zegt Harry lief.

Ik lach lief naar hem en bedenk me opeens dat ik beter nu even kan douche me haar ruikt nog steeds naar gloor.

'Ehm ik ga even douchen. M'n haar ruikt nog steeds naar gloor.' zeg ik aarzelend.

'Is goed.' zegt Harry.

Ik pak m'n kleding van een stoel en geef Harry nog snel een kusje op z'n wang. Hij blijft nog een tijdje stok stijg voor uit staren maar dan ploft tie op bed en zet de tv aan. Ik doe de deur van de badkamer dicht en dan opslot. Ik wil niet dat Harry binnen komt. Ik doe Harry's shirt uit en gooi het weg. Ik zie kippenvel op m'n armen verschijnen van de kou. Ik doe snel de rest uit en spring onder de douche. Ik zet hem aan en voel het warme water langs m'n lichaam lopen de kippenvel verdwijnt meteen. Opeens word er op de deur geklopt ik schrik me kapot.

'Ehm wil je misschien mee ontbijten?' vraagt Harry lief.

'Natuurlijk.' zeg ik een beetje opgelucht.

Ik hoor Harry weg lopen en pak de shampoo. Ik doe wat shampoo op m'n hand en doe het dan in m'n haar. Ik spoel me haar snel uit en was me lichaam ook even snel. Ik doe de douche uit en pak een handdoek. Ik wikkel hem om me heen en pak de borstel. Ik borstel me haar en pak dan de föhn. Ik föhn me haar snel en trek dan me kleding aan. Ik doe de deur van het slot en loop de kamer in. Ik zie Harry verbaasd kijken.

'Jij bent snel klaar voor een meisje.' zegt tie verbaasd.

Ik begin te lachen en plof naast hem op het bed. Ik ga iets dichter tegen Harry aan zitten maar dan word er op de deur geklopt. Harry springt uit bed en loopt richting de deur. Ik sta op en loop achter hem aan. Het zijn Liam, Louis, Niall en Zayn.

'Hey we gaan ontbijten willen jullie misschien mee?' vraagt Louis.

'Is goed we komen zo wel' zegt Harry.

'Oeh Harry' hoor ik Zayn nog zeggen.

Harry doet de deur weer dicht en loopt richting de badkamer. Ik loop achter hem aan als een braaf hondje. Harry kijkt even achter zich en begint te lachen. Hij loopt op me af en tilt me op.

'Harry!!!' gil ik.

'Beauty!!!' schreeuwt Harry.

Harry begint nog harder te lachen en zet me op de rand van de wasbak.

'Trouwens ik heb een perfecte bijnaam voor je.' zegt tie met een big smile.

Ik kijk hem vragend aan. Ik weet wel dat Harry Beauty bedoelt maar ik wil het gewoon van hem horen dan klinkt het perfect. Maar ik kan me lach niet in houden.

'Beauty serieus Harry.' zeg ik lachend.

'Past perfect bij je.' zegt tie met een flirtface terwijl die me weer optilt.

Harry loopt met me naar de deur maar stopt bij de bed/bank. Hij zet me op bed/bank neer en pakt m'n shoenen



Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro