36: Singing In The Sower

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Harry p.o.v

"Laat nooit je haar te kort knippen."

Ik kijk Katie verbaasd aan.

"Keet, maar het moet toch een keer geknipt worden. Anders is dat slecht voor m'n haar." Zeg ik grinnikend.

Katie zucht.

"En misschien moet het wel van m'n manager. Of doe ik het voor een film als ik ooit ga acteren te minste." Ratel ik.

"Ga jij acteren?" Vraagt ze.

Ik haal mijn schouders op.

"Misschien ooit" Mompel ik.

Ze zucht weer.

"Maar als je dan ooit je haar gaat knippen. knip het dan alsjeblieft niet te kort." Zegt ze.

"Waarom niet?" Vraag ik.

"Omdat jou krullen op één of andere manier iets speciaals voor me betekenen. Tijdens het zoenen kan ik er geweldig met mijn handen door heen woelen. " Mompelt ze.

Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

"Over zoenen gesproken." Zeg ik met een grijns.

Ik druk zacht mijn lippen op de hare. Onze lippen bewegen zachtjes tegen elkaar aan terwijl de douche stralen langzaam over onze lichamen glijden. Ik druk Katie dichter tegen me aan waar ze in het begim een beetje schrikt. Ik glijd met mijn handen van haar heupen via haar billen richting haar rug. Waarover ik langzaam begin te strelen. Ik voel dat ik mezelf met moeite onder controle kan houden. Katie maakt het me nog moeilijker als ze soms tegen mijn grote vriend aan komt. Ik trek haar helemaal tegen me aan en begin haar vol passie te zoenen. Onze tongen spelen een hevig spel en ik ben verbaasd dat Katie nog niet heeft terug getrokken. Katie's handen woelen wild door mijn haar wat ik alleen maar fijn vind. Soms trekt ze er een beetje aan waardoor ik moeite doet om niet te kreunen. Ze bijt op mijn lippen waardoor ik zacht kreun. Ze trekt weer aan mijn haar en bijt weer op mijn lip. Ik houd het niet meer en trek terug.

"Gosh! Katie!" Kreun ik.

Katie grijnst.

"Dus jij wil een spelletje spelen." Mompel ik geheimzinnig.

Haar grijns groeit.

"Oké, dan gaan we een spelletje spelen." Zeg ik sluw waarna ik haar tegen de douche muur aan duw.

Ik druk mijn lippen in haar nek.

"Hazz?" Huivert ze.

"Ja, Babe." Mompel ik tegen haar huid aan.

"Die douche muur is koud." Mompelt ze.

"Warm me dan aan mij." Mompel ik.

Ze slaat meteen haar armen om me heen en duwt haar hoofd in mijn nek. Ik begin natte kusjes in Katie's nek te plaatsen. Haar ademhaling begint onregelmatig te worden en ze boort haar nagels in mijn rug

"Hazz! Stop!" Kreunt ze.

Kreunen betekent door gaan. Ik zuig en bijt op de plek waar Katie net kreunde.

"Harry!" Kreunt ze.

Ik zuig harder en bijt ook steeds ietsje harder.

"Hazz!!" Kreunt ze hard.

Ik haal mijn lippen uit haar nek en grijns. Ze hijgt nog een beetje en haar natte haar zit een beetje in de war. Ik grinnik.

"En bedankt Harry. Nu heb ik weer een blauwe vlek in m'n nek." Zegt ze geïrriteerd.

Ik bijt op mijn lip om mijn lach in te houden.

"Wat loop je nou te grinniken." Zegt ze geïrriteerd.

Ze heeft me dus door. Waardoor ik me echt niet meer kan inhouden. Ik begin hard te lachen. Katie slaat haar armen over elkaar en kijkt me met een geïrriteerde blik aan. Ik stop langzaam weer met lachen en kijk Katie met mijn beste puppy ogen aan.

"Hazz, stop maar met die puppy ogen. Werkt niet bij mij." Zucht ze.

Nu zet ik plan twee in. Puppy ogen met een pruillip.

"Harry, pruillip werkt ook niet." Zegt ze.

Ik zucht.

"En wat werkt dan wel?" Vraag ik.

Katie grijnst.

"Dat ga je zelf maar uitzoeken."

Op eens komt er wat in me op.

"Wat is je favoriete one direction song?" Vraag ik.

"Waarom wil jij dat opeens weten?" Vraagt ze.

"Gewoon" Zeg ik mysterieus.

"Oké, even nadenken." Zucht Katie.

Ze denkt heel goed na. Dat zie ik gewoon aan d'r.

"Ik denk;"If I Could Fly" maar "Night Changes" en "Alive" vind ik ook geweldig." Zegt ze.

"Daar kan ik wel wat." Mompel ik bijna onhoorbaar.

"Hoe bedoel je?" Vraagt ze.

Shit ze hoorde me.

Ze kijkt me vragend aan.

"If I could fly
I'd be coming right back home to you
I think I might give up everything
Just ask me to." Zing ik zacht.

Ik laat een stilte vallen en kijk Katie lief aan. In de hoop dat zij het gedeelte zingt wat Liam normaal zingt.

"Pay attention
I hope that you listen 'cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless." Zingt ze zacht.

Een lach verschijnt op mijn gezicht. Ze kan echt zo mooi zingen. Ik druk haar dicht tegen me aan en kijkt diep in haar ijs blauwe ogen.

"For your eyes only
I'll show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me
For your eyes only
For your eyes only" Zing ik zacht.

Ik haal mijn hand door Katie's haar en ze begint spontaan te zingen;

"Going out tonight, changes into something red
Her mother doesn't like that kind of dress
Everything she never had
She's showing off
Driving too fast, moon is breaking through her hair
She said it was something that she won't forget
Having no regrets is all that she really wants." Zingt ze ietsje harder dan net.

"We're only getting older baby
And I've been thinking about you lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes.
It will never change." Ik stop en druk mijn lippen op die van haar.

"Me and You" Mompelen we tegen elkaars lippen aan.

Ze trekt terug en grinnikt.

"En nu Alive" Roept ze.

"Maar Alive is moeilijk om te zingen." Zeg ik waarna ik op m'n lip bijt.

Ik wil haar niet teleurstellen.

"Daar heb ik dan wel een oplossing voor." Zegt ze.

Ze doet de douche deur open en pakt haar telefoon van de rand van de wasbak. Ze sluit de douche deur waardoor het weer wat warmer word.

"Keet, dan gaat die kapot!" Waarschuw ik haar.

"Nee, joh. Mijne is water dicht." Zegt ze eigenwijs.

"Oké, maar als die kapot gaat is het niet mijn schuld." Zeg ik.

Ze knikt en zoekt Alive op in Spotify. Als ze hem gevonden heeft zet ze hem aan en legt ze haar telefoon neer naast onze flessen shampoo. De intro van Alive galmt door douche.

" My mother told me I should go and get some therapy..." We blèren keihard mee met het lied.

Dit is echt geweldig.

Zodra de laatste noten van Alive klinken begint Katie te lachen.

"Dit was zo leuk!" Zegt ze lachend.

"Inderdaad" Zeg ik waarna ik haar in mijn armen sluit.

"Het is een tijd geleden dat ik zo onder de douche stond." Zucht ze.

"Hoe bedoel je? Samen met een jonge of zingend?"

"Zingend" Mompelt ze.

Een zucht van opluchting verlaat mijn mond.

"Wat dacht jij dan?" Vraagt ze.

"Met een jonge" Piep ik.

"Hazz, nee echt niet. Jij bent de eerste jonge waar ik mee douche."

"Zelfs niet met Mick?" Vraag ik voor de zekerheid.

"Zelfs niet met Mick." Verzekert ze me.

Ik druk een klein lief kusje op haar zachte lippen.

"Ik ben zo blij dat ik de eerste jonge ben waar mee je onder de douche staat." Mompel ik.

"Ik ook" Mompelt ze terug.

Ik sla mijn armen weer om haar heen en druk haar dicht tegen me aan. Zo blijven we nog even staan.

"Hazz?" Mompelt Katie na een tijdje.

"Ja, Babe"

"Zullen we maar uit de douche stappen?" Vraagt ze.

Ik knik en doe de douche deur open. De kou stroomt de douche binnen en Katie begint te bibberen. Ik pak twee handdoeken en geef er één aan Katie. Ze slaat hem om haar prachtige lichaam wat ik best jammer vind. Ik sla mijn handdoek om mijn heupen. Katie staat al bij de wasbak met haar borstel in haar hand. Ik kom achter haar staan en pak de borstel uit haar hand.

"Mag ik?" Vraag ik.

Ze knikt waarna ik langzaam de borstel door haar lange blonden haren heen haal. Als ik bij een klit aan kom ga ik er zo langzaam en voorzichtig door heen om Katie geen pijn te doen.

De volgende ochtend

"Harry! Wakker worden!" Hoor ik een blije stem zeggen.

Katie

"Waarom?" Mompel ik waarna ik me omdraai.

"Omdat we vandaag naar Monaco gaan!" Roept ze blij.

Ik open mijn ogen en knijp ze meteen tot spleetjes. Katie zit half omgekleed naast me. Ze heeft haar broek al wel aan maar nog geen shirt. Wat ik eigenlijk best wel leuk vind.

"Maar daar is het nog veels te vroeg." Mompel ik chagrijnig.

"Het is 9 uur en volgens mij hebben we onze vlucht om half 1." Zegt ze.

"Dan kan ik dus nog een halfuurtje blijven liggen." Zeg ik waarna ik mijn ogen weer sluit en omdraai.

Ik hoor Katie diep zuchten. Op een geven moment voel ik dat ik een kussen in mijn gezicht word gedrukt.

"Katie!" Kreun ik moeizaam.

"Opstaan luiwammes!" Roept ze.

"Geen zin in." Mompel ik.

Katie haalt het kussen uit mijn gezicht en komt boven op me zitten.

"Op een dag zullen we zo zitten." Zeg ik geheimzinnig. "Maar dan kreunend."

"Harry!" Roept Katie waarna ze het kussen weer tegen mijn gezicht aan slaat.

Ik grinnik en trek het kussen uit haar handen. Ik gooi hem weg en kijk haar met een grote grijns aan.

"Gaan we les vier doen?" Vraagt ze.

"Als jij er klaar voor bent." Zeg ik.

"Ik ben nu overal klaar voor." Mompelt ze waarna ze haar lippen op de mijne drukt.

Ik trek terug.

"Ik weet niet of we wel genoeg tijd hebben." Mompel ik aarzelend.

"Jij zei dat we nog een halfuurtje hadden." Zegt ze met een grijns.

"Dan hebben we nog even." Mompel ik.

Ze grinnikt verlegen.

"Maar ik denk dat het te kort is voor les vier." Mompelt ze.

"Niks is te kort." Zeg ik waarna ik mijn lippen op die van haar druk.

Onze lippen bewegen tegen elkaar aan terwijl onze handen door elkaars haren heen gaan. Ik draai ons om waardoor ik nu boven op lig. Mijn tong floept bij haar naar binnen en onze tongen beginnen een hevig spel te spelen.

"Waarom kan ik jou alleen maar wakker maken voor een potje zoenen." Mompelt ze tussen het zoenen door.

Ik doe moeite om mijn lach in te houden. Opeens begint er een telefoon te rinkelen, volgens mij is die van Katie. Ze trekt terug en kijkt me met een onschuldig lachje aan.

"Het geeft niks. Neem maar op." Mompel ik.

Ze knikt en pakt haar telefoon van het nachtkastje. Ik ga van haar af waarna Katie naar het balkon toe loopt. Ze trekt snel even een shirt aan waarnaar ze haar telefoon op neemt.

Katie p.o.v

"Met Katie Raikkonen" Neem ik op.

"Hey Keetje!" Hoor ik twee bekende stemmen door de telefoon gillen.

"Aytje, Kaatje." Roep ik.

"Ja wij zijn het wie anders?" Vragen ze lachend.

"Ik dacht Kimi of Mam."

"Nee, joh! Maar over Kimi gesproken. Weet Harry het al?" Vraagt Kaat.

Ik slik.

"Nee" Piep ik.

"Katie Raikkonen! Serieus! Jullie hebben een relatie en hij weet het niet! Waarom heb je het hem niet verteld!" Roept Aylin.

"Hoe weet jij dat ik in Harry een relatie hebben?" Vraag ik.

"Niet van onderwerp veranderen, Keet. En dat heb ik van Liam gehoord. Maar waarom heb je het hem niet verteld?!" Zegt Aylin behoorlijk geïrriteerd.

"Ehm... Ik was het vergeten. Het ging allemaal zo snel." Piep ik.

"Katie! Hoe kan je zoiets vergeten! Dit kan je relatie verpesten!" Hoor ik Kaat nu roepen.

"Denk je?" Vraag ik.

"Nee, ik weet het wel zeker!" Roept ze.

Ik slik.

"Ik had het nog niet vanaf deze kant bekeken." Mompel ik.

"Nou dan moet je dat maar eens snel gaan doen." Zegt Aylin sarcastisch.

"Het is officieel ik ben Harry kwijt." Mompel ik met tranen in mijn ogen.

"Keet dat moet je niet zeggen." Zegt Kaat.

"Als je slim bent en dat ben jij. Dan zeg je het Harry op de laatste dag. Want dan verpest je niks. Misschien wel wat maar niet zoveel als dat je het nu doen. Want nu gaan jullie toch naar Monaco?" Ratelt Aytje.

Ik grinnik heel zacht.

"Ja we gaan zo we hebben de vlucht om half 1."

"Oké. Maar Keet we moeten hangen." Zegt Kaat opeens.

"Oké? Jammer." Mompel ik.

"En Keet één ding volg je hart. Als je dat doet is het altijd goed." Zegt Aylin.

"Doe ik, Aytje."

We zeggen elkaar gedag en ik hang dan op. Ik zucht diep. Harry komt aangekleed en wel naast me staan.

"Gaat alles goed?" Vraagt hij bezorgt.

"Ja hoor." Lieg ik.

"Keet, je weet dat je me alles kunt zeggen hè?" Zegt Harry.

"Maar er is niks." Zeg ik eigenwijs.

"Oké" Mompelt Harry bijna onhoorbaar.

Ik zucht.

"Harry er is wel wat." Zeg ik.

"Vertel me." Zegt hij lief.

Ik bijt op mijn lip. Kan ik dit hem wel vertellen of moet ik luisteren naar de wijze woorden van Aylin.

"Katie?" Vraagt Harry.

"Zeg het dan" Zeurt Harry.

"Ik kan het niet zeggen." Mompel ik.

Harry kijkt me vragend aan.

"Wat kan je niet zeggen?" Vraagt hij.

Ik slik.

"Een geheim van Ay" Mompel ik opeens.

"Een geheim?" Vraagt Harry nieuwsgierig.

"Ja een geheim. Wat ook geheim moet blijven." Lieg ik.

Harry kijkt me vragend aan.

"Ik mag je echt niks zeggen." Lieg ik.

"Oké" Zegt Harry.

In het hotel in Monaco

Fjoeh, dat noem ik nog eens een reis. Toen we op het vliegveld aan kwamen bleken we twee uur vertraging te hebben. En dan heb je nog een privé vliegtuig. Ik voel naast me het bed in deuken. Ik kijk naar Harry, een lach bespeelt zijn lippen.

"Zullen we zo maar eens gaan eten?" Vraagt Harry.

"Hoe laat is het dan?" Vraag ik.

"Zes uur" Zegt hij terwijl hij op zijn telefoon kijkt.

"Ja, ik heb ook best veel honger." Zeg ik.

"Zullen we bij het restaurant van het hotel gaan eten?" Vraagt Harry.

"Is goed, dan ga ik me even klaar maken." Beantwoord ik zijn vraag.

Ik loop naar de badkamer.

"Whouw" Verlaat mijn mond.

Deze badkamer is nog groter dan in Parijs. Ik loop weer terug naar de slaapkamer en rits de rits van mijn koffer los. Ik pak er een donker rode of the shoulder crop-top en een zwart kort broekje uit. Ik loop er mee naar de badkamer en kleed me daar om. Ik maak een hoge paardenstaart in mijn haar en doe een dun laagje mascara op. Zodra ik klaar ben loop ik de badkamer uit en trek ik mijn donker rode sleehakken aan.

"Ben je klaar?" Vraagt Harry.

Ik knik. Harry pakt mijn hand vast waarna we samen de kamer uitlopen, richting de lift. Ik druk op het knopje van de lift waarna de deuren meteen open gaan, dat is nieuw. We gaan in de lift staan en ik druk op het knopje van de beganegrond. De deuren sluiten en ik voel dat de lift naar beneden gaan.

"Je ziet er goed uit." Complimeert Harry me.

"Dankje jij ook." Zeg ik waarna ik een kus op zijn lippen drukt.

De lift deuren gaan open en Harry pakt mijn hand vast. Hij sleurt mij mee naar het restaurant.

"Hazz? Gaan we niet richting het strand?" Vraag ik nieuwsgierig.

"Ja, het restaurant ligt bij het strand." Zegt Harry.

Mijn mond valt open.

Zodra we het restaurant binnen lopen waait de zee wint meteen door mijn staart. Als ik even niet oplet begint Harry opeens te babbelen met één van de serveersters. Ik rol met mijn ogen en tik op Harry's schouder, geen reactie. Ik draai me om en mijn ogen vallen op het strand. Ik loop er naar toe en loop via een trappetje naar beneden. Als ik beneden ben voel ik dat mijn hakken het zand raken. Een lach bespeelt mijn lippen. Ik trek mijn hakken uit en ren richting de zee. Ik laat mijn voeten zacht het water aanraken. Een lach verschijnt op mijn gezicht. Het water is niet te koud en ook niet te warm, gewoon perfect. Ik draai me om en kijk naar de duizenden lichtjes van Monaco. Dit doet me zo erg denken aan Kimi. Hoe hij altijd door deze straten heen racet met zijn super snelle Ferrari.

"Katie!" Onderbreekt Harry mijn gedachten.

Ik zucht en kijk naar Harry.

"Katie! Kom we moeten bestellen!" Roept Harry nog een keer.

"Bestel maar wat voor mij!"Roep ik lachend.

"Katie!" Roept Harry geïrriteerd.

"Kom me maar halen!" Roep ik terug.

Ik zie Harry van het trappetje af lopen waarna hij geïrriteerd door het zand op me afloopt. Hij pakt mijn hand vast en probeert me mee te trekken. Maar ik stribbel tegen.

"Keet, kom!" Zeurt Harry.

"Nee, ga jij maar eten met die serveerster van je." Zeg ik irritant.

"Soms lijk je echt een klein kind, hè." Zegt Harry geïrriteerd.

"Zie je me zo? Als een klein zeurend kind?" Vraag ik.

"Dat heb ik niet gezegd!" Zegt Harry verontwaardigd.

"Ohw wat zei je dan!" Zeg ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla.

"Ehm... Ik zei... Ehm..." Stamelt hij.

"Dat ik een klein kind ben." Onderbreek ik hem.

"Keet zo zie ik je niet. Alleen je gedraagt je soms zo." Zegt Harry.

"Dat komt omdat ik ook nog niet volwassen ben zoals jij!" Zeg ik een beetje triest.

Ik laat mijn hoofd hangen en kijk naar mijn voeten die een beetje met het zand spelen. Harry tilt mijn kin op en zijn fel groene ogen doorboren de mijne. Ze zijn zo fel dat ze bijna licht geven in het donker.

"Keet, wordt dat alsjeblieft niet te snel." Mompelt Harry.

Een lach verschijnt op mijn gezicht.

"Ik houd van je zoals je bent. Hoe vervelend je ook bent. Vergeet dat alsjeblieft niet, oké?" Zegt hij lief.

Ik knik en druk een kusje op zijn zachte lippen.

Harry slaat zijn armen om mij heen en we kijken samen naar de lichtjes van Monaco.

"Wat is Monaco toch mooi." Mompel ik.

"Niet zo mooi als jij bent." Zegt Harry lief.

Ik grinnik.

"Flirt" Mompel ik.

"Keet, ik meen het." Mompelt hij waarna hij een kus op mijn haar drukt.

Harry tilt me op als een bruid in zijn armen. Ik lach.

"Ik meen het" Herhaalt hij.

"Ik geloof je." Mompel ik.

Een lach verschijnt op zijn gezicht.

"Zullen we maar gaan eten?" Vraagt Harry na een tijdje.

"Ja maar kan je me naar het droge gedeelte tillen? Want ik haat het als er zand aan mijn voeten blijft plakken." Vraag ik.

Harry begint te lachen.

"Natuurlijk, doe ik dat."

A/N Sorry People voor dit enorm late hoofdstuk. Dat komt door veel problemen met mijn Wattpad. Ik was dit hoofdstuk kwijt. En het duurde een dag voor dat die op één of andere manier weer terug was. En het duurde ook zo lang vanwege mijn drukke schema. Musical, avond vier daagse en kamp.

Ik heb ook steeds problemen met dat ik hem steeds perongeluk publiceer. Als die dan weer verdwenen is heb ik hem waarschijnlijk geontpubliceerd. Sorry voor het ongemak.

En Yeah Katie en Hazz zijn in Monaco. Ik had besloten dat het wel tijd was dat ze daar naar toe gingen. Ik kwam op het idee door dat de Formule 1 daar deze week ook was.

Jullie weten nu waarom jullie als ik (Gepubliceerd) heb mijn hoofdstuk niet kunnen lezen. Het zou ongetwijfeld wel vaker gebeuren. Maar nu weet je waarom je hem dan niet kan lezen.

-K






Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro