7: The Call

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

A/N Hii mensjuuhs hier is hoofdstukkie 7.

Ik krijg een beetje door dat ik steeds op vaste dagen publiceer op maandag en donderdag. Ik weet niet hoe het komt maar jaah je krijgt duss 2 hoofdstukkies in de week.

Groetiess

Katie p.o.v

Als ik bij de drukke weg kom zie ik een grote zwarte auto voorbij rijden. Ik probeer door de ruit heen te kijken. Ik kijk heel goed en het lijkt alsof Harry in die auto zit. Maar ik kan het niet goed zien.

Harry p.o.v

Ik kom net van een interview. Ik kijk een beetje naar buiten tijdens het rijden. Opeens lijkt het alsof ik Katie zie staan. De auto stopt voor een stoplicht en ik kijk nog eens goed of het Katie is. Volgens mij is ze het maar ik kan het niet zo goed zien omdat de ramen te donker zijn.

Katie p.o.v

Als het stoplicht op groen vliegt. Steek ik snel over. Als ik aan de overkant ben bots ik bijna tegen Aylin aan.

'Hey kijk een beetje uit.' schreeuwd Ay.

'Ay ik ben het.' zeg ik terwijl ik haar goed aankijk.

'Ooh Keet jij bent het. Ga jij ook naar Kaat?' zegt Ay met een verondschuldige lach.

'Jaah!' zeg ik lachend.

Maar dan betrekt me glimlach.

'Ay me ouders gaan scheiden en me vader heeft nu al een nieuwe vriendin.' zeg ik een beetje droef.

'Ohw Keet wat vervelend voor je maar zullen we er niet over praten want ik wil niet dat je gaat huilen. Duss ander onderwerp!' zegt ze terwijl ze me een knuffel geeft.

Wat Ay zegt doet ze ook. Ze verandert super snel van onderwerp.

'Eneh Keet! Kaat heeft me alles al vertelt over Harry. OMG waarom overkomt mij dat nooit maar dan wel met Niall!?!' zegt ze lachend.

Ik haal lachend me schouders op. We fietsen lachend en pratend naar Kaat.

~Kaats huis~

Ik zet m'n fiets op slot terwijl Ay al aan belt.

'Hey Ay en Keet! Heb je het nummer mee Keet!' zegt Kaat terwijl ze met een big smile de deur open deed.

'Jaah duuh die zou ik niet vergeten.' zeg ik lachend terwijl ik naar binnen loop.

Ik hoor Ay nog wat tegen Kaat zeggen over me ouders. Het zou vast wel goed zijn. We stormen naar boven en springen met z'n drieën op Kaats bed.

'Keet geef me dat nummer eens.' zegt Kaat opgewonden.

Ik pak me tas en pak het nummer er uit. Ik geef hem aan Kaat terwijl ze het nummer aandachtig met Ay bekijkt. Ik pak ook m'n telefoon uit me tas.

'Keet kom we gaan hem bellen!' zegt Ay terwijl ze het nummer van Kaat pakt en aan mij geeft.

Ik pak het aan en kijk ze aan. Ik twijfel namelijk een beetje. Kaat pakt een papiertje.

'Keet zet hem op de luidspreker dan kunnen wij mee luisteren en we helpen je als je niet weet wat je moet zeggen. Geef ons een teken als je niet weet wat je moet zeggen. Zoiets als hevig met je hoofdschudden.' zegt Kaat.

Ik begin te lachen. Ik zet me telefoon aan en ga naar bellen. Ik toets het nummer van Harry in en Ay klikt op bellen. Ik zet me tel op de luidspreker. Terwijl Kaat en Ay m'n handen vast pakken. Die ik van de zenuwen weer los trek.

'Hij gaat over!' zeg ik volgens mij een beetje in schok.

'Heyy met Harry Styles.' zegt een lieve stem.

'Hye Harry met Katie.' zeg ik terwijl ik zenuwachtig frunnik aan het papiertje waar Harry's nummer op staat.

'Ooh ja jij bent dat mooie meisje waar ik tegen aan botste in Amsterdam.' zegt hij lief.

Ik weet niet wat ik moet zeggen duss ik haal me schouders op en kijk naar Ay en Kaat. Ze schrijven wat op het papier. Volgens mij wisten hun ook niks beters. Ik doe dat maar.

'Jaah dat ben ik.' lees ik lachend op.

'Ehm...Heb je...Misschien morgen...What tte doenn?' vraagt Harry stotterent.

Whouw die zag ik niet aan komen.

'Nee ik heb niks te doen.' zeg ik een beetje verbaasd.

'Okkey wil je dan morgen wat met mij doen.' zegt Harry een beetje lachend.

Kaat en Ay knikken hevig ja naar mij.

'Keet dit moet je doen.' zeggen Ay en Kaat zachtjes.

'Jaah natuurlijk wil ik dat.'zeg ik.

'Okkeey ik app je het adres van het hotel nog wel door. Ik heb nu toch je nummer.' zegt tie lief.

'Okkie.' zeg ik een beetje opgewonden.

'Sorry ik moet hangen doei!' zegt Harry.

'Bye.' zeg ik.

'OMGG mijn vriendin heeft een date met Harry Styles.' zeggen Ay en Kaat te gelijk.

'Serieus een date? Zien jullie het zo?' vraag ik lachend.

'Keet hoe moet je het anders zien? Rond hangen met een vriend.' zegt Ay.

'Nou zo zie ik het ook weer niet.' zeg ik.

'Nou dan het is duss een date.' zegt Kaat vol opwinding.

'Keet wat doe je eigenlijk aan naar die date?' vraagt Ay.

'Weet niet moet nog even kijken.' zeg ik.

'En kan je misschien even vragen naar Liam?' Kaat dromerig.

'Kaat ik ben bij Harry en dan ga ik vragen naar Liam. Is dat niet een beetje vreemd?' zeg ik lachend.

Harry p.o.v

Heb ik Katie nou net gevraagd voor een date? Overal om me heen hoor ik gelach.

'Duss Har dat was duss Katie. Je hebt haar nu al gevraagd voor een date.' zegt Louis lachend

'Ik denk het.' zeg ik twijfelend.

'Oehh Harry heeft een oogje op een meisje.' zegt Niall plagend.

Ik geef Niall een duwtje en hij mij. Zo ging het nog even door.

Katie p.o.v

~Een paar uur LOL later~

Ay en ik fietsen samen naar huis. We nemen afscheid bij het kruispunt. Ik fiets naar huis. Ik doe de deur open niemand thuis. Mam is weg duss ik ben alleen thuis. Ik neem wat te eten en zet de tv aan. Als ik moe ben ga ik naar boven en ga slapen.

A/N Hii mensjuuhs Katie en Harry hebben duss een soort van date.

Als het volgens jullie iets te snel gaat laat het weten.

En dit was een best lang hoofdstukkie 1036 woorden!!!

Was super inspiratieloos

Groetiesss

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro