9: Swimming

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

A/N Hii mensjuuhs ik ga jullie niet vol blablahen met al dat gedoe. Jullie willen gewoon het vervolg van hoofdstukkie 8 nou die krijgen jullie!

Dit is hoofdstukkie 9 veel lees plezier!

Groetiesss!!!

Katie p.o.v

Voor ik het door heb...klop ik op de deur.

Harry p.o.v

Ik ben al een tijdje wakker om m'n date met Katie voor te bereiden. Ik doe me haar snel goed en dan hoor ik geklop op de deur. Ik schrik en kijk geschrokken naar de deur. Ik doe open en zie dat het Niall is. Ik kijk hem geïrriteerd aan.

'Ooh je verwachte zeker Katie.' zegt hij lachend.

'Jepp dat klopt maar wat is er.' zeg ik.

'Nouwh ik ga zowh Amsterdam in en ik wouw vragen of je mee wil maar jij hebt zo een date.' zegt Niall plagerig.

'Dat klopt en ik heb nog veel te doen duss bye!' zeg ik terwijl ik de deur ook plagerig dicht gooi.

Opeens hoor ik weer geklop ik kijk deze keer door het gaatje in de deur. Ooh shit het is Katie.

Katie p.o.v

Als ik geklop heb kijk zenuwachtig naar de deur. Maar dan verschijnt Niall opeens uit de kamer er naast. Ik doe mijn zonnebril af en kijk hem aan.

'Whow duss jij bent Katie. Harry heeft het de laatste tijd vaak over je.' zegt hij met een big smile.

'Jaah dat ben ik en serieus heeft tie het echt over mij.' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop.

'Jaah echt ik lieg nooit.' zegt hij lachend.

Opeens hoor ik de deur achter me open gaan.

Harry p.o.v

Ik schrik en kijk even in de spiegel of ik er wel goed uit zie. Ik doe me haar snel even goed en doe dan open. Hé waar is ze nou ik kijk snel om me heen en er verschijnt een glimlach op m'n gezicht. Ze staat met Niall te praaten maar dan draait ze zich om. Whouw wat ziet ze er mooi en lief uit. Ik kijk haar diep in haar ogen aan whouw wat een mooie ogen.

'Hye.' zegt ze lief.

'Okkeey kom op Harry zit niet zo te staren.' zegt Niall lachend.

Ik kijk Niall dreigend aan. Katie kijkt me aan en begint meteen te lachen. Van haar lach moet ik ook een beetje lachen die is zo schattig.

'Maar Nia laat ons nu maar alleen.' zeg ik terwijl er blosjes op Katie's wangen verschijnen.

Niall loopt richting de lift en drukt op het knopje

'Oehh.' hoor ik hem nog zeggen.

Ik loop de kamer in en Katie volgt me.

'Let maar niet op Niall hoor die zegt wel vaker rare dingen.' zeg ik terwijl ik op de bank ga zitten.

'Dat valt wel mee.' zegt ze lachend terwijl ze op de bank vlak naast me gaat zitten.

Ze kijkt me lief aan en het is even stil. Haar lach is lief en best schattig.

Katie p.o.v

We kijken elkaar lang aan zijn ogen zijn zo mooi.

'Ehm...er is hier een zwembad zullen we misschien gaan zwemmen?' vraagt hij lief.

Ik schrik heb ik wel m'n bikini bij me. Ik pak snel m'n tas en kijk of m'n bikini er in zit. Phjoe hij zit er in maar hoe komt tie er in. Wat boeit dat ik heb hem gelukkig bij me.

'Jaah lijkt me leuk.' zeg ik lachend.

'Er zijn daar omkleed hokjes hoor en ik neem handdoeken mee.' zegt tie lief terwijl hij naar de badkamer loopt en handdoeken pakt.

Hij komt terug en gooit er 1 in m'n gezicht. Ik hoor zijn schattige lach op de achtergrond.

'Hey ik zie nu niets!' zeg ik lachend.

Harry haalt lachend de handdoek van mijn gezicht en loopt dan richting de deur. Hij doet hem open en ik volg hem.

'Hye Har.' hoor ik naast me iemand zeggen.

Ik kijk naast me om te kijken wie het is. Het zijn Louis en Liam.

'Whouw jij bent duss Katie. Hoe oud ben je eigenlijk?' zegt Louis.

'Ik ben 16.' zeg ik lachend.

Ik zie Harry verbaasd naar me kijken. Vind je het gek 5 jaar verschil maar wat boeit dat nou

'Hey Har wat gaan jullie eigenlijk doen.' zegt Liam met een grijns op zijn gezicht.

'Gewoon zwemmen.' zegt Harry.

'Dat is toevallig dat gaan wij nou ook net doen.' zegt Louis lachend.

Ik hoor van achter me de lift deuren open gaan. Het is Niall. De enige die nu nog mist is Zayn.

'Waar is Zayn eigenlijk?' vraag ik.

'Die slaapkop is net in slaap gevallen. Met de tv aan.' zegt Niall.

'Moest jij niet Amsterdam in.' zegt Harry aandachtig.

'Jaah maar heb geen zin meer. Duss mag ik met jullie mee zwemmen?' vraagt Niall.

'Jaah hoor.' zegt Harry lachend.

Niall rent zijn kamer in en pakt zijn zwem spullen. Als Niall terug is lopen we richting de lift. Het is toch best raar om zonder Ay en Kaat te gaan zwemmen. Als we bij het zwembad rennen we allemaal naar een kleedhokje. Ik kleed me snel om ik wil zo graag het zwembad in duiken.

Harry p.o.v

Als ik klaar ben met omkleden zie ik Katie al staan ze heeft een vel rosé bikini aan. Een whouw verlaat mijn mond en ze begint te lachen. Ik kom naast haar staan.

Katie p.o.v

Ik hoor Harry "Whouw" zeggen daar van moet ik een beetje lachen. Zelf kan ik ook wel whouw zeggen. Mijn ogen blijven de hele tijd op zijn buik letten. Hij komt naast me staan.

'Het water is best koud.' zegt Harry met een grote glimlach op zijn gezicht.

'Ik ben geen watje hoor.' zeg ik speels terwijl ik het water in duik.

Harry kijkt me bewonderend aan.

'Whouw niet slecht .' zegt hij terwijl hij daarna ook het water in duikt.

'Shit ik kan hier niet staan.' zeg ik lachend.

Harry zwemt snel naar me toe en pakt me met 1 arm vast bij m'n heupen

'Je mag wel op mij leunen.' zegt tie lief.

Dat laat ik me niet 2 keer zeggen. Ik kijk hem met een lief lachje aan en leg mijn hand op zijn borst. Liam Louis en Niall hebben alles van een afstandje bekeken. Ik kijk even naar ze en zie dat ze staan te lachen.

'Bommetjeh!!!' hoor ik Louis schreeuwen.

De andere jongens volgen al snel. Dat verstoort het hele romantisch moment. Ik zie aan Harry dat tie het best jammer vind maar dat vind ik ook.

'Oehw Harry!' zegt Liam.

'Hey ik kan hier niet staan.' zeg ik geïrriteerd.

'Har we gaan even van de glijbaan!' zegt Liam.

'Eindelijk alleen.' zegt Harry lief als ze weg zijn.

Harry kijkt me lief aan en doet me vlecht los. Een lach komt op zijn gezicht. Hij komt met zijn hoofd steeds dichterbij. Ik weet wat dit betekent. Als hij super dicht bij is geeft tie me een kusje. Als tie terug trekt lijkt het net alsof ik in een droom ben maar het is echt. Ik voel het bloed naar me wangen stromen Zijn lippen zijn zowh zacht dawm.

Harry p.o.v

Een lach verschijnt op haar gezicht. Haar wangen worden rood en haar ogen kijken recht in die van mij. Ik zou dit zowh weer doen.

'Zullen we naar de glijbaan gaan de jongens wachten op ons.' zeg ik terwijl ik me hand door haar blonde haren heen haal.

Ze knikt en we zwemmen naar de kant. Ik til haar het water uit en we lopen naar de glijbaan. Ik ben als eerst boven en ga zitten. Ik klop op me schoot om te zeggen dat ze op mijn schoot moet gaan zitten. Ze gaat er snel op zitten en we glijden naar beneden na een klein stukje botsen we tegen Louis aan.

'Lou zit je klem ofzo?' zeg ik.

'Neeh we doen een verstopping en ik ben perongelijk door gegleden.' verluisterd tie.

'Ohw dat deed ik vroeger ook.' zegt Katie terwijl ze zich los rukt en naar boven klautert.

'Ik verstop het boven wel. Ik ben er best goed in en Louis jij kan een stukje door glijden Harry neemt jou stuk wel over' zegt ze lief terwijl ze mij een knip oog geeft.

Als Louis weg is glijd Katie snel weer naar mij terug recht in mijn armen. Ik geef haar een knuffel

Katie p.o.v

Het is zo fijn om even alleen te zijn met Harry nou soort van alleen Louis zit een stukje veder op. Zijn arme zijn zo warm. Ik kijk hem even aan.

'Harry Katie jullie kunnen glijden.' hoor ik Louis zeggen.

Ik klauter een stukje naar achter en geef Harry dan het teken dat hij kan glijden. Whouw het gaat wel sneller dan ik had gedacht. Ik ga iets sneller dan ik had gedacht. Ik bots tegen Harry aan en aan het einde val ik bekant op hem. Ik duw hem iets naar voren zodat ik niet op hem val. Maar zijn voet komt wel in m'n buik.

'Auwie!' kreun ik als ik boven ben.

'Oehw gaat het echt super sorry ik til je wel.' zegt Harry lief terwijl die me optilt.

'Ohw het doet echt pijn!' kreun ik

'Zullen we maar naar de kamer gaan?' zegt Harry lief.

Ik knik.

We douche nog even dan brengt Harry me naar een kleedhokje en geeft me een handdoek. Ik kleed me snel om. Als ik het kleedhokje uit kom zie ik de jongens al staan.

'Hye Katie gaat het weer een beetje?' vraagt Liam lief.

'Ja het gaat alweer een beetje.' zeg ik lief.

We lopen naar de kamers toe.

'Ik ga even bij Zayn kijken.' zegt Louis.

Ik en Harry lopen de kamer in en ploffen op Harry's bed. Opeens begin ik te twijfelen over die kus.

A/N Hii mensjuuhs ik ben zelf echt trots op dit hoofdstukkie en ik hoop dat dat terecht is.

1646 woorden speciaal voor jullie!

Groetiesss!!!

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro