~1~

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Trouwens! Een dikke shoutout naar buitenspel voor de cover! Echt heel erg bedankt gurllll! Hij is supergaaf geworden. Volg haar allemaal even mensjes!

P.o.v: Emily
maandag 17 juni
18:16
Nando's

Ik kijk de Nando's nog een keer rond vanaf mijn vaste tafel in de hoek. Het is druk vandaag. Gezellig druk.

Mijn blik valt op Nate, die tegenover me zit. Nate is mijn irritante, lieve, soms wat overbezorgde broer. Je vraagt je vast af; Hoezo overbezorgd? Jongens zijn toch meestal chill? Meestal wel, ja. Maar sinds Nate, en een paar van zijn vrienden, vorig jaar heel wat drama mee hadden gemaakt, is hij heel beschermend geworden.

Tony Myers, de oprichter van de roppelapp Missing It?!, heeft een jaar geleden zelfmoord gepleegd, maar hij heeft het voor elkaar gekregen om het te laten lijken dat mijn broer, Martha en nog twee anderen, hem hadden vermoord.

Missing It?! is compleet verwijderd, en het is op onze school verboden om ooit nog zoiets te hebben. Degene die het wel hebben mogen geen telefoon meer op school, en de oprichter wordt zonder pardon geschorst.

Ik probeer het zo veel mogelijk te vergeten.

Opeens wordt een stoel aan onze tafel naar achteren geschoven. Ik kijk op en zie dat Martha aan tafel komt zitten. Na dat hele gedoe met Tony zijn Nate en Martha een stel. Echt superleuk voor hun! Alleen iets minder voor mij, vooral als ze klef gaan doen.

Ongeduldig kijk ik op m'n telefoon. Waar blijft Calum nou?! We hadden hier een kwartier geleden afgesproken! Calum is al zolang ik me kan herinneren mijn beste vriend.

Na vijf minuten komt hij eindelijk aan. 'Sorry dat ik zo laat ben, het was een beetje druk op de weg.' verontschuldigd hij zich, nadat hij mij een knuffel heeft gegeven. Ik haal mijn schouders op en glimlach naar hem.

Ik zie mijn telefoon voor de zoveelste keer oplichten. Ik pak hem op en zie dat ik een berichtje heb van een onbekend nummer.

Onbekend:
Mis jij Missing It?! ook nog steeds?
Ik namelijk wel.
Laten we een nieuw spelletje spelen
18:30

Een rilling loopt over mijn rug. Niet dit...

Als ik opkijk zie ik dat Calum hetzelfde berichtje heeft. Hij kijkt naar Nate en ik schud m'n hoofd. Ik hou van Nate, maar dit mag hij echt niet weten. Dan flipt hij helemaal.

Ik lees het berichtje nog een keer.

Dit kan niet waar zijn...

gepubliceerd 14-09-2020

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro