~3~

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

P.o.v: Michael
Dinsdag 18 juni
7:53
school

Zuchtend loop ik naar mijn kluisje. Ik pak de boeken die ik nodig heb en sla het kluisje dan weer dicht.

Als ik opkijk staat Ashton voor mijn neus. 'Morgen. Wat zie jij eruit!' zegt hij grinnikend. 'En bedankt.' antwoord ik geërgerd. 'Slecht geslapen?' Ashton kijkt me onderzoekend aan en ik knik.

We lopen naar de studiehal en ik kijk zoekend om me heen naar bekenden. Mijn blik valt op Rebecca Colsen. Ze wenkt ons om te komen en Ash en ik lopen naar haar toe. Rebecca is wel aardig, ze zit vaak in dezelfde lessen en ik weet bijna zeker dat Ashton een oogje op haar heeft. Zij vindt hem geloof ik ook wel leuk.

'Hey, boys.' zegt ze als we bij haar staan. 'Hey.' antwoord ik. Ook Ashton begroet haar en dan vraagt ze:'Hebben jullie dat berichtje gisteren ook gehad?' Ik knik en zie dat Ash hetzelfde doet.

-Waarom begint iedereen toch over dat rot appje?- denk ik.

'Ik ben benieuwd wie al eerst word gekozen.' vervolgt Rebecca. Ik haal mijn schouders op en kijk om me heen. Na een tijdje met Ash en Rebecca gekletst te hebben gaat de bel, en loop ik naar de les.

Eindelijk gaat de laatste bel. Zo snel mogelijk ga ik naar huis, om mijn huiswerk te maken.

Zodra dat af is ga ik gamen. Mijn ouders zijn zoals gewoonlijk tot laat aan het werk... Dus bestel ik een pizza! Nadat ik heb besteld app is Ashton of hij ook komt. Gelukkig zegt hij dat hij er met een paar minuten is.

En inderdaad, naar een paar minuten loopt Ash de kamer in en ploft naast me neer op de bank, samen met de pizza's die hij op tafel legt.

'Hey, ik dacht ik neem die pizza's wel even mee.' grinnikt hij. 'Hey! Thanks bro!' antwoord ik lachend, waarna ik begin te eten, en de andere doos naar Ashton schuif, die lachend zijn hoofd schud en dan ook begint te eten.

Ik stop abrupt met eten als mijn, en Ashton's, telefoon hoor piepen. Ik leg het stukje pizza neer en pak mijn telefoon. Een appje in de Truth or Dare app...

Onbekend:
Michael Clifford heeft niet gereageerd, wat betekent dat ik een geheim van hem zal onthullen. Michael heeft elke dag zijn knuffelkonijn, genaamd Beertje, in zijn tas zitten. Hoe schattig! Laat dit een waarschuwing zijn mensen, reageer op mijn berichtjes en maak een keus! De volgende keer zal ik namelijk niet zo lief zijn...
                                                                         18:43

Een rilling loopt over mijn rug. Shit! Hoe weet deze creep dit?! Ik heb het alleen Ashton verteld.

Als ik opkijk zie ik Ash wit wegtrekken terwijl hij het appje leest. 'What the hell? Hoe weet hij dit?!' roept Ash. Hij kijkt me aan en zegt:'Je weet dat ik dit niemand heb verteld, hé?'

Ik sla mijn arm om hem heen en zegt:'Dont worry, I know.' Ash zou dat nooit doen. Maar hoe is Creep er dan wel achter gekomen?...

Gepubliceerd 23-11-2020

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro