~5~

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

P.o.v: Emily
Woensdag 19 juni
7:48
school

Zoals gewoonlijk ben ik weer te vroeg. Zuchtend loop ik naar mijn kluisje. Ik pak de juiste boeken, en voel ondertussen dat ik een loopneus krijg. Ugh. Ik klap mijn kluisje dicht.

Wacht eens even... Een loopneus, midden in de zomer? Ietwat paniekerig pak ik mijn telefoon en open de camera-app, die ik in selfiestand zet. Shit. Ik heb een bloedneus.

Ik adem diep in en uit om niet nog meer in paniek te raken, en voer vervolgens de standaard routine uit als ik een bloedneus heb.

Schoon T-shirt uit m'n kluisje pakken, naar de toiletten, bloedneus laten stoppen en m'n gezicht schoonmaken. Daarna verwissel ik m'n shirt, die nu allemaal bloed op zit, voor de schone en gooie de vieze weg.

Zuchtend kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Een beetje witjes en wallen.

Vervolgens loop ik naar de aula, waar ik Calum al zie zitten. 'Morgen Cal.' zeg ik zo opgewekt mogelijk als ik bij hem sta. 'Hey! Wat heb jij nou gedaan?' vraagt hij grinnikend terwijl hij naar mijn been wijst. Verward kijk ik naar m'n been en zie een grote blauwe plek.

Ik krijg grote ogen en zeg met een raar stemmetje:'Dat? Oh, eh, niks. Gewoon gevallen.' Calum trekt z'n wenkbrauw op en ik lach zenuwachtig. Dan haalt hij lachend zijn schouders op:'Typisch. Sukkel.'

Opgelucht haal ik adem en lach met hem mee. Als we uitgelachen zijn kijk ik de aula rond. Ik zie Michael en Ashton, April, en de rest ken ik niet. Alleen een jongen genaamd Luke, maar ik weet alleen alleen zijn naam.

Na een tijdje gaat de bel en lopen we naar de les.

Tijdens mijn derde lesuur krijg ik een appje in de TorD app. Nieuwsgierig open ik het bericht.

Creep:
Gefeliciteerd June Park, met het voltooien van je dare! Zo erg was het toch niet? Zie je nou wel mensen? Het valt best mee! Succes ;)
10:41

Daarboven staat een berichtje van die June. Het is een filmpje, waarin te zien is dat ze een man van iemand anders zoent, en vervolgens keihard wegrent. What the hell?!

Ik heb geen idee wie June is, maar ze ziet eruit als iemand van een jaar of 15, misschien 16. Wat een rare dare!

Een rilling loopt over mijn rug, bij het idee alleen al dat ik zoiets zou moeten doen. Snel leg ik m'n telefoon weer weg.

Zodra al mijn lessen voorbij zijn snel ik naar huis. Thuis aangekomen maak ik mijn huiswerk en voor de rest doe ik niks. 's Avonds kijk ik wat tv en ga ik vroeg naar bed.

Gepubliceerd 03-01-2021

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro