//41\\

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

                      Pov Kate                              

     2 jaar later

Hanna👑: Hey Kate, ik weet het is lang geleden. Maar ik mis je ik hoop als je weer terug komt in nederland dat je mij op zoekt. Er is veel gebeurd tussen ons dingen die ik graag wil terug draaien. Maar ik weet dat dat niet kan. Ik hoop echt dat je weer eens te zien krijg.

Ik: Hey Hanna, ik mis je ook. Ik kom over een paar weken in Nederland. Zullen we dan bij praten?

Hanna👑: ja ik kan niet meer wachten.

Ik: ik ook niet

Ik: hoe gaat het met paco?

Hanna👑: nadat het uit was met jacob is hij drie weken kapot geweest en jacob ook. Dus na een maand zijn ze weer bij elkaar.

Ik: Mooizo

Hanna👑: hoe ist in Amerika

Ik: leuk ik heb gisteren een leuke jongen ontmoet 😏✨

Hanna👑: oooeh hoe heet tie?

Ik: Toby. Hij was zo lief. Heb hem ontmoet in de Starbucks

Hanna👑: Ik heb ook verkering😏

Ik: ja ik zag een foto voorbij komen op insta. Jullie zagen er echt heel schattig uit.

Hanna👑: Dankjee.

Ik: maar ik ga  naar Toby toe 😏😂

Hanna👑: byee

Ik: byee


Ik stop mijn mobiel in mijn tas en ga  naar de Starbucks toe waar ik Toby heb ontmoet. Als ik daar aan kom zit Toby er al. 'Hey.' Zegt hij terwijl hij me een knuffel geef. Wow dit had ik niet verwacht. 'Hey.' Zegt terwijl ik tegenover hem ga zitten. We praten de hele middag met elkaar. 

Na de Starbucks zijn we naar de bioscoop geweest. 'Ik vond het een leuke film jij?' Vroeg ik aan Toby. Toby knikt en kijkt mij aan. De tijd leek wel heel langzaam te gaan hij drukt zijn lippen op mij. Stopt een briefje in mijn zak en rent weg. Ik kijk hem verbijsterd aan.

Ik ga het verhaal even veranderen en ik zal vaker gaan updaten 😅😂 hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Ideeën zijn natuurlijk ook altijd welkom

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro