5

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Het meisje van het Griver meer. Lola Hilder is op 5 jarige leeftijd verdronken in het Griver meer. Mensen zeggen dat haar ziel in de pop zat die plots verscheen. Haar vader Johan Hilder en moeder Cloudia Hilder hebben veder nog 4 kinderen. Het verhaal over Lola staat in meer verhalen jaar 1600 tot 1900. De Hilder familie is een erg grote familie. Cloudia en Johan Hilder hadden 5 kindere. 2 dochters en 3 zoons. Lola Hilder is de jongste. Bas Hilder de oudste. Merret Hilder hun zoon volgt na Bas. En hun jongste zoon Liro volgt na hun oudste dochter Famka. Famka, Merret en Liro hebben kinderen. Famka 4 zoons Merret 1 dochter en 1 zoon en Liro 3 dochters 2 zoons." Las Misty. "Hoever moeten we dit volgen?" Vroeg Jayden.
"Tot we bij de levende familie lid zijn" zei Bastiano sarcasties. Mist grinnikt "zo'n 153 jaar geleden is Lola geboren" zei Misty en ging snel door de stam boom heen. "De jongste die nu leeft is 3 jaar Marielle Hilder, haar vader is Marco Hilder. En ze wonen in Frankhoef. Veder hebben we nog Nick Hilder en Merike Meerland-Hilder, Nick heeft geen contact met familie en Merike woont in Meerhuiz." Zei Misty. "Meerhuiz is niet ver hier van daan" zei Fera en zocht via haar telefoon de route. "Uurtje fietsen is te doen." De anderen knikken. "Mevrouw de mythologie stalkster hoe komen we aan haar adress" vroeg Chris. "Makkelijk" zei Misty en liep maar de balie met de map "Kunt u het adres van Merike Meerland-Hilder opzoeken?" Vroeg Misty. "Tuurlijk liefje." De vrouw zoekt door het archief naar het adres "ben je klaar met de map?" Vroeg de vrouw. Misty knikt. De vrouw neemt de map mee naar het archief en komt terug met een papiertje met het adres "Berenweg 381, Meerhuiz" zei de vrouw en gaf het papiertje. "Heel erg bedankt" Misty glimlacht en loopt naar de groep. Ze geeft het adres aan Fera en ze toetst het in. "Ongeveer een uurtje kom we gaan" zei Stefan en de groep loopt naar hun fietsen. Ze fietsen weg en maken ongeveer 5 stops.

Na bijna 2 uur komen ze aan. "Dit is het" zei Fera. "Wacht wat als ze verdwijnt en dood gaat omdat we dit vragen?" Zei Heaven. "We vragen alleen of ze weet van het familie huisje in het bos, we vertelen gewoon niet waarom" zei Misty em belt aan. Een blonde vrouw doet open ze heeft een klein meisje op haar arm "kan ik jullie helpen?" Vroeg ze. "Hey, bent u Merike Meerland?" Vroeg Misty. De vrouw knikt. "We zijn opzoek naar familie Hilder bos huisje weet u waar dat is?" De vrouw denkt even na "niet precies ik ben er al heel lang niet geweest. Mijn broer gaat er nog elk jaar heen ik kan hem wel bellen. Jullie willen vast weten of Lola daar echt rondspookt" zei ze vriendelijk. Misty knikt "Nou soort van maar we kunnen het niet zeggen we hebben het aan iemand belooft tegen niemand te zeggen" zei Misty. De vrouw knikt even "Kom maar even binnen dan bel ik hem" zei ze vriendelijk en laat de groep binnen. "Willen jullie wat drinken?" De kinderen knikken en niet veel later komt ze met wat fris aan lopen. En belt haar broer. Ze vraagt of hij een groepje naar huis bos huisje kan brengen. Hij zegt dat hij er aan komt. "Hij komt er aan. Het is best ver dus we gaan met de auto." Zei ze. "Maar hoe passen we allemaal in 1 auto?" Vroeg Fera. "Mijn broer heeft een pick-up truck dus jullie kunnen achter in" zei ze met een glimlach. De groep was erg enthousiast.
Niet veel later zitten ze in de pick-up truck onderweg naar het bos huis. "Dus we gaan we nou eigenlijk doen?" Vroeg Hailey. En de auto stopte met rijden. Iedereen keek om maar er was geen stoplicht. "Uhm? Wat is er aan de hand?" Vroeg Heaven en keek door het raampje naar binnen. Ze zag de man en vrouw zitten. Zacht gelach klinkt in de verte. "Zo makkelijk is het niet hoor" klonk er en de groep keek rond. "Arm kleintje zonder moeder of oom door het leven" zei het stemmetje en de man en vrouw verdween uit het niets. Heaven en Hailey sprongen de auto uit en trokken de achterbank open. Heaven pakte het kleine meisje uit de auto stoel en hield het dicht tegen zich aan. "Ik doe haar niks dat zei ik TOCH!" Zei het stemmetje geïrriteerd. "Succes met naar huis komen" er klonk zacht gelach en de wielen liepen leeg. "En nu?" Vroeg Fera. "We moeten terug zien te komen" zei Hailey. "Wow no shit sherlock" zei Jaylen en rolde zijn ogen. De andere sprongen de auto ook uit. "Gewoon hey pad volgen" zei Misty en begone het pad terug te volgen. "Ja hallo we zijn al echt uren aan het rijden" zei Heaven. "Ja wat wil je dan als je hier blijft staan kom he ook nergens" zei Misty. "Bel iemand" zei Hailey. "Geen bereik" zei Bastiano. Met veel tegen zin gaan Heaven en Hailey mee met de groep. Heaven droeg het meisje in haar armen. Ze was ongeveer 5 maanden en na een uur lopen begon het meisje te huilen. "Ssssst" suste Heaven. "Dat kind heeft honger" zei Stefan. "Ja we hebben toch niks te eten" zei Hailey. "Amateurs" Addison rolde haar ogen en nam het meisje over en stopt haar vinger in haar mondje. Het meisje begint er op te sabbelen en ze loopt door. "Zo blijft ze wel even stil tot ze echt heel veel honger heeft" zei ze. De rest volgt. En na een ander uur beginnen Heaven en Hailey te klagen dat ze moe zijn. "Jullie moesten zo nodig dat kleintje mee nemen" zei Jayden geïrriteerd. "Anders hadden hadden we al lang kunnen stoppen en eten zoeken." Zei Jaylen. "Kan ook" zei Bastiano en liep naar een bramen struik en plukt wat. Hij geeft er een paar aan Addison en Addison doet er een tussen haar vingers en rolt her voorzichtig zodat het extra zacht wordt en geeft hem dan aan het meisje. Het meisje sabbelt er op en ze krijgt het makkelijk weg. De groep plukt en eet de bramen en nemen een paar mee.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro