7

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

De volgende ochtend belt Misty bij Bastiano aan. Hij doet open en loopt met haar naar zijn kamer. Door zijn kamer hingen allemaal foto's papieren en rood geel en groene wol draden. "Rood is voor een onopgelost iets of voor een doos lopend spoor. Geel voor en on opgelost iets maar is in werking. Groen opgelost of bijna klaar. Maar ik heb ze gebruikt als rood is geen kans op succes. Heel mogelijk maar kans is klein. En groen erg voor de hand liggend maar kans op slachten is groot." Misty kijkt bewonderd rond. Er waren zo veel draadjes dat ze niet snapte hoe hij het kon vinden. "Politie kunnen we absoluut niet inlichten. Als ze ons ondervragen moet je echr niks zeggen. Ze hebben geen link met iemand behalve ex agent Boris Zwinger. Hij is ooit in een relatie  geweest met Samanta Blok." Bastiano gaat nog even door met de rode en gele lijnen uitleggen. En Misty luistert aandachtig. "Oké dan de groenen. De moeder van Marilo een zet die je niet zou doen maar zeker het proberen waard is...." Bastiano wordt onderbroken door zijn moeder die binnen kwam ze keek geïrriteerd op "Hoe vaak moet ik dit zeggen Bas?" Bastiano bleef stil "nou?" Hij keek haar niet aan.Muzty s site het niet zo goed. "Mam dit is heel belangrijk ik ruim het op en doe het niet meer" zei hij zacht. "Dat zeg je iedere keer. Ik geef je een dag" zei zijn moeder en liep de kamer uit. Misty snapte het niet maar wou het niet vragen. "Mijn pa werkte bij de opsporing van de politie en dit hing zo altijd in zijn kantoor thuis. Hij is neergeschoten en mijn moeder wil niet dat ik hem volg" legt hij uit. Mist knikt even. Bastiano zucht naar gaat dan veder. "Oké de moeder van Sophia, ze kent haar zusje maar we kunnen niet en de moeder en de oma doen, als het allebij fout is heeft Sophia alleen haar vader en die zou vast ook iets van alles mee krijgen en ook verdwijnen waardoor Sophia niemand meer heeft. Veder hebben we nog Nick de ex vriend van moeder van Sophia. En eigenlijk de echte vader van haar. Sophia weet dat niet en dat moeten we zo houden." Zei Bastiano. Misty was verast dat hij zo veel in een paar uut kon weten over mensen. "Dus wie wil je eerst proberen?" Vroeg hij. Misty haalt haar schouders op. "Oké we beginnen bij de gele lijnen. Dat is het minst schadelijk voor Sophia." Zei hij en schrijft de 6 namen op en loopt dan naar buiten. Misty volgt hem en appt in de groeps app een adres door.  Niet veel later is iedereen er. "Agent Boris Zwinger. Ex politie agent. Werkte met mijn pa. Hij kan ons tips geven en misschien helpen" zei Bastiano. "Kunnen we  iet beter gewoon stoppen. Er zijn al 3 mensen dood is het het wel waard op Sophia en Sander te redden?" Vroeg Hailey. " We moeten door als je stopt in een opdracht van een geest kam het niet veel beter worden." Zei Misty. "Nou ik stop er mee ik wil niet nog meer mensen dood laten gaan" zei Heaven. "We zitten allemaal in het spel we moeten door" zei Misty. "Twee spelers minder of meer maakt niet uit" zei Hailey en liep weg. "Ik ben het wel eens met ze" zei Jaylen. Jayden knikt en de vier lopen weg. "Dit is heel dom" zei Misty en schut haar hoofd. "Laat ze" zei Fera. Bastiano belt aan Boris doet open. "Bassie wat doe jij hier?" Vroeg hij en keek even naar de anderen. "We hebben wat vragen maar het is vaag en kunnen zeker niet alles vertellen" zei Bas. Hij wou het eigenlijk niet zeggen omdat hij om Boris gaf en hem als een soort extra vader zag. "Kom binnen iemand warme chocolademelk met een donut?" Vroeg hij en liet iedereen binnen. De groep knikt dat ze dat graag willen en Boris pakt 6 donuts en maakt 6 warme chocolademelk en geeft het aan de kinderen. "Nou vraag maar raak" zei Boris en ging zitten in een grote stoel. "Je kent het verhaal toch over het meisje die 25 jaar is overleden? Miller familie" vroeg Bastiano. Boris knikt "ja, ik weet het niet hoor met die familie er is altijd wel wat" zei hij. "Je weet dus al over de verdwijning van Sophia Miller en Sander Blok" Boris knikt "hoor alles live" zei hij en knikt naar 3en politie radio Boris en Bas beginnen te lachen. De anderen snapte het niet zo goed maar wachten rustig af. "Nou goed we weten dus meer over de zaak maar kunnen het niet echt zeggen. We weten waar ze zijn maar er is maar 1 manier om te komen" zei Bastiano. "Via Lola zeker" zei Boris. "Nou we weten niet hoe, we moeten iemand zoeken die ons kan helpen" zei Misty. "Dat begrijp ik maar waarom naar mij ik ben niet verbonden met iemand van de Miller familie of met de familie van Lola de poppen meid." "Weten we maar we hebben advies nodig hoe we dit moeten aan pakken" zei Chris. "Familie vragen natuurlijk. Kijk mensen zijn mensen dood of niet familie weet het. Familie van Marilo niet van Lola vraag die maar" zei Boris. "Zei Ik ook al" zei Bastiano. "Nou willen jullie nog meer weten?" De groep schut drinkt hun chocolademelk op en eet de donut op. "Bedankt" zei Misty "Geen dank" zei Boris en lied de groep weer naar buiten.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro