8

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Jayden, Jaylen, Heaven en Hailey waren thuis aan gekomen. "Wat een onzin dat ze meer levens willen verspillen dan dat ze kunnen redden" zei Hailey geïrriteerd. "We weten het nu wel. Laat ze het bloed zit niet op onze handen" zei Jaylen en gaf haar een knuffel. "Als dat spook ons maar met rust laat" zei Heaven. "Komt goed Misty is niet goed in der hoofd" zei Jayden. De vier liepen naar de kamer van de meiden. Na een paar uur praten en spelletjes doen gaat het licht spontaan uit. "MAM STROOM UITVAL" Riep Jaylen. "Hoe bedoel je liefje?" Hun moeder kwam naar boven en deed de deur open en keek even verbaast. Door het halen huis was er licht. Ze doet de licht schakelaar aan een uit "Lamp stuk zeker" zei ze. Ze liep weg om nieuwe gloeilampen te halen. "Wtf... we hebben echt lampen allemaal kapot" zei Heaven "ze zijn niet kapot" zei Hailey zacht. Zodra hun moeder de kamer in stapte krijgen alle lichten aan. De vier keken bang aan. De moeder haalt haar schouders op en loopt weg. Niet veel later klinken er voetstappen door de kamer "toppen met het spelletje is niet leuk" zei een stemmetje. "Laat ons met rust we willen gewoon stoppen hebben hier nooit om gevraagd" zei Heaven. "Ik ook niet" zei Marilo en stond voor ze. In de hoek van de kamer was het ook start. Marilo wijst er na. "Als je wilt stoppen stap in het duister." Hailey stond op maar Jaylen trok haat terug. "Zijn jullie bang?" Vroeg Marilo "Hoe weten we dat je ons niet vermoord" vroeg Jayden. "Omdat ik Sophia en Sander ook niet heb vermoord" zei Marilo. "Ik wil dit niet meer" zei Heaven met tranen in haar ogen haar stem trilde. "Mee eens" Hailey had oom tranen in haar ogen en haar stem trilde ook. "Kom" zei Marilo en stak en hand naar Hailey en Heaven. Hailey pakte haar hand vast tot haar verbazing voelde het heel echt maar ijs en ijs koud. Hailey kreeg een koude rilling door zich heen en viel op de grond. Heaven keek met groten ogen toe "HAILEY" Schreeuwt ze bang en kruipt dicht hechten Jayden aan. "at heb je gedaan?" Vroeg Jaylen boos en stond op en knielde bij Hailey neer. "Ze slaapt" zei Marilo. Jaylen hield Hailey vast. Jayden hield Heaven dicht bij zich. "Breng haar terug" zei Jaylen boos. Marilo schut haar hoofd. En ze knielt naast Hailey. "Blijf van haar af ik zweer het ik weet hoe je geesten vermoord" zei Jaylen en hield Hailey dicht bij zich. "Je mag niet liegen van mama." Zei Marilo en legt haar hand op Haileys voorhoofd en ze verdwijnt. Jaylen gat snel veder weg bij Marilo "Waar is ze?" Vroeg Heaven trillend. "Kom ik breng je naar haar toe" zei Marilo en steekt een hand naar Heaven uit. "Heaven laat het" ei Jaylen. Heaven probeerde uit de greep van Jayden te komen. Ze had tranen in haar ogen "Jayden laat me los als dit bij Half en was gebeurt zou je ook mee willen" zei ze en tranen stomen over haar wangen. Ze was bang voor wat er ging gebeuren maar wou Hailey niet alleen laten. Jayden laat Heaven los ze had gelijk. "Ik ga dan mee" zei hij dan. Heaven pakt de hand van Marilo vast. "Dan ga ik ook" zei Jaylen. Heaven valt ook op de grond. En het zelfde gebeurt met Jayden en Jaylen.

Hailey deed langzaam haar ogen open het velle zon licht schijnt in haar ogen. Ze staat op en kijkt door het raampje naar buiten. Ze kijkt met groten ogen als ze Sophia en Sander op een bakje ziet zitten. Ze rent zowat naar de deur maar die zat op slot. Ze liep terug naar het raam en bonkte op het raam "Soof! San!" Schreeuwt ze. Sophia en Sander draaien langzaam om. Hailey kijkt naar ze maar al snel begint ze te gillen. De gezichten van de twee waren veranderd in een mond met heel veel tanden en een slangen tong. Hailey struikelt over Heaven, Jaylen en Jayden. Ze schrikt en kruipt snel een hoekje in en knuffelt haar knieën. Heaven doet langzaam haat ogen open en ziet Hailey. "Hay" ze gaat naar haar toe en knuffelt haar. Hailry adamt snel ze was doods bang. Ze wijst naar het raam. Jayden en Jaylen doen ook langzama hun ogen open. Heaven loopt naar het raam buiten ziet ze niks. " Hay wat zag je?" Vroeg Heaven. "Leviathans" zei ze zacht. "Wat?" Vroeg Heaven. "Leviathans" zei ze nog een keer. "Je bedoelt die mond mensen uit Supernatural?" Vroeg Jaylen. Hailey knikt. Heaven werd bang. Er werd op de zijkanten van het huisje geklopt. Heaven en Hailey schrikken beiden heel erg en zoeken bescherming bij hun broers. Jaylen helpt Hailey en Jayden Heaven. "Ik wil hier weg" zei Hailey snikkend. "Zolang we samen zijn komt het goed" zei Jayden. Het geklop stopte en Lola verscheen ze begon te giegelen "sorry ik wou jullie niet bang maken" zei ze. Hailey keek doods bang naar Lola. "Kom we gaan spelen" zei ze en deed de deur open. De vier twijfelen maar lopen dan mee. Sophia en Sander zaten op het bankje normaal. "Soof!" Heaven rent er op af. Sophia draait zich om " Heaven wat doe jij hier?" Vroeg ze geschrokken "we wouden jullie zoeken maar we stopten er mee en nu zijn we hier" zei ze. Sander keek om "Jays?" Hij liep.naar de jongens toe. "Dude wtf hebben jullie gedaan?" Vroeg hij. "We stopten met het spel" zei Jaylen. "Welk spel?" Vroeg Sander "Het spel mensen te laten vermoorden als we tegen de verkeerde persoon zouden vertellen dat jullie heer zijn." Zei Hailey. "Marilo zeker" zei Sophia met een zucht. Heaven knikt. "Laten we spelen" zei Lola blij. "Lola we komen over 10 minuutjes spelen goed?" Zei Sophia vragen. "Okay" Lola huppelt weg. "Lola is veel beter dan Marilo" zei Hailey "klopt maar Marilo is op oorlog pad zoals Lola het heeft uitgelegd" zei Sander. Na alles bijgepraat te hebben en Lola blij gemaakt te hebben is het tijd om te slapen. De 6 lopen het huis in en er stonden echt een stuk of 6 stapel bedden. Ze gingen in bed liggen en zonder al te veel moeite vielen ze in slaap.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro