9

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"En nu?" Vroeg Fera toen ze buiten stonden. "Ik zeg de oma van Sophia" zei Bastiano. Misty schut haar hoofd. "We gaan Marilo vragen" zei ze. De groep ging naar het huis van Misty en ze lachten 6 knuffel beren in een rondje met de ruggen naar binnen en stak een kaars aan "Marilo we willen praten." Marilo rende meteen rond on de kamer "vertel" zei ze giegelend. "Breng ons naar Sophia en Sander" zei Fera. "Niemand weet het beter dan jij" zei Ze. "Prima pal mijn hand" zei ze en stak haar hand uit. Fera stond op "doe niet zo dom" zei Misty. "Wat de brengt ons" zei Fera. "Breng je ons met Sophia en Sander terug?" Vroeg Misty. "Dat kan ik niet" zei Marilo "zie je ben je dom Fera" zei Misty. Fera ging zitten. "Marilo hoe wil je je mama straffen?" Vroeg Bastiano. "Door iemand waarvan ze houd af te nemen" zei Marilo eerlijk. "Zie je we moeten naar haar moeder" zei hij. "Waarom wil je dat?" Vroeg Chris. "Omdat mama niet van me hield" Marilo verdween. "Ik zeg het je ga naar die moeder" Bastiano stond op. Misty schut haar hoofd. "Het is te makkelijk" zei ze. "We gaan naar de Twins" zei Stefan. Addison knikt instemmend met Stefan.

Als ze bij het huis van de Twins zijn aan gekomen doet hun moeder open "zijn de Twins thuis?" Vroeg Misty. Ze knikt "op de kamer van de meiden" zei ze en liep de keuken in. De groep liep naar de kamer maar die was leeg. Ze liepen naar de kamer van de jongens ook leeg. Ze liepen naar de keuken "ze zijn er niet" zei Fera. "Niet? Dan zijn ze vast even weg" zei ze met een glimlach. "We gaan wel zoeken" zei Misty en liep het huis uit. Zodra ze buiten zijn wordt Misthly bang "Marilo heeft ze" zei de zacht. "Denk je?" Vroeg Addison bang. Misty knikt. "We gaan naar die oma en wel nu" zei Bastiano en stapte op zijn fiets. De rest volgt.

Niet veel later komen ze aan bij het huis en bellen ze aan. Er wordt open gedaan "ja?" Vroeg ze "We willen u wat vragen" zei Misty. Ze knikt en laat ze binnen. "Het bos huis van Lola" begon Stefan. "Ze zijn daar zeker" ze de oma van Sophia met trillende stem. De groep knikt. "We kunnen dan niks meer" zei ze. "Hoezo niet?" Vroeg Misty. "Lola laat geen vreemde toe" zei ze droevig. " Niet nadat ik haar pop had opgehaald een aan Marilo heb gegeven. Het licht begint te flikkeren. "Mama is stout" zei Marilo "Marilo liefje luister" begon de oma. "Ik luister niet meer" zei Marilo boos. "Liefje breng Sophia en Sander en wie er dan ook nog meer is terug" het bleef stil. "Waarom?" Vroeg Marilo boos. "Omdat sinds de dag dat ik je verloren ben ik je zo erg mis" zei ze. Misty kroop tegen Bastiano aan toen er een koude lucht in de kamer hing. "Mama mag niet liegen." Zei Marilo boos. "Liefje ik lieg niet" zei de oma. "Mama is gevlucht van mij bang voor mij" zei Marilo boos. De oma schut haar hoofd "nee liefje dat was papa. Ik wou niet heb geweigerd mee te gaan maar hij nam Lisa mee en begon te dringen dat ik haar nooit meer kont zien als ik niet mee ging" het bleef stil de kamer werd nog kouder. Stefan deed een arm om Addison heen en Chris om Fera. Misty vond het nu echt te intens worden en werd echt bang. "Mama had moeten blijven" zei Marilo. "En Lisa nooit meer zien? Marilo ik kon het niet riskeren beide dochters te zien gaan." Zei de oma. Marilo begon te huilen en de kamer temperatuur steeg naar normaal. Het licht stopte met flikkeren. "Marilo?" Vroeg de oma. Er kwam geen antwoord. "Als iemand mij een nummer geeft bel ik jullie als ik meer weet" zei ze en pakt pen en papier Bastiano schrijft zijn nummer op. "Ga maar naar huis ik wacht op haar terug komst" zei ze en liep met de groep mee naar de deur.

Daar staan ze dan. Geschrokken van wat er net is gebeurt bang voor wat er komen gaat. "Ik slaap van acht echt niet alleen" zei Fera. "Mis kunnen we niet bij jou slapen met zijn alle?" Vroeg Stefan. Misty haalt haar schouders op "vast wel" zei ze. Ze gingen naar het huis van Misty. Ze had een best groot huis en een speciale kamer voor als een groep wou komen slapen. Ze verhuurde de bovenste verdieping aan mensen die geen hotel wilde boeken maar wel in de stad willen slapen. Zodra ze binnen zijn loopt Misty naar de woonkamer "mam mogen Bastiano, Chris, Stefan, Addison en Fera blijven slapen?" Vroeg ze. "Ja pak maar de luxe kamer de andere zijn gereserveerd en net opgemaakt." Zei haar moeder. De luxe kamer bestond uit een woon kamer met keuken in een ruimte, 2 slaapkamers maar je kon de muur open schuiven tot een grote kamer. Een luxe badkamer en een balkon. In de slaap kamer staan vier 2 persoon bedden. Of als je de schuif want dicht doet twee 2 persoons bedden in een kamer. Misty loopt terug naar de groep. En neemt ze mee naar boven. Ze opent de luxe kamer en iedereen gaat naar binnen. Misty liep naar de slaap kamer en schoof de muur open. Daarna plofte ze bij de anderen op de bank.
Ze keken tv en zodra het eten klaar was liepen ze naar beneden en gingen ze rustig eten zonder een woord over wat ze mee hebben gemaakt te zeggen. "Vaar zijn de tweelingen?" Vroeg Mistys moeder. De groep was even stil "Hailey voelde zich niet zo lekker en als Hailey niet gaat gaat Heaven niet. De jongens hadden niet zo veel zin en wouden liever bij Hailey blijven" verzon Misty en glimlacht lief.

Na het eten gingen de 6 weer naar de kamer. Na en uurtje hoorde ze gestommel op de trap een groep van ongeveer 10 man kwam de trap op. Misty keek even door een kiertje naar de gang. Ze liepen de bierbrouwer kamer in. Een kamer voor grote groep van 10 tot 20 man. De kamer was een grote ruimte met stapel bedden enkele bedden en een grote slaap bank. Een klein keukentje en een kleine badkamer. Misty liep weer terug naar de bank en ploft neer. "Gaan we daar last van hebben?" Vroeg Fera. Misty schut haar hoofd. "Geluids dichte kamer alleen als ze over de gang gaan horen we ze" zei ze en ze gingen weet veder met de film. Ze keken naar 'I am Legand' een film met Will Smith. Een virus is uit gebroken in New York. De geïnfecteerd mensen zijn net een soort vampier zombies. Ze komen op bloed af maar kunnen niet tegen de zon. Ze zijn net zombies maar doen als vampiers. Will Smith zoekt een tegen gif maar of hij het vind. Ze zijn aangekomen bij het stukje dat Will een huis in moet. Het huis zit vol.met geïnfecteerd mensen. Hij probeerde rustig lang ze te komen. "Oké dit is me te eng" zei Fera en zet de film op pauze "wie bedenkt er ook om nu een horror film te kijken" Addison begon te lachen "kan iemand niet tegen horror?" Fera rolt haar ogen "niet als we worden opgejaagd door een geest of was je dat even vergeten?" Vroeg ze half boos half geïrriteerd. Addison lacht nog steeds. Stefan grinnikt. Bastiano is zoals gewoonlijk stil en Misty houd wijselijk haar mond. "We gaan wel slapen het is laat" zei Chris en staat op. De rest stemt in. Addison en Stefan duiken samen een bed in. Chris had al een bed geclaimd en Bastiano ook. Misty kruipt bij Bastiano om Fera een eigen bed te gunnen maar dat neemt ze niet aan en kruipt bij Chris in bed. Snel vallen ze in slaap.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro