[65] Honing

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Scorpia wordt wakker en haalt moeizaam adem. Ze doet één oog open en ziet een schorpioentje. Haar brein heeft even nodig om te begrijpen wat ze ziet. Ze opent haar andere oog en voelt met haar handen. Ze streelt over een blote rug en blote billen. Ze grinnikt zacht als ze volledig doorkrijgt wat er aan de hand is.

Logan ligt bovenop haar, tussen haar benen, met zijn hoofd boven het hare en snurkt zachtjes. Ze likt langzaam over zijn tatoeage en hij kreunt zacht. Ze streelt met haar nagels over zijn billen en voelt een siddering door zijn lichaam gaan.

Hij tilt zijn hoofd een klein beetje op en ze haalt moeizaam adem. "Bonnie? Oh hell!" Hij duwt zichzelf omhoog en zweeft boven haar, terwijl zijn ogen proberen het beeld scherp te krijgen. "Oh god, Bonnie. Heb ik de hele nacht zo gelegen?"

Scorpia probeert te bewegen en haar gezicht vertrekt. "Euh, ik ben bang van wel. Ik heb het gevoel dat al mijn ribben gebroken zijn. En misschien moet je je onderlichaam ook van het mijne halen." Ze kijkt hem aan met ogen vol gouden spikkels en hij kijkt naar beneden.

"Oh hell. Goedemorgen."

Ze grinnikt en trekt hem naar beneden voor een kus, terwijl ze haar benen om hem heen slaat. Hij kust haar slaperig terug en duwt haar shirt omhoog. Hij zuigt aan haar tepel en ze kreunt zijn naam. Hij grijnst en zegt schor: "Beste goedemorgen ooit."

Hij zuigt aan haar andere tepel en ze zegt zacht: "Logannnn, ik moet er zo uit. Ik moet vandaag naar het kindertehuis. En ik denk dat ik eerst in bad moet met mijn gebroken ribben."

Logan likt over haar ribben en zegt: "Misschien moet ik het gewoon allemaal beter kussen."

"Nnnnneee, Logannnnn."

Hij kijkt glimlachend op haar neer en zegt: "Als ik bij je in bad mag zitten, dan zal ik me gedragen." Scorpia haalt oppervlakkig adem en kijkt hem ongelovig aan. "Erewoord."

Ze zegt zachtjes: "Oké." Hij stapt uit bed en ze haalt diep adem. "Auw."

Logan rent naar de badkamer en zet het bad aan. Hij gooit er wat van Enzo's favoriete badschuim in en rent terug naar Scorpia. Ze zit op de bedrand en kijkt hem verdrietig aan. "Bonnie? Gaat het niet?"

Ze schudt haar hoofd en zegt mopperend: "Ik kon gisterenavond niet lopen en nu weer niet. En waar zijn mijn kleren?"

Ze kijkt om zich heen en Logan zegt: "Oh shit!" Hij trekt vlug een trainingsbroek en schoenen aan. Hij tilt Scorpia van het bed en laat haar in het bad zakken, dat zich al met een gigantische hoeveelheid schuim gevuld heeft. Hij kijkt haar aan en zegt: "Ik ben zo terug."

Hij rent naar beneden, doet de achterdeur open en zoekt naar Scorpia's kleren. Haar shirt, spijkerbroek en schoenen zijn zo gevonden. Nu haar beha en slipje nog. Hij haalt zijn handen door zijn haar en zoekt als een bezetene. "Oh hell." Hij geeft het op en draait de achterdeur weer achter zich dicht, voordat hij naar boven rent.

Hij loopt de badkamer in en hoort Scorpia giechelen. Hij trekt zijn schoenen en broek uit. "Logan? Hoeveel van dat spul heb je in het bad gegooid?"

Hij kijkt naar de berg schuim en lacht. "Nou duidelijk teveel." Hij stapt bij haar in bad en pruilt. "Veel te veel, want zo zie ik niks."

Scorpia lacht en zegt: "Mooi, want zo zie ik ook niks." Ze blaast een handvol schuim zijn kant uit en lacht.

Ze valt stil en Logan bestudeert haar. Hij streelt met zijn hand over haar enkel en vraagt: "Zie je er tegenop?" Ze knikt en kijkt hem bezorgd aan. "Praat met me Bonnie."

"Toen met Pia... Ik ben gewoon bang dat..."

"Je kunt me altijd bellen en ik wil ook wel meegaan." 

"Nee, ik moet dit alleen doen. Maar ik ga je zeker bellen als... Ik zal het ook tegen Bart zeggen voor het geval ik het zelf niet meer kan bedenken."

"Kom hier Bonnie." Ze schuift naar hem toe en hij draait haar om, zodat ze met haar rug tegen zijn borst zit. Hij slaat zijn armen om haar heen en zegt: "Jij kan dit. Voor die kindjes. Juf Pia zit hier nog, in dat mooie hart van je. Die kindjes hebben jouw liefde nodig. En je bent de sterkste vrouw die ik ken."

"Logan, ti amo."

Hij knuffelt haar en zegt: "I love you too Bonnie."

Hij snuffelt aan haar nek en zegt: "Dit ruikt naar kinderkauwgom!"

Scorpia lacht en zegt: "Ja. Daarom ruikt Enzo altijd zo lekker."

"Maar nu ruik ik de rest van de dag naar zoete kauwgom!"

Scorpia lacht en snuffelt aan zijn arm. "Mmmmm ja. Lekker."

Ze bijt in zijn arm en hij zegt: "Auw! Stout schorpientje!" Ze giechelt omdat ze voelt dat hij van de geur baalt. 

"Waar lach je om Bonnie?"

"Om een grote, stoere, zoet ruikende Schot."

Hij kietelt haar en zegt: "Ik hoop dat de leveranciers allemaal verkouden zijn. Daar gaat mijn stoere imago." 

Ze giert het uit en ziet voor zich hoe al die stoere leveranciers aan hem snuffelen. 

Logan moppert: "Je vindt dit veel te leuk Bonnie."

Ze knikt en zegt: "Ik weet zeker dat de kindjes het lekker gaan vinden." 

Ze stapt uit bad en hij laat zijn ogen over haar lichaam gaan.

Ze droogt zich af en kleedt zich snel aan in een spijkerbroek met T-shirt en gympen. Ze komt na het bezoek aan het kindertehuis wel terug voor haar kantooroutfit. Ze zoekt naar haar telefoon en vindt hem in de broekzak van de jeans die ze gisteren aanhad en typt een berichtje naar Lexy.

Logan ruikt naar Enzo's badschuim en baalt.
Heb je vandaag even tijd om met Enzo en Pia langs te komen?
Ik weet zeker dat die twee vinden dat hij heerlijk ruikt.
Ik ga zo een kindertehuis bezoeken.
Wens me succes!
XXX

Ze krijgt al snel een berichtje van Lexy dat ze al van plan was om de kindjes even bij Logan te laten als ze bij de kapsalon gaat kijken en ze wenst haar sterkte. Ze glimlacht naar haar telefoon en Logan slentert de badkamer uit, terwijl hij geïrriteerd aan zijn arm ruikt. 

"Hell Bonnie."

Ze grinnikt en zegt: "Geloof me. Je zult straks dankbaar zijn dat je zo ruikt."

"Oh really? Beloofd?"

Ze knikt en loopt naar hem toe voor een kus. "Mmmm, ja beloofd. Logan? Waar is mijn ondergoed van gisteren?"

Hij bloost en mompelt: "In de was." Hij ontwijkt haar blik en trekt een boxershort en spijkerbroek aan. "Heb je nog tijd voor koffie, Bonnie?"

"Ja. Bart is nog niet onderweg."

Ze gaat in de keuken zitten en Logan loopt het café in om koffie te zetten. Ze stuurt Bart een berichtje dat ze nog een kopje koffie drinkt en dat ze dan klaar is om naar het kindertehuis gaan. Hij stuurt een duimpje terug en ze legt haar telefoon op tafel. Logan zet een cappuccino voor haar neer en gaat bij haar aan tafel zitten. Scorpia neemt een slok en kreunt zachtjes. "Mmm goedemorgen."

Logan kijkt haar grijnzend aan en zegt: "Waarom heb ik nou het gevoel dat je het tegen de koffie hebt?"

Ze grinnikt en zegt: "Omdat dat zo is. Jouw goedemorgen was ook heet, maar anders."

Hij schraapt zijn keel en zegt: "Euh, ja. Hoe voel je je nu?"

"Het gaat wel. Niet erger dan na een bokswedstrijd tegen een waardige tegenstander."

Hij lacht en zegt: "Gelukkig."

Er wordt op de achterdeur geklopt en Logan staat op om open te doen. Bart kijkt om Logan heen naar Scorpia en weer terug naar Logan. Logan trekt zijn wenkbrauw naar hem op en Bart zegt: "Euh. G-goede-m-morgen."

Logan vraagt: "Waarom ben je zo nerveus Bart?" 

De jongen draait zich om en kijkt naar de struik naast de achterdeur. Bovenop de bladeren ligt Scorpia's slipje en aan een tak in de boom ernaast hangt haar beha. Logan mompelt een vloek in het Schots en Scorpia loopt naar de achterdeur. Ze barst in lachen uit als ze ziet hoe hij paniekerig en op blote voeten probeert haar ondergoed te pakken.

Logan rent naar binnen met haar ondergoed onder zijn arm en door de deur naar de trap. 

Scorpia houdt haar ribben vast, die zeer doen van het lachen. "Goedemorgen Bart. Sorry als dat je ongemakkelijk heeft gemaakt. Het is allemaal Logans schuld."

Logan komt de keuken weer in en zegt: "Bonnie! Waarom moet je mij nou weer de schuld geven?"

"Omdat ik mijn beha en slipje niet uitgetrokken heb gisteravond. En ik ben dus ook niet degene die ze van zich af gegooid heeft."

Logan mompelt: "Het is eigenlijk altijd jouw schuld. Jij bent onweerstaanbaar."

Scorpia bloost en Bart grinnikt. Bart zegt: "Nou, gelukkig was dit helemaal geen ongemakkelijk moment zo vroeg in de ochtend. Klaar om te gaan baas?"

"Bijna. Even die ondergoed-dief nog een kusje geven." Ze loopt naar Logan en trekt hem aan zijn nek omlaag voor een diepe kus. "Dag mooie Schot, tot straks."

"Mmm, dag Bonnie. Sterkte. Leg Bart uit dat hij me moet bellen, oké?"

Bart staat al bij de Charger op haar te wachten en helpt haar in de auto. Hij loopt naar de bestuurderskant en gaat achter het stuur zitten. "Bart? Het zou kunnen dat ik het zwaar krijg daar. Zou je bij me in de buurt willen blijven? En als ik vraag waar Logan is, dan moet je hem meteen bellen, oké?"

Bart kijkt in haar ogen en ziet dat ze het meent en van hem moet horen dat hij het begrepen heeft. "Oké. Zodra ik denk dat je in paniek raakt, bel ik Logan. Dat beloof ik." Hij knijpt even in haar hand en start de auto.

Ze rijden de oprit bij het kindertehuis op en Scorpia kijkt met een grote glimlach naar de gezellige tuin vol speeltuigen en ballen. Bart parkeert de auto in een parkeervak bij de deur en de deur gaat open. Er komt een vrouw naar buiten lopen en Bart stapt snel uit om de deur voor Scorpia open te doen. Hij kijkt heen en weer tussen zijn bazin en de vrouw die eraan komt lopen.

Scorpia loopt naar de vrouw toe en steekt haar hand uit. "Goedemorgen Violetta!"

Violetta schudt haar hand en staart naar Scorpia: "Euh goedemorgen Scorpia." Scorpia bekijkt de vrouw tegenover haar goed en glimlacht voorzichtig. Violetta zegt: "Ik had een strenge vrouw strak in pak verwacht, dus ik ben even geschokt. En dan zie je er ook nog uit alsof je mijn zus zou kunnen zijn."

Bart zegt zacht: "Ja, jullie lijken op elkaar."

Scorpia zegt: "Ik ga straks terug naar huis om strak in pak naar het werk te gaan. Maar dat leek me voor hier niet de meest geschikte outfit."

Violetta lacht en zegt: "Inderdaad. Ik ben blij dat je gewoon in spijkerbroek gekomen bent."

Scorpia bekijkt haar van top tot teen: "Ja, we lijken abnormaal veel op elkaar. Maar je bent overduidelijk Italiaanse, dus dat verklaart al een heleboel."

Violetta lacht en zegt: "Ja, we lijken allemaal op elkaar dat is waar. Maar zo te zien zijn we even lang en hebben we dezelfde maten. Leuk! Hoe oud ben je?"

Scorpia zegt: "Vijfentwintig."

"Zo jong? Euh sorry. Ik ben zevenentwintig."

Scorpia knikt en zegt: "Ik denk dat ik jou niet hoef uit te leggen dat je sneller volwassen wordt in bepaalde situaties."

Violetta kijkt haar begrijpend aan en zegt: "Zal ik maar met een rondleiding beginnen? Al krijgen de oudere kinderen nu les, dus we beginnen bij de kleintjes."

Scorpia haalt diep adem en Bart knijpt even bemoedigend in haar hand, voordat hij weer een stap bij haar vandaan doet. Scorpia volgt Violetta naar een zaaltje waar een aantal wiegjes en ledikantjes staan.

Violetta vertelt: "Ik vang bewust niet teveel kinderen van dezelfde leeftijd op. Hoe moeilijk dat ook is, maar ik wil dat ze genoeg aandacht krijgen allemaal. Ik kies ook vaak voor kinderen die niemand wil." Ze loopt naar een wiegje en wijst naar de ingebakerde baby. "Dit is Gianna. Ze is verslaafd ter wereld gekomen en ligt sinds gisteren niet meer non stop te bibberen en te huilen."

Ze loopt naar het volgende bedje, waar een jongetje met een ooglapje in ligt. "Dit is Leo. Hij is voor de deur te vondeling gelegd toen hij een paar maanden oud was en had een hele ernstige oogwond. De dokters hebben zijn oogje niet meer kunnen redden. Maar hij is het zonnestraaltje hier."

Scorpia klemt haar vingers om het frame van het bedje en haalt diep adem. Leo doet zijn oogje open en Scorpia ziet dat zijn oogje de kleur van honing heeft. Ze fluistert: "Wat een mooi oogje." Hij schenkt haar een tandeloze glimlach en ze glimlacht voorzichtig naar hem terug.

"Je mag hem wel uit zijn wiegje tillen hoor. Ik draag hem meestal in een draagdoek op mijn borst. Dat vindt hij geweldig en ik hou zo mijn handen vrij."

Scorpia tilt het kleine jongetje uit het bedje en legt hem tegen haar schouder. "Hallo Leo."

Leo brabbelt wat en Violetta zegt: "Oh ja en hij kletst graag." Ze lacht en vraagt of Scorpia hem ook in een draagdoek wil dragen.

Scorpia zegt zacht: "Dat zou ik best willen proberen. Maar dat heb ik nog nooit gedaan." Violetta helpt haar en voor ze het weet ligt Leo tegen haar borst geknuffeld, veilig vast met behulp van de draagdoek. Scorpia kijkt op het lieve jongetje neer die dwars door haar heen lijkt te kijken met zijn ene oogje. Ze drukt een kusje op zijn voorhoofd en hij brabbelt tegen haar.

Ze volgt Violetta naar de ledikantjes aan de andere kant van de kamer. Allemaal kindjes die te schattig voor woorden zijn, maar ook allemaal iets markeren. Violetta zegt: "Kom we gaan even een luchtje scheppen voordat ik je aan de andere kindjes voorstel. Want ik kan zien dat het zwaar voor je is."

Ze lopen naar buiten en Scorpia bedankt Violetta. "Dankjewel. Ik vind het zo moeilijk als ze zo klein zijn... En ik heb euh... mentale problemen gehad... en de laatste keer dat we een klein meisje gered hebben werd het me te veel. Dus dat heeft me extra nerveus gemaakt."

Violetta kijkt haar aan en zegt: "Jij hebt ook een verleden met Salvatore toch?"

"Ja."

"Ja, dat dacht ik al gehoord te hebben. Maar ik kan het ook aan je zien. Ik herken die strijdlust en angst tegelijk. Ik zie het als ik in de spiegel kijk." Ze zucht en kijkt Scorpia aan. "Het was een nare tijd, maar niet alle mannen waren klootzakken daar. En het is fijn om er gewoon een beetje met iemand over te kunnen praten."

Scorpia knikt en zegt: "Nou dat kun je met mij altijd. Of met meer dan de helft van mijn medewerkers. Of mijn familie. Allemaal op één of andere manier slachtoffers van Salvatore."

Violetta kijkt haar met grote ogen aan en vraagt: "Echt waar?"

Scorpia knikt en zegt: "Ja, mijn broers hebben voor Salvatore gewerkt. En verschrikkelijke dingen moeten doen. Maar ze doen nu hun uiterste best om klootzakken als Salvatore te grazen te nemen. Dino heeft meteen verklaard dat er geen meisjes meer misbruikt mogen worden."

Violetta grijpt haar arm vast en vraagt: "Dino?"

Scorpia fronst en zegt: "Ja, Dino."

"Trainde hij de jongere jongens en deed hij beveiliging voor Salvatore?"

Scorpia kijkt naar Bart en die zegt: "Ja, hij heeft mij ook getraind en ervoor gezorgd dat ik niet meer mee hoefde te doen aan de illegale gevechten."

Violetta legt een hand op haar borst en kijkt Scorpia diep in haar ogen. "Hij is jouw broer?" Scorpia knikt. Violetta glimlacht voorzichtig en zegt: "Sorry, je zult wel denken dat ik gek ben. Dankzij Dino heb ik uit het bordeel kunnen ontsnappen met twee van de kindjes. Zo ben ik dit kindertehuis begonnen."

Scorpia glimlacht en zegt: "Wat is de wereld toch klein. Vooral de Italiaanse onderwereld."

Violetta grinnikt en zegt: "Doe hem de groeten van me. Al vraag ik me af of hij me nog herinnert."

Scorpia bekijkt haar van top tot teen en zegt: "Iets zegt me dat hij jou zeker niet vergeten is. Bart wil je even een foto van ons samen maken?" Bart pakt haar telefoon aan en doet het meteen. 

──────────────────



Oef, ik red het denk ik nog net voordat het officieel zondag is.

Deze duurde even om persoonlijke redenen.

Twee nieuwe personages in het verhaal, Violetta en Leo.

Wat hoop je of verwacht je?

Tot de volgende update!

XO Hankie  ❥

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro