31. Echt. Alles.

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng


A/N:  Ik heb twee DISCLAIMERS nodig:

1) Dit hoofdstuk bevat inhoud van expliciet seksuele aard.  Minderjarigen lezen dit op eigen risico.
2)  Dit hoofdstuk bevat inhoud van expliciet schokkende aard voor elke fleva-fan. Ik kan alleen maar het volgende aanraden:  keep calm and read on.

dinsdag 6 november, 23u23

Een weerzinwekkende huivering trok over zijn lichaam toen Celia's valse nagels zich met een verschroeiende vastberadenheid diep in de huid van zijn ontblote rug plantten. Een fractie van een seconde later werd ook één van zijn oorlelletjes op een flinke pijnscheut getrakteerd. Nog met haar tanden rond de zachte huid gromde Celia verleidelijk maar meedogenloos in zijn oor. Gelukkig had Wolfs ondertussen meer dan genoeg whisky op, zodat de lichamelijk pijn tenminste te verdoven viel. Maar de verschroeiende pijn in die kloppende spierbundel diep in zijn borstkas leek met elke voorbij tikkende seconde ondraaglijker te worden. Toch wou hij dit. Meer dan wat dan ook. Hij moest dit doen. Hij kon de vrouw die zowel hemel als Aarde voor hem betekende nu niet in de steek laten. Niet voor dit. Dus sloot hij zijn ogen, sprak zichzelf nog éénmaal streng toe en bracht zijn tot dan toe slap bungelende armen in beweging. Zijn vingers gleden behoedzaam langs Celia's rug omhoog en op automatische piloot greep hij naar de sluiting van haar beha. Het gegrinnik in zijn oor werd luider en dieper en rolde over hem als een golf van misselijkheid.
Als ik dit wil doen, moet ik het anders aanpakken... het moet anders.
Even schudde hij alles uit zijn hoofd. Hij nam enkele seconde wat afstand en perste zijn oogleden nog wanhopiger dicht.
'Florrriiisss...' siste Celia lachend om zijn rare actie, maar Wolfs beet meteen terug: 'Hou je kop!'
Zijn ogen sperde hij nu opeens ver open en dreigend keek hij Celia aan.
'O. Ben jij er zo eentje...? Eentje die niet graag praat? Nou, goed dan, mij geen probleem hoor. Liever geen woorden maar daden... .' bromde ze zo laag dat de sluwheid eraf spatte. Meteen haalde ze met haar vrije hand uit naar zijn kruis, maar Wolfs nam haar snel bij haar pols en draaide deze in een onaangename positie.
'ALS het gebeurt, is het op mijn manier, Celia!'. Zijn stem klonk autoritair en gevaarlijk maar voor het eerst in zijn leven had hij eerder het gevoel dat hij het schaap was dat op het punt stond om door de wolf te worden verslonden. Hij sloot opnieuw zijn ogen, zuchtte nog éénmaal en liet toen zijn handen zo teder mogelijk vanaf haar polsen over de onderarmen van Celia glijden. Als een pijnlijke maar toch geruststellende bliksem flitsten de beelden van Eva door zijn hoofd. Een lachende Eva, ontspannen na een ritje achterop de motor. Haar haren los, weerbarstig door een combinatie van de wind, een helm en glanzend in de zon. Eva. Na het hardlopen. Na het douchen. Met haar lange, natte lokken krullend rond haar mooie, zachte gezicht. Met haar korte broekje, haar shirt nonchalant erin gestopt. Haar onbedoelde sexy outfit, was het niet dat haar wollen sokken rimpelend rond haar smalle enkels het beeld alleen maar lief en aandoenlijk maken.
Wolfs likte aan zijn lippen.
Zó, zó kijkend – niet bewust van haar schoonheid- wil ik haar niet alleen koesteren en beschermen maar tegelijkertijd ook de kleren van haar lijf scheuren.
Dus deed hij een stap naar voren, nam de vrouw tegenover hem in zijn armen en kuste haar met een overgave die alleen maar kon voortkomen uit flarden aan kostbare herinneringen en onderdrukte dromen. Eva die aan een ijsje likt. Hij likte de huid van Celia's slanke hals. Eva die zich over de bank naar me toebuigt. Speels, uitdagend, gedurfd. Met gesloten ogen boog hij zich naar de met lipstick gekleurde natte lippen voor hem. Zijn mond omsloot hen alsof zijn leven ervan af hing. Eva die alleen gehuld in haar zwarte kanten lingerie door de gang van de Ponti loopt. Niet beseffend dat ik haar vanuit de halfgeopende deur van mijn slaapkamer kan zien. En daar gingen zijn handen. Ze kleedden de vrouw tegenover hem verder uit. De beha verdween eindelijk van Celia's bovenlichaam. Haar borsten voelden zwaar en groot in zijn hand. Een gevoel dat Wolfs zoveel mogelijk probeerde te negeren. Denk aan wat anders man! Denk aan... denk aan... de mooiste nacht van je leven! De nacht met Eva... . Haar ogen zo hongerig, haar blik zo vol belofte. Haar gesmoorde kreun als ik zachtjes mijn adem over haar buik blaas. Eva's huid onder mijn handen. De binnenkant van haar dijen. Brandend. Haar handen die zich een weg banen. Vanuit mijn kruin, over mijn rug tot op mijn billen. Elektrisch geladen. De welving van haar kleine, maar perfect gevormde borsten. Zacht. De dikke roze knopjes van haar tepels die zich opdringen aan mijn mond. Hunkerend. De natte stof van haar slipje. Geil.
Als een pijl die uit zijn boog schoot, plofte zijn penis uit zijn boxershort.
'Ooohhmmmm Eef... .' gromde hij zacht terwijl hij naar zijn geslachtdeel greep om er nu toch echt in te stoten. Celia duwde haar nagels in de huid van zijn billen, gooide haar hoofd naar achter terwijl haar bulderende, maar ook venijnig triomfantelijke lach haar slaapkamer vulde.
'Floris, arme jongen toch!  Ik ben niet zo'n preuts varken als dat Eva'tje van jou.  Maar geeft niet, hoor. Stoot maar lekker in mij! Ik laat je vannacht dingen beleven die je niet voor mogelijk houdt en tegen morgen ben je die zielige ordinaire meid compleet vergeten.'
Een weerzinwekkende schok trok door hem heen. In een ruk ademde hij alle lucht die hij maar kon krijgen naar binnen. Het geluid van haar lach klonk dodend. Hij sperde zijn ogen open. Geschrokken. Vol afschuw. Nog steeds happend naar lucht. Wolfs had enkele seconden nodig om te begrijpen wat er gebeurde.
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Toen het besef neerdaalde, sloeg de paniek des te meer toe.
'Oh nee, nee nee... GODVERDOMME NEE!!' schreeuwde hij. Wolfs rukte zich als een gek uit Celia's armen los en begon totaal uit zijn lood geslagen zijn kleding weer bij elkaar te nemen. 'Floris, kom op, wat doe je nou?' kirde Celia vals.
'Alles. Echt. Alles. Eef. Maar. Dit. Dit. Dit. NIET.'. Wolfs hoofd ging snel heen en weer als een soort tegen onmacht vechtend gebaar. Hij vocht er ook tegen. Tegen het besef wat hij net had gedaan. Wat hij net wou doen!
Naakt en met een handjevol kleren die misschien van hem waren, stapte hij achteruit. Celia lag nu nog verdoofd op bed, dus dus... dus hij moest gewoon maken dat hij wegkwam! 'Het lukt niet, Celia. Het lukt me niet. Het spijt me.' De huivering en angst in zijn stem waren zo duidelijk dat het Celia deed opspringen van het bed. Als een leeuwin sprong ze nog een laatste keer op haar prooi af en toen die in zijn blote kont de benen nam, schreeuwde ze achter hem aan:
'FLORIS WOLFS!! Nooit! Versta je me?! NOOIT krijgen jij en dat onbenullige wicht van jou een pleegkind! Over mijn lijk! Je hebt het verpest man, ik ruïneer je! Je gaat de rest van je leven, elke dag, elk uur, elke seconde spijt hebben dat je je verdomde pik niet in mij hebt gestoken!'

De klomp vlees die in zijn lijf zijn bloed rond pompte leek nu wel als het touwtje van een jojo aan de Ponti vast te zitten. En het touwtje stond strak en trok hem met alle geweld en tegen een duizelingwekkende snelheid terug naar huis. Zijn ogen stonden wazig van de tranen, maar ook van een ongetemd verlangen. Zijn handen waren gloeiend van woede, maar ook van de onbedwingbare hunkering om háár lichaam nu snel – het is urgent!- tegen hem aan te drukken. Zijn lijf voelde als een blok dynamiet en de lont... ja... nou ja... die spande nog steeds strak tegen de haastig vastgemaakte riem van zijn broek. In een vliegende vaart struikelde hij de Ponti binnen, sloot haastig de deur en zo stil mogelijk als hij zich op dit moment kon voortbewegen, haastte hij zich naar boven. Hij wist dat hij stil moest zijn, dat Amber sliep, dat Eva sliep, maar hij moest... hij móést... het MOEST!
Dus als een uitzinnige gek gooide hij de slaapkamerdeur van Eva open. En meteen zag hij hoe Eva bijna een meter omhoog sprong van het schrikken. Ze keek hem met verdwaasde ogen aan. Veel zag ze niet. Een silhouet. En als haar ogen wat aan het binnenstromend licht waren aangepast, zag ze ook hoe zijn haren alle kanten opstaken. Zijn blik was leeg, maar toch vol vuur. Zijn mond hing hijgend half open. Zijn broek slodderde losjes om zijn heupen. De riem was maar net in het eerste gaatje vast gemaakt, dus vandaar het gekke zicht. Zijn hemd was half, maar wel volledig verkeerd dichtgeknoopt. Zijn kraag stak aan de ene kant bijna tot tegen zijn kin terwijl het aan de andere kant tot onder zijn sleutelbeen reikte. Ze had hem al vaker straalbezopen uit een kroeg zien komen, maar zo aangeschoten als nu had ze hem werkelijk nog nooit meegemaakt!
Even gingen zijn gloeiende en klamme handen ruw door zijn gezicht en dan onthulden ze het choquerende zicht van zijn rood doorlopen ogen. De bijhorende tranen vloeiden over zijn wangen en hij deed niet eens de moeite om ze te drogen. Hij haastte zich naar het bed, dook er zowat in en sloeg zijn armen rond Eva. Zijn hoofd begroef hij meteen in haar haardos.
'Hé... hé Wolfs, wat is er aan de hand?' slikte Eva paniekerig terwijl ze haar handen over zijn wangen liet glijden en zo probeerde zijn hoofd naar haar toe te draaien. Maar Wolfs schudde zijn hoofd en murmelde: 'Oh Eva, Eef, hou me vast. Alsjeblieft?'. Even bleef Eva verbaasd liggen, maar al snel nam haar bezorgdheid abnormale proporties aan en instinctief drukte ze hem nog dichter tegen zich aan. Haar benen klemden zich automatisch beschermend rond de zijnen en opeens voelde ze Wolfs' erectie brandend tegen haar dijen.
Geschrokken deinsde ze achteruit. Ze trok zijn hoofd uit haar nek en keek recht in zijn wanhopige gezicht. Nog nooit had ze hem zo ontdaan zien huilen. Ze herkende de angst en tegelijkertijd de walging op zijn gezicht, maar nog nooit had hij er ook zo hartverscheurend om gehuild. En al zeker niet terwijl hij een onmiskenbare paal in zijn broek had!
'Wolfs wat is dit? Wat is er gebeurd? Alsjeblieft, zeg iets!'
'Ze is gevaarlijk, Eef! Echt een ontzettend doorgedraaide feeks. Oh, het spijt me zo! Ik had je meteen moeten geloven. Je had al die tijd gelijk.'
'Ging het gesprek dan zo slecht?' vroeg Eva paniekerig.
Wolfs schudde zijn hoofd en besloot dat hij de waarheid maar beter niet onverbloemd kon vertellen. Dat hij de laatste woorden die Celia had geschreeuwd –en misschien ook maar meteen alles wat in Celia's slaapkamer had plaatsgevonden- maar beter kon verzwijgen. Hij mocht in géén geval Eva nog meer kwetsen dan hij mogelijk al had gedaan. Misschien blufte Celia ook maar wat.
'Nee, nee... het ging... het ging goed, Eef. Echt, ik heb alles gedaan wat ik kon, Eef, echt alles! Het komt allemaal goed.'
Eva keek hem even twijfelend aan maar nam hem dan toch opnieuw in haar armen. Zachtjes streelde ze door zijn haren. Ze plantte kusjes in zijn haarlijn. En toen nog enkele op zijn slaap. Ze hoorde Wolfs zacht kreunen en trok een spoor van kusjes langs zijn kaaklijn richting zijn mond. Daar hapte hij toe. Zijn tong gleed als vanzelf tussen haar lippen en grommend greep hij haar heupen en trok haar op hem. Tot ergernis van Wolfs verbrak Eva de zoen, maar gelukkig ging ze snel bovenop hem zitten en keek hem vervolgens uitdagend aan.
'Eef... als je die daar weg wil krijgen,' stotterde Wolfs zenuwachtig terwijl hij naar zijn erectie wees 'mag je dit écht níet doen.'
Eva wiebelde met haar wenkbrauwen, boog zich voorover en zuchtte tegen zijn lippen:
'Of net wel... . Misschien wil ik het wel... .'
En toen ging het snel.
Haar ogen waren hongerig, haar blik vol belofte. Ze zoenden en kreunden. En Eva nam opnieuw afstand. Ze beet nog éénmaal verleidelijk op haar onderlip, trok haar shirt over haar hoofd en maakte in geen tijd ook nog de knoopjes van Wolfs' hemd open. Ademloos keek hij naar haar naakte en perfecte bovenlichaam. Eva voelde hoe zijn penis onder haar bekken nog omvangrijker werd en boog zich tergend langzaam voorover. Hij kreunde gesmoord terwijl ze zachtjes haar adem over zijn buik uitblies. Eva's huid voelde zo zacht onder zijn handen. De binnenkant van haar dijen. Brandend. Verstrengeld rolden de twee alle kanten van het bed op. Niet meer wetend waar het lichaam van de ene begon en waar dat van de andere eindigde. Eva's handen baanden zich een weg. Vanuit zijn kruin, over zijn rug en stopten met een stevige, verlangende kneep in zijn billen. Elektrisch geladen. Hij tastte hongerig naar de welving van haar kleine, maar perfect gevormde borsten. Zacht. De dikke roze knopjes van haar tepels drongen zich op aan zijn mond. Hunkerend. De natte stof van haar slipje maakte hem, als het even kon, nog geiler. Elk kledingstuk verdween.
En toen.
Hij wou het. Zij wou het.
Zo simpel was het.
Erin.
Het was warm, glad, vochtig. Zo teder en vertrouwd.  Intiem. Met brandende handen, verlangende tongen en gelijkgestemde heupen die zinderend in hetzelfde ritme bewogen.
Ze likten elkaar.
Streelden elkaar.
Zoenden elkaar.
En kreunden.
En met elke warme duw naar binnen kwam het nietsontziende moment waarin ze helemaal in elkaar opgingen dichterbij.
Het vloeibare en kolkende vuur dat tegen een steeds hogere snelheid door hun aderen golfde, beloofde hen elk moment te overspoelen.
Nog één klein likje. Nog één slome streling. Met het kussentje van zijn duim over haar opstaande tepel. Nog één lange, natte zoen.
En nog één verschroeiend hete, diepe duw en... .
'Ooeeeehmmmmmm Eeheeffff'
'Mmhhmm... O... Wow.'
'O.Wauw. Je ben zo. O. Lekker.'
En hij kuste haar opnieuw terwijl ze hem stevig, met haar benen rond zijn middel, diep bij haar naar binnen hield.

A/N:  En het is gebeurd!

Dus nu kan ik met een gerust hart op vakantie vertrekken. Ik wens jullie allemaal enkele zwoele, hete weken.  ;)  Tot binnenkort! Xxx

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro