10. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik slik als alle lichten uitvallen en ik allemaal gedonder van buiten hoor. Fuck. Niet nuuuuuuu.

Voor de mensen die het niet weten. Ik ben bang voor onweer, flitsen, donder en donker. En opzich hoeft de gast die hier nu is voor een soort van 2e date dat niet te weten. Lieke en Nienke daarentegen weten het wel. Dus.. ik ben fucked. Wat zij vinden het leuk om mij daar me te irriteren.

"Ik pak wel wat kaarsen" zeg Lieke. En vervolgens staat de hele huiskamer vol met lichtjes. Kijk he. Heel mooi al die lichtjes enzo. Maar straks gaat er iets fout en staat het hele huis in de fik.

En toen kwamen Nienke en die thomas dude en ze gaan bij ons zitten. "Hey noor u ok?" Vraagt Nienke. Ashton kijkt confused. Ik slik en sta dan op. "Im um um um um um um um um um ummmmmm ga naat boven om um um ummmm dekens te zoeken. Want um um ummm.... de verwarming doet het dus nu ook niet" zeg ik nerveus. 2 secondes later ben ik boven.

Zodra ik boven ben plur ik op de grond omdat ik schrok van een donder. YAY. AMAZING. MY EYELASHES ARE VIBRATING. LOVE IT.

Meteen hoor ik mensen disccusieren over iets en vervolgens loopt er iemand naar boven. "Lenora?" Hoor ik Ashton zeggen. SHIT. ABORT MISSION.

"Hmm?" Zeg ik dan maar. "Gaat het?" Vraagt hij dan. "Ja ik viel gewoon over iets niks bijzonders" zeg ik dan zeer normaal. Ahem. Ik ben aan het shaken omdat ik bang ben maar verder.

Ik zie hem maar half aangezien het zo donker is. Love it.

Hij loopt naar me toe en wrijft over mijn armen. "You okay?" Vraagt hij. Ik wil nog een ja zeggen maar dan schud ik mijn hoofd en knuffel ik hem. Hij legt meteen 1 hand op de achterkant van mijn hoofd en 1 hand op mijn rugbterwijl hij zachtjes wrijft. "Het komt goed kiddo... er gebeurd niks... er niks om vang voor te zijn... I am here" hoor ik hem zachtjes fluisteren. Ik ken hem amper en alsnog wret hij hoe hij me kalm kan krijgen. Waarschijnlijk iets wat bij elk meisje zo werkt ofzo.

Ik kalmeer langzaam maar toen vind het leven het leuk om een felle flits te laten zien em vervolgens weer wat hard gedonder waardoor ik weer begin te shaken. "Hey hey hey it's okay I am here remember?" Zegt hij zacht. Ik schud mijn hoofd en laten hem zachtjes los vervolgens pak ik dekens en loop naar beneden met hem.

Lieke en Nienke kijken me aan en zuchten. "You okay kiddo?" Vraagt Liekr als ik haar een deken geef. Ik knik zacht en geef Nien er dan ook 1. "You sure?" Vraagt Nienke. Ik knik en neem de laatste deken mee voor mij en Ashton in een zitzak op de grond. Hij zit er al 1 en ik ga naast hem zitten.

YAY NOG EEN KEER DONDER.

Ik ga half tegen Ashton aan liggen terwijl ik nogsteeds aan het shaken ben en hij legt zijn armen om mij heen en trekt me dichter naar zich toe.

Of te wel; ik lig met mijn hoofd op zijn borstkas. Yeet.

Vervolgens legt hij het dekentje over ons heen en houd hij mij beschermend vast. "Its okay... I am here.. " zegt hij weer zacht. En zo lieve mensen val ik in slaap.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro